BUA zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ixxinnia
Berichten: 5
Geregistreerd: 29-03-19

BUA zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-19 13:38

Hoi hoi

Zijn er mensen die een BUA zadel hebben? En zo ja voor welke disipline gebruiken jullie hem.
En wat zijn jullie bevindingen.

Ik ben op zoek naar een zadel voor mijn paardje. Ik ben me aan het orienteren op zadels die wat flexibeler zijn zodat je niet telkens een zadel nodig hebt zodra deze een beetje veranderd.
zoektocht is best lastig waant waar doe je goed aan.

BUA staat bovenaan mijn lijstje maar ook MAXFLEX en VIVARY zadels hebben mijn interesse.


Sas_Mon
Berichten: 1637
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Ede

Re: BUA zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 13:45

Hi. Ik heb BUA uitgetest en ben uiteindelijk op een ander zadel uitgekomen. Ik zat er niet ideaal in en paard vond een ander beter. Niets ten nadele van de BUA overigens. Was gewoon niet ons zadel. Er zijn zadelpassers die hem hebben om uit te kunnen proberen en volgens mij kan je hem ook wel als testzadel krijgen. Www.zadel-logisch.nl heeft hem in ieder geval in haar assortiment.

lessen in bewustzijn, Rebalancingsessies en hulp met paarden icm centered riding.
http://www.mensenbewustzijn.nl

Ixxinnia
Berichten: 5
Geregistreerd: 29-03-19

Re: BUA zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-19 14:13

Er zijn zadelpassers die hem hebben om uit te kunnen proberen en volgens mij kan je hem ook wel als testzadel krijgen.

Dank Sas_Moon, dat ben ik ook zeker van plan om uit proberen je kan ze geloof ik voor een week huren.

benangelique
Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: BUA zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 15:03

Dit topic staat op [WWW] Wie, wat, waar?, maar hoort eerder op [HAR] Harnachement thuis, omdat het over een zadel gaat. Ik denk dan ook dat je daar veel meer reacties gaat krijgen dan hier en heb je topic verplaatst.

...

Avalanche
Berichten: 15794
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: BUA zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 16:24

Ik volg even. Interessant concept.

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

Anoniem

Re: BUA zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 19:51

Ik heb zelf een BUA zadel, is even wennen maar heerlijk zadel waar paard echt super onder loopt.

Laurora
Berichten: 2630
Geregistreerd: 19-07-14

Re: BUA zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 20:12

Nog nooit mee gereden, maar wel eens op een beurs in mijn handen gehad. Ze zien er erg mooi uit en zijn netjes afgewerkt. Ook de materialen lijken me van hoge kwaliteit.
Ik weet toevallig dat skyriding BUA zadels heeft, bij hen kan je ook een passervice doen.
https://www.skyriding.eu/nl/merken/bua/

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Ixxinnia
Berichten: 5
Geregistreerd: 29-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-19 07:22

benangelique schreef:
Dit topic staat op [WWW] Wie, wat, waar?, maar hoort eerder op [HAR] Harnachement thuis, omdat het over een zadel gaat. Ik denk dan ook dat je daar veel meer reacties gaat krijgen dan hier en heb je topic verplaatst.




Klopt dankjewel ben nog niet helemaal thuis met boot. :')
Laatst bijgewerkt door Ixxinnia op 30-03-19 07:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Ixxinnia
Berichten: 5
Geregistreerd: 29-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-19 07:23

Charizard schreef:
Ik heb zelf een BUA zadel, is even wennen maar heerlijk zadel waar paard echt super onder loopt.



Voor welke discipline heb jij het zadel? En rij je er ook wedstrijden mee?

Charlottemv
Berichten: 904
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: BUA zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 08:12

Ik heb hier ook serieus naar gekeken, maar de zadelpasser die ik heb zegt dat zij heel enthousiast zijn over het concept maar dat het nog wat verder verfijnt moet worden voordat ze het willen verkopen.
Voor welke dicipline wil je het gaan gebruiken?

OLG Gladiolo mijn Spaanse allemansvriend

Anoniem

Re: BUA zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 12:38

Ik rijd er voornamelijk mee buiten maar dressuur matig rijd het ook erg prettig en ik heb ook de springflappen die goed bevallen. Ik rijd geen wedstrijden meer.

Ixxinnia
Berichten: 5
Geregistreerd: 29-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-19 14:31

Pascalle90 schreef:
Ik heb hier ook serieus naar gekeken, maar de zadelpasser die ik heb zegt dat zij heel enthousiast zijn over het concept maar dat het nog wat verder verfijnt moet worden voordat ze het willen verkopen.
Voor welke dicipline wil je het gaan gebruiken?



Ik wil hem gebruiken voor dressuur.
Maar wil ook een sprongetje maken.

Ixxinnia
Berichten: 5
Geregistreerd: 29-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-19 14:33

Pascalle90 schreef:
Ik heb hier ook serieus naar gekeken, maar de zadelpasser die ik heb zegt dat zij heel enthousiast zijn over het concept maar dat het nog wat verder verfijnt moet worden voordat ze het willen verkopen.
Voor welke dicipline wil je het gaan gebruiken?


Welke zadelpasser was dat? Of doet die zelf niks met QUA?

Anoniem

Re: BUA zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 18:13

Je zou is bij raisa van zadel logisch kunnen informeren?


antje_vip
Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 21:49


Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Doppers, GoogleAdsense, Jolynne, marjor, Sydney_Zorro, Tessaaa, Texas02 en 15 bezoekers