Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Saaams schreef:Eigenaresse van de shop zit op bokt. Wellicht wil ze hier toelichting geven?
Het lijkt me niet dat je paard dit zo keurig zelf gedaan heeft. Ik zou dan toch meer schade verwachten.
Ik kan alleen maar zeggen probeer te investeren in een loeisterke deken zoals amigo, rambo of bucas.
kincsem schreef:@Slmt9 wel fijn dat je een nieuwe toegestuurd krijgt al was dat niet wat je wilde.
vaaleriee schreef:kincsem schreef:@Slmt9 wel fijn dat je een nieuwe toegestuurd krijgt al was dat niet wat je wilde.
Prima eerste oplossing maar ik ging hier niet mee akkoord gezien ze eerst zeiden ‘je zult de deken niet goed hebben gelegd’ en het was herfst dus ik had direct een nieuwe deken nodig. Ik snap dat ze dit aanbieden, voor hen natuurlijk de voordeligste oplossing maar dit zou niet de oplossing moeten zijn.
kincsem schreef:@vaaleriee bij jou is dus uiteindelijk helemaal geen oplossing gekomen vanuit het verantwoordelijke bedrijf?
kincsem schreef:@ Orchidee14 dat is wat ik op basis van de reviews ook had gehoopt...
@ vaalerie ik vraag me af in hoeverre je als consument recht hebt op het terugkrijgen van geld. Ik heb zelf helaas te weinig kaas gegeten van rechten. Ze adverteren met "niet goed = geld terug", maar als je doorklikt op de website stellen zij een aantal voorwaarden aan het daadwerkelijk terugkrijgen van geld.