Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-19 23:31

Nienkje_H schreef:
Klopt het dat er veel zaken als bijv. rijleggings niet worden vernieuwd?
Ik zie daar al heel lang SS18 bij staan.
En ook bij de baselayers en andere basis shirts is het allemaal van Spring/Summer vorig jaar.
Ze lijken geen wintercollectie te hebben (gehad). En for that matter, ook geen uitverkoop .
Ik heb een rijlegging op black friday bij ze gekocht, die heb ik nog niet aan kunnen hebben aangezien deze erg dun is. Echt een zomerdingetje. Maar volgens mij doen ze überhaupt niet aan winterbasics.
Of kijk ik verkeerd?


Ik heb wel een thermo voorbij zien komen op de site. Over het algemeen zijn de leggings ook best wel warm, dus opzich wel te doen hoor met dit weer.

bosox
Berichten: 123
Geregistreerd: 22-04-18

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 23:29

Al besteld?

prugelpiet

Berichten: 12556
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:14

Voor degenen die nog willen bestellen: Vandaag hebben ze free shipping :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:20

Ik had uiteindelijk maar 2 mensen dus bestellen had nog weinig zin :)

Free delivery is alleen binnen de UK en boven de 150 :)

bosox
Berichten: 123
Geregistreerd: 22-04-18

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 22:02

Oh super jammer!

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 00:19

Ik volg even! Heb al een lang tijdje een verlanglijstje bij haar. Ik ben onwijs fan van het merk. :o

Heb dat steeds niet gedaan omdat de kosten toen vrij fors werden voor mij alleen. Ik slaap er een nachtje over en stuur je morgen een pb. (Als je nog op aanmeldingen zit te wachten natuurlijk..) O:)

Edit: lees nu pas je laatste update.. Sonde, is het gegrond als ik daaruit ophaal dat het met meer aanmeldingen doorgaat? Ik zou me graag als nummer 3 aansluiten. :)

Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:16

Hoe vallen de rijleggings? ik heb daar namelijk wel interesse in

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 17:49

Ik weet niet of er nog een keer besteld gaat worden bij AD equestrian, maar ik zou dan wel mee willen doen.

bosox
Berichten: 123
Geregistreerd: 22-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:08

Ik wil graag alsnog bestellen bij Aztec Diamond Equestrian. Zijn er mensen die mee willen doen? De verzendkosten zijn 10 pond (omgerekend €11,70).
Als we dus met 4 mensen bestellen zijn de verzendkosten nog niet eens €3 per persoon.

De bestelling wordt naar mijn adres verzonden. Vanaf hier kan ik het naar jullie toesturen met PostNL of DHL. Deze verzendkosten zijn uiteraard voor jullie rekening.

Mensen die hier interesse in hebben?
Voorbeelden van wat ze hebben:
-Baselayers (trainingsshirts) : 40 pond
-Leggings : 35 pond
-Breeches : 90 tot 140 pond

Mensen die mee willen bestellen betalen vooraf, graag via iDeal overmaken, ik bestel dan met PayPal.

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:30

Ik wil wel meedoen voor het diagonal show shirt in burgundy.

loismooij15

Berichten: 296
Geregistreerd: 24-12-14
Woonplaats: bergschenhoek

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:46

Ik heb kleding van aztec gekocht en ben niet erg te spreken over de kwaliteit

Renee_S

Berichten: 2666
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Heeze

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:59

Ik zou ook graag mee doen. Wil graag de base layers in burgundy en khaki, en twijfel nog een beetje over wel of niet een legging erbij. Iemand ervaring met de leggings? Heb ooit eerder rijleggings aangepast maar de pasvorm was altijd drama of ze creëerden een prachtig camel toe effect..

loismooij15

Berichten: 296
Geregistreerd: 24-12-14
Woonplaats: bergschenhoek

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:00

De leggings zijn dun en schijnen door... de tekst scheurt snel. zelfde als op de base layers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:53

loismooij15 schreef:
De leggings zijn dun en schijnen door... de tekst scheurt snel. zelfde als op de base layers


Is totaal niet mijn ervaring.
Letters zitten nog steeds na heeel veel wassen en hij schijnt bij mij ook helemaal niet door. Ze zijn wel dun, maar een dikke legging vindt ik niks.

Dressage_Haf

Berichten: 673
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 14:04

bosox schreef:
Ik wil graag alsnog bestellen bij Aztec Diamond Equestrian. Zijn er mensen die mee willen doen? De verzendkosten zijn 10 pond (omgerekend €11,70).
Als we dus met 4 mensen bestellen zijn de verzendkosten nog niet eens €3 per persoon.

De bestelling wordt naar mijn adres verzonden. Vanaf hier kan ik het naar jullie toesturen met PostNL of DHL. Deze verzendkosten zijn uiteraard voor jullie rekening.

Mensen die hier interesse in hebben?
Voorbeelden van wat ze hebben:
-Baselayers (trainingsshirts) : 40 pond
-Leggings : 35 pond
-Breeches : 90 tot 140 pond

Mensen die mee willen bestellen betalen vooraf, graag via iDeal overmaken, ik bestel dan met PayPal.


Dit is toch helemaal niet goedkoper.
3+6,95 =€10
Kunnen we net zo goed zelf bestellen en hebben we het allemaal direct in huis, of zie ik dit verkeerd?

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 16:54

Dressage_Haf schreef:
bosox schreef:
Ik wil graag alsnog bestellen bij Aztec Diamond Equestrian. Zijn er mensen die mee willen doen? De verzendkosten zijn 10 pond (omgerekend €11,70).
Als we dus met 4 mensen bestellen zijn de verzendkosten nog niet eens €3 per persoon.

De bestelling wordt naar mijn adres verzonden. Vanaf hier kan ik het naar jullie toesturen met PostNL of DHL. Deze verzendkosten zijn uiteraard voor jullie rekening.

Mensen die hier interesse in hebben?
Voorbeelden van wat ze hebben:
-Baselayers (trainingsshirts) : 40 pond
-Leggings : 35 pond
-Breeches : 90 tot 140 pond

Mensen die mee willen bestellen betalen vooraf, graag via iDeal overmaken, ik bestel dan met PayPal.


Dit is toch helemaal niet goedkoper.
3+6,95 =€10
Kunnen we net zo goed zelf bestellen en hebben we het allemaal direct in huis, of zie ik dit verkeerd?


Als je gewoon kleding hebt zijn de postnl verzendkosten maar 3.95 hè, en hoe meer mensen er mee doen, hoe kleiner het bedrag wordt dat bij de 3.95 of 6.95 komt. Dus het kan wel degelijk verschil maken als er veel mensen mee doen en je geen dingen besteld die niet in een brievenbuspakketje kunnen.

Odetje92

Berichten: 2678
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 17:18

Ook mijn gedachte Dressage_Haf..
Vanaf hoeveel is het gratis verzending?

Eline_gijs
Berichten: 1
Geregistreerd: 08-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 16:27

Volgensmij is er geen gratis verzending naar Nederland. Ik heb toevallig gisteren met een aantal meiden een bestelling geplaatst. De bestelling was vrij hoog en nog moesten we de verzendkosten betalen.

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:46

iemand van jullie die toevallig af wil van zn blauwe denim rijbroek in maat uk 6?

Odetje92

Berichten: 2678
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 14:32

Afgelopen weekend heb ik een hele stapel besteld tijdens hun 48hours sale en die vandaag binnen gekregen.

Ik heb rijbroeken, baselayers en technical shirts besteld in meerdere maten en kleuren.

De rijbroek is van een super licht stofje, toch stevig en lichte stretch. Valt wel erg kort, terwijl de meeste rijbroeken mij in die maat te lang zijn (172cm lang en broek maat 42/44)

De baselayers en shirts vallen klein en bij de taille erg smal, de stof tekent ook enorm als je geen super strak lijf hebt. Ook opvallend, want ik heb brede schouders maar een slanke taille, dus ik vind de meeste shirts niet nauwsluitend genoeg rond de taille, deze zijn dus 'the opposites', echt super skinny en kruipen ook omhoog.

Over de rijbroek ga ik nog een nachtje slapen, maar de rest gaat sowieso retour, super jammer

emma_evg
Berichten: 434
Geregistreerd: 08-08-15

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 14:51

Wat balen he!

Ik had ook besteld tijdens de sale, een show shirt in navy en een 3D knit sport bh. Beide passen goed, show shirt idd ook nauwsluitend om de taille wat ik heel fijn vind. Heb idd vaak hetzelfde probleem als jou, meestal vind ik shirt te flodderig rond mn middel, maar deze zit precies goed. Super fijn luchtig stofje ook. Het enige is dat het kraagje wel heel strak zit om je keel, maar ik hoop dat dat na een paar keer dragen en wassen beter gaat. Voor nu maar de rits ietjes los op wedstrijd.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:20

Wat jammer!
Ik wilde voor de cross bij hen een baselayer aanschaffen en rijbroek, maar zie nu ook dat bij beide mijn maten niet meer beschikbaar zijn.. Toch nog maar even afwachten en extra nadenken over jouw review. Vind dat de spullen voor die prijzen wel goed mogen zitten eigenlijk..

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 23:43

Morgen openen ze de nieuwe zomercollectie bij Aztec. Ik ben toch wel heel benieuwd! *\o/*
Tweedehands wist ik een rijshirt over te nemen van Odetje en die bevalt mij uiteindelijk echt heel goed! Ik twijfel steeds een review met foto's e.d. te plaatsen zodat anderen daar wat antwoorden mee vinden en overwegingen kunnen maken, (ik ben niet zo thuis is alles zomaar delen) maar ik ben om betreft de baselayer!

Misschien kunnen we een groepje mensen samenstellen die iets zouden willen bestellen ergens deze zomer?
Ik sluit me best graag aan. (Ik zou zelf niet kunnen voorschieten en dat allemaal regelen, maar zou zo'n rijbroek best nog eens willen testen..) :o

beetje22

Berichten: 120
Geregistreerd: 23-01-15
Woonplaats: Arnhem en omstreken

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 16:46

Ik wil even afwachten hoe de nieuwe collectie er uit ziet, maar als het bevalt bestel ik graag mee!

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 12:12

Voor de grootsheid waarmee de hele website plat ging en een nieuwe collectie zou komen, vind ik het bar weinig. := Maar de baselayer die ik misliep door uitverkoop is terug dus ik ben happy. :D Ik wacht nog op een betaling, maar dan ga ik denk ik toch voor een broek en baselayer.. :o