Wie heeft er een Custom zadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 13:27

Nooit....alleen een vochtige doek.. 1x per jaar?

Sanet

Berichten: 7941
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 22:25

Zelfs die vochtige doek doe ik niet :D

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 08:00

lienbono schreef:
Even een vraagje over het onderhoud van jullie custom :D Hoe en hoe vaak poetsen jullie je zadel? En met welke producten onderhouden jullie je zadel?
(Niet het basisonderhoud na gebruik - dus het vuil er af poetsen met een licht vohtige doek)

Echt poetsen poetsen doe ik zelden. Misschien dat dat in al die tijd dat ik hem heb (5 jaar) 10x is gebeurd. Als ik het doe, gebruik ik zo'n ouderwets blok zadelzeep voor het schoonmaken en leer crème van rapide.

Edit: ik denk wel dat het beter is hoor, geregelder poetsen. Ik ben er zelf gewoon niet zo goed in.

barrbara

Berichten: 29
Geregistreerd: 19-11-12
Woonplaats: Loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 02:35

Hi! Ik meld mij ook hier!
Ik zie hier echt prachtige zadels voorbij komen!!
Vd week zelf een icon flight besteld. Verder geen gekke extra’s erop dus verder een standaard zadel. De Piping of weld en stiksels zouden inbegrepen moeten zijn bij de prijs toch?
Ik zie alleen hele andere prijzen hier voorbij komen en vraag me echt af of ik niet veel teveel betaal...
iemand hier onlangs een icon flight gekocht en die mij een pb zou willen sturen?

_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 05:19

Ik heb vorig jaar een flight aangeschaft voor 3095 dacht ik...

jsofie

Berichten: 424
Geregistreerd: 14-09-10

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 11:06

Ik heb in december de flight besteld. Geen extra’s er op. Kwam uit op 3195

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 11:23

jsofie schreef:
Ik heb in december de flight besteld. Geen extra’s er op. Kwam uit op 3195


Ik ook! Ben zo benieuwd naar de mijn. Ze had mijn bestelling perongeluk in begin november niet doorgestuurd naar custom ivm. Geen wifi dus nu is hij begin januari verstuurd pas... Dus jongens, altijd controleren of je een bevestiging mail heb gehad wanneer je een nieuw zadel besteld. Ik moet nu opnieuw de periode wachten... Wel met een gratis leenzadel

jsofie

Berichten: 424
Geregistreerd: 14-09-10

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 11:54

Dat is balen orthos, maar top hoor een leenzadel!

Bij mij was de bevestiging in de spam terecht gekomen. Gelukkig kijk ik daar regelmatig.


Mijn eigen zadel is nu echt te krap voor mijn paard dus ik geef hem nu een maandje vrij. Hoop half maart wel het zadel binnen te hebben.

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 13:07

Ik heb gisteren bericht gekregen dat mijn zadel uit Engeland verstuurd is, dus ik mag het binnenkort verwachten *\o/*
De prijs bij mij is trouwens ook 3195 (was 200 duurder dan als ik memmal zou kiezen)
De prijzen zijn dus toch overal vrij gelijk denk ik?

barrbara

Berichten: 29
Geregistreerd: 19-11-12
Woonplaats: Loosdrecht

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 17:54

Dankjulliewel voor de info over de prijs. Ik heb gister opnieuw de zadelmaker erbij gehad en nu de icon flight besteld in buffelleer en Vienna zitting, donkerblauwe stiksels en Weld achterop. Verder geen andere extra's. Door de keuze voor het buffelleer kwam ik op 3395. Het is even slikken qua prijs maar paard liep er echt 10 keer beter onder en dat is het belangrijkst. Gelukkig ook een leenzadel tot het nieuwe zadel er is dus we kunnen weer lekker aan de slag.

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 18:00

Antonius schreef:
Ik heb gisteren bericht gekregen dat mijn zadel uit Engeland verstuurd is, dus ik mag het binnenkort verwachten *\o/*
De prijs bij mij is trouwens ook 3195 (was 200 duurder dan als ik memmal zou kiezen)
De prijzen zijn dus toch overal vrij gelijk denk ik?



Spannend ! Heb jij daar mail van gehad? Of via je zadelpasser? :)

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 18:54

Orthos schreef:
Antonius schreef:
Ik heb gisteren bericht gekregen dat mijn zadel uit Engeland verstuurd is, dus ik mag het binnenkort verwachten *\o/*
De prijs bij mij is trouwens ook 3195 (was 200 duurder dan als ik memmal zou kiezen)
De prijzen zijn dus toch overal vrij gelijk denk ik?



Spannend ! Heb jij daar mail van gehad? Of via je zadelpasser? :)


Via mijn zadelpasser inderdaad. Ik heb het intussen sinds zaterdag en wat mij opvalt is dat het meteen goed zit. Ik heb in het verleden van andere merken nieuwe zadels gehad en die moesten echt nog gevormd worden en die zaten wat stijf, terwijl deze custom meteen goed aanvoelt.
Volgende week komt de zadelpasser nog een keer kijken en wellicht wat bijvullen thv de schoft want ze komen blijkbaar vrij zacht uit de fabriek. Maar zit bij mij oorspronkelijke pasconsult inbegrepen dus alleen maar goed!

_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 19:39

Stille meelezer hier. Wij hebben sinds twee weken een Gemini R. Súper fijn zadel. Niet helemaal nieuw, hij is twee weken door iemand gebruikt die uiteindelijk toch niet helemaal tevreden was over de ligging van de wrongen icm zijn eigen bouw. Voordeel voor ons. Want het zadel is zo goed als nieuw, ligt perfect op ons paard en we hadden geen wachttijd. Kortom, erg blij mee.
Afbeelding

Ben benieuwd naar alle andere nieuwe zadels!

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:13

De mijne, niets speciaal want ik zie niet graag verschillende kleuren of veel bling bling op een zadel. Moet alleen nog zwarte stijgbeugelriemen halen
Afbeelding

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:30

_Sofie schreef:
Stille meelezer hier. Wij hebben sinds twee weken een Gemini R. Súper fijn zadel. Niet helemaal nieuw, hij is twee weken door iemand gebruikt die uiteindelijk toch niet helemaal tevreden was over de ligging van de wrongen icm zijn eigen bouw. Voordeel voor ons. Want het zadel is zo goed als nieuw, ligt perfect op ons paard en we hadden geen wachttijd. Kortom, erg blij mee.
[ [url=m/f8Nxlv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben benieuwd naar alle andere nieuwe zadels!


Dat is wel heel veel geluk hebben ! *\o/*

Ik verwacht mijn zadel ook binnenkort. Hij is nu alweer 5 weken onderweg en er staat een "spoedje" op. :+ Ik rijd nu met een 18 inch leenzadel, maar merk toch dat dit iets te groot is voor mij ...

Magic_Ubaila
Berichten: 331
Geregistreerd: 14-12-04
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 00:50

Ik val hier even binnen. Ik heb 3 december mijn zadel besteld. Een wolfgang Omni. Hij staat sinds 4 februari in de laatste modus in Engeland. Maar hij is er nog niet. Zadelmaakster had m inmiddels al verwacht. Kennissen die ook custom maar andere zadels ervan hadden besteld zijn al wel binnen. Weten jullie of er andere levertijd zit op de Omni. Ik wil zo graag lekker rijden haha. Mijn eigen zadel ligt nu inmiddels echt niet meer goed, dus ik longeer alleen maar.

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 13:12

Magic_Ubaila schreef:
Ik val hier even binnen. Ik heb 3 december mijn zadel besteld. Een wolfgang Omni. Hij staat sinds 4 februari in de laatste modus in Engeland. Maar hij is er nog niet. Zadelmaakster had m inmiddels al verwacht. Kennissen die ook custom maar andere zadels ervan hadden besteld zijn al wel binnen. Weten jullie of er andere levertijd zit op de Omni. Ik wil zo graag lekker rijden haha. Mijn eigen zadel ligt nu inmiddels echt niet meer goed, dus ik longeer alleen maar.


Oh dat is echt stom.. Ik heb van de week ook geappt naar mijn fitter, en ze zei dat hij sinds 2 maart in de laatste modus staat en dat Het nog 2 weken zal duren ongeveer. Geeft weinig hoop dus! Ik heb een custom fligt bestelt btw.

Magic_Ubaila
Berichten: 331
Geregistreerd: 14-12-04
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:13

Orthos schreef:
Magic_Ubaila schreef:
Ik val hier even binnen. Ik heb 3 december mijn zadel besteld. Een wolfgang Omni. Hij staat sinds 4 februari in de laatste modus in Engeland. Maar hij is er nog niet. Zadelmaakster had m inmiddels al verwacht. Kennissen die ook custom maar andere zadels ervan hadden besteld zijn al wel binnen. Weten jullie of er andere levertijd zit op de Omni. Ik wil zo graag lekker rijden haha. Mijn eigen zadel ligt nu inmiddels echt niet meer goed, dus ik longeer alleen maar.


Oh dat is echt stom.. Ik heb van de week ook geappt naar mijn fitter, en ze zei dat hij sinds 2 maart in de laatste modus staat en dat Het nog 2 weken zal duren ongeveer. Geeft weinig hoop dus! Ik heb een custom fligt bestelt btw.


Mijne was ook spoed haha. Helaaaaas. Achja, vanmiddag maar even achteraan weer gaan. Mss is er wat mis gegaan. T is ook niet zo dat ik speciale tierelantijntjes erop heb ofzo. ‍♀️

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 22:14

Ik volg jullie even! Wil na mijn bevalling een custom fitter laten komen voor een nieuw zadel :D

Meya_

Berichten: 1431
Geregistreerd: 16-07-06

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 22:30

Ik heb er geloof ik 3 maanden op moeten wachten, had ook geen leenzadel van daar gekregen. Gelukkig mocht ik 1 van mijn instructrice destijds lenen.

lennylenny

Berichten: 527
Geregistreerd: 19-09-10

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 14:14

Ik heb mijn custum icon flight 17,5 inch te koop, PB me maar voor info :)

Magic_Ubaila
Berichten: 331
Geregistreerd: 14-12-04
Woonplaats: Puttershoek

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 00:39

Ik had eerder moeten zeuren Hiero haha. Hij is binnen

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 12:53

Magic_Ubaila schreef:
Ik had eerder moeten zeuren Hiero haha. Hij is binnen


Haha super goed! Foto :D

_LotteZ
Berichten: 127
Geregistreerd: 03-09-17

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 11:34

Ik heb mijn nette 17,5 inch custom advantage R zadel te koop. Voor meer info graag een PB :)

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 11:42

Ik zou wel willen maar helaas even geen budget. Mn jonkie groeit uit mijn coda en zou het beste een advantage kunnen hebben.