Ervaringen fouganza

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zamba
Berichten: 722
Geregistreerd: 04-12-12

Ervaringen fouganza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-19 14:37

Hoi bokkers,

Al enige tijd ben ik aan het rondkijken naar een springzadel. Gewoon voor erbij. Moet dus lekker rijden maar verder niet echt eisen. Nu kwam ik het springzadel van fouganza tegen bij decathlon ong 400 euro. En ook nog eens te veranderen (#eis). Nu vroeg ik mij af zijn er hier mensen met ervaring??
Hoe zitten ze? Kwaliteit...? Ook over hun andere producten hoor ik het graag!

Groetjes jennifer

Team_Sublime

Berichten: 1287
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Ervaringen fouganza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 14:43

Bij de decathlon in best kan je gratis dit zadel een week uitproberen. Mischien een optie vooe je dat je het zelf ook kan ervaren.

Het zadel zelf is van goede kwaliteit voor de prijs , en de boom is makkelijk verwisselbaar. Meer ervaring heb ik er niet mee.

Zamba
Berichten: 722
Geregistreerd: 04-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-19 14:44

Team_Sublime schreef:
Bij de decathlon in best kan je gratis dit zadel een week uitproberen. Mischien een optie vooe je dat je het zelf ook kan ervaren.

Het zadel zelf is van goede kwaliteit voor de prijs , en de boom is makkelijk verwisselbaar. Meer ervaring heb ik er niet mee.


Doen hun deze ook gratis verzenden?

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Ervaringen fouganza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 06:52

Lees de reviews over het zadel, eventueel met google translate. Het schijnt helaas snel te slijten. Maar ligt goed als ik het zo lees.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Ervaringen fouganza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 06:56

Tja wat zou je er van kunnen verwachten, sommige dingen van de Decathlon zijn best prima, misschien dit zadel ook wel.

Ben eigenlijk wel benieuwd