Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Moossie90
Berichten: 473
Geregistreerd: 12-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:43

[code][/code]
Figo88 schreef:
Spenk schreef:
Dubbel? Waarom zou je dat hebben := ze kunnen toch in de was? Als ik hem meeneem van stal kan die in de was en de volgende dag is die droog en schoon en zou die weer mee kunnen.


Omdat ik zo "bang" ben dat het dekje toch een keer vervangen moet worden en ik dan mijn favoriete kleur(en) niet meer heb. Maar eerlijk, het slaat inderdaad eigenlijk nergens op :')
Ik heb de fuchsia dubbel, de teal, de navy mesh (die ik toen zo bizar goedkoop vond op Amazon) en dan straks de peacock. Verder hou ik het netjes bij 1 per kleur :o


Oh nee, breng mij nou niet op ideeën! Maar als ik dat ook nog eens ga doen krijg ik billenkoek vrees ik.


Moossie90
Berichten: 473
Geregistreerd: 12-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 21:43


Jeanines99
Berichten: 58
Geregistreerd: 11-04-18
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 00:03

JenteC schreef:
Jeanines99 schreef:
Vraagje aan de mensen die bij hun dekje de bijpassende baselayer van LeMieux hebben: hebben jullie foto's? Ik hoor van verschillende kanten dat de kleuren niet altijd even goed overeenkomen.


Klopt, ik heb bij de paprika en Ice blue Loire de baselayer niet gekocht omdat dit gewoon niet klopt. Maar Chili en hunter green passen goed!
Kleuren komen niet helemaal mooi over zo, maar dit geeft een idee :).

[ [url=m/71ZUHd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dankjewel! Van deze kan ik dan met een gerust hart de baselayers aanschaffen haha! Dan laat ik de paprika achterwege . Ice Blue heb ik een bijpassende fleece trui bij!

Duran123
Berichten: 1061
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 00:35

Oh waar heb je die fleecetrui vandaan??

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only
Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:04



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 73 bezoekers