De ultieme peesbeschermers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
pol013
Berichten: 8963
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 13:48

fransje23 schreef:
pol013 schreef:


Schuren die echt niet?

Mijn paard heeft nu kale plek op haar kogel van de Le mieux brush boots mesh. -O-
Maat is goed, benen zijn schoon maar toch schuurt het.


Deze schuren hier echt niet.

Bij een vriendin haar paard schuren de allsport boots in het begin iets. Maar daar is ze inmiddels super tevreden over.
De Compositi schuren hier een heeeel klein beetje in het begin. Gaat nu ook super.

Maar van de openfronted van equilibrium heb ik nog nooit een gekreukte haar gevonden.


pluisje88
Berichten: 7980
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 20:57

Hmm. Heb vanmorgen die peesjes besteld en het geld staat gereserveerd op mijn creditcard maar heb nog geen bevestiging ontvangen. Hoop maar dat dit goed is gegaan. Iets met murphy....

fransje23
Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:01

Hoe vallen de Tri zone open front boots qua maat?

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

pol013
Berichten: 8963
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 08:57

fransje23 schreef:
Hoe vallen de Tri zone open front boots qua maat?

De vorige versie viel klein/kort. Maar ik zou de maatvoering gewoon even er bij pakken.

Annenas
Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 11:21

Had via paardendrogist de tri zone open fronted besteld, kon geen maat kiezen maar in de beschrijving stond: maat paard... ik heb een M nodig dus gok gewaagd, krijg ik een S binnen :\

create your own sunshine

pluisje88
Berichten: 7980
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:00

Annenas schreef:
Had via paardendrogist de tri zone open fronted besteld, kon geen maat kiezen maar in de beschrijving stond: maat paard... ik heb een M nodig dus gok gewaagd, krijg ik een S binnen :\


Oh bagger. Ik heb in Engeland ook maat horse besteld...

fransje23
Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 13:20

Ik heb in Engeland de Tri zone besteld. Ben benieuwd of ik bij ontvangst nog BTW moet afrekenen. Dingen zijn natuurlijk veranderd door de Brexit.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

pluisje88
Berichten: 7980
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 13:43

Ik heb vandaag eindelijk m’n bestelbevestiging gekregen van m’n bestelling :D ik heb bij mijn bestelling ook al btw betaald dus hoop niet dat ik aan de deur nogmaals moet afrekenen. De bestelling was al duur zat op zich :o

Het bedrag kwijt geraakte pakket van the drillshed is vandaag netjes op mijn creditcard gestort. Duimen dat het snel hier is :D

fransje23
Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 14:01

pluisje88 schreef:
Ik heb vandaag eindelijk m’n bestelbevestiging gekregen van m’n bestelling :D ik heb bij mijn bestelling ook al btw betaald dus hoop niet dat ik aan de deur nogmaals moet afrekenen. De bestelling was al duur zat op zich :o

Het bedrag kwijt geraakte pakket van the drillshed is vandaag netjes op mijn creditcard gestort. Duimen dat het snel hier is :D


Ik reken voor de zekerheid maar op 21% extra bij ontvangst.
Vraag mij af of de tax niet gewoon de VAT is.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

pluisje88
Berichten: 7980
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 14:04

Wat stom. Daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan toen ik het bestelde :(
Dan zou er nog bijna 32,- bij komen bovenop de bestelling van 148,- incl verzenden. Alsnog verrekte dure peesjes -O-

StalMelyn
Berichten: 1995
Geregistreerd: 05-11-12

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 14:07

Dan maakt qua kosten bestellen niet meer uit waar je besteld. Dan komt heel dicht bij elkaar te liggen niet?
Ik zit telkens met de maat, dat ze of de voornemen niet hebben of de achterbenen niet. Misschien neem ik de impact boots wel rondom ipv impact voor en all sports achter

Welsh NWR ruin Naud Melyn ~ Welsh WPBR/NRPS ruin Fier Melyn
Welsh B premie/sterhengst Pytron's Brenin
Welsh B merrie Cadlanvalley Flamboyant Oife ~ Welsh B merrie Pipp

pluisje88
Berichten: 7980
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 14:10

Nou ik had ze niet perse alleen voor de prijs in het buitenland gekocht. Maar Idd zoals jij zegt dat ze bijna overal niet de maten compleet hadden. Maar ik heb nu 2x all sport en 1x open fronted. Dat derde paar had ik dan niet besteld als ik dit geweten had/er bij stil had gestaan. Dan zijn ze uiteindelijk 57,- p.p. Dus op zich nog niet mega duur.

fransje23
Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 14:42

Misschien slippen ze er doorheen vanwege de chaos rond Brexit.

Boven de 150 euro komen er ook nog invoerrechten bij. Daar zit je gelukkig net onder.

Ik heb ze daar besteld omdat ik maat M nodig heb. In Nederland kon ik die niet vinden.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

pluisje88
Berichten: 7980
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 14:45

Echt zo dom dat ik daar niet bij stil heb gestaan! Nu maar hopen dat ze snel komen en gewoon passen dan is het het allemaal wel waard :)

StalMelyn
Berichten: 1995
Geregistreerd: 05-11-12

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 15:13

Bij sommige Engelse shops zijn ze echt stukken goedkoper. Helaas degene die alles op voorraad had deed alleen verzenden binnen uk. De rest heeft dan niet de juiste maten helaas en wil graag in een keer bestellen. Anders betaal je weer dubbele verzendkosten etc..

Welsh NWR ruin Naud Melyn ~ Welsh WPBR/NRPS ruin Fier Melyn
Welsh B premie/sterhengst Pytron's Brenin
Welsh B merrie Cadlanvalley Flamboyant Oife ~ Welsh B merrie Pipp

pluisje88
Berichten: 7980
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 15:54

Precies. En datzelfde had ik ook in nl trouwens. Al die verzendkosten is zo jammer van het geld..

fransje23
Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 12:19

Heb jij je beschermers al binnen, Pluisje88?

Ik kreeg een mail dat mijn pakket vandaag verstuurd wordt.

De LeMieux brush boots heb ik snel kunnen verkopen dus dat is mooi.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

pluisje88
Berichten: 7980
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 13:38

Nee nog niet. Volgens de track en trace zijn ze in Nederland en zouden ze vandaag worden aangeboden. Ik ben werken dus we gaan het ontdekken ;) ben er vanochtend voor thuis gebleven maar wat ik begreep is dat bij douane dingen dat je ze dan toch moet ophalen bij het postkantoor omdat je moet betalen. Hoop dat het bedrag een beetje meevalt. Doordat mijn eerste pakket in december was zoekgeraakt had ik niet gedacht aan de gevolgen van de brexit als ik opnieuw bestelde. En hoop dat ze passen natuurlijk.

PSvanLot
Berichten: 10116
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:05

Ik wil hier graag een vraag stellen.

Na vele jaren erg tevreden te zijn geweest met mijn Eskadron Flexisoft air
https://www.ej.nl/paard/beenbescherming ... orId=10041
ben ik nu op zoek naar wat anders. Ze worden niet meer schoon aan de binnenkant helaas.

Nu heb ik ook de Harry's Horse memory beenbeschermers. Voor het longeren.
https://www.ej.nl/paard/beenbescherming ... orId=10041

Wat zoek ik? Mijn paard heeft smalle benen, bovenstaande beschermers passen beide goed, maar ik vind de HH veel te grof ogen.
Ik zoek een zwarte beenschermer voor dressuur. Het hoeft niet perse een harde kap te zijn, maar wel een wat fijner model.

Ik vond de beschermers van Indra Horse er heel tof uitzien, maar na een bestelling die niet goed ging en ik letterlijk 2,5 maand op mijn terugbetaling heb moeten wachten ga ik met deze partij niet meer in zee.

Wie kan mij helpen?

Spenk
Berichten: 21673
Geregistreerd: 30-08-05

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:48

Snugboots van Lemieux? Of de support boots?

pluisje88
Berichten: 7980
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:41

fransje23 schreef:
Heb jij je beschermers al binnen, Pluisje88?

Ik kreeg een mail dat mijn pakket vandaag verstuurd wordt.

De LeMieux brush boots heb ik snel kunnen verkopen dus dat is mooi.


Ze zijn er *\o/* 1x allsport l. 1x all sport xl en 1x open fronted horse (ik kreeg L). Zo op de keukentafel lijken ze nogal massive maar dat zal in werkelijkheid vast wel meevallen ;)

fransje23
Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:45

Ben benieuwd hoe ze vallen!

Heb voor mijn paard een maat M besteld.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

pluisje88
Berichten: 7980
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:48

fransje23 schreef:
Ben benieuwd hoe ze vallen!

Heb voor mijn paard een maat M besteld.


Ik ook! Misschien kan ik morgenavond passen en anders donderdag pas. Morgen ben ik voor m’n werk op stal maar dan staat ze in de wei. Binnenhalen om te passen heeft met deze drek niet veel zin ;)

fransje23
Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 12:28

Had je trouwens nog extra kosten, Pluisje? Of viel het mee :)

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

PSvanLot
Berichten: 10116
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 12:32

Spenk schreef:
Snugboots van Lemieux? Of de support boots?


De eerste lijken me idd wel wat.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: babzzz, Enzo_Ollie, Flubberboot, Nanu, NinaCharlie en 27 bezoekers