Arno Brandt zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Charmaine
Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 21:17

De opmerking dat hij eigenlijk iemand er bij moet nemen heb ik vaker gehoord. Lijkt mij voor zijn gezondheid heel erg verstandig. Hopelijk lukt het hem een keer want de uren die hij draait vind ik echt niet normaal hoor.

Ondanks dat ik niet onverdeeld positief ben, heb ik juist de ervaring dat hij echt de tijd voor je neemt. Dus 'te weinig tijd' herken ik niet. Waarom is hij anders vaak later dan gepland ;-)


Xritt
Berichten: 604
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:37

listiglistje schreef:
Xritt schreef:
Sorry, maar ik vind het een vreselijke man. Ik heb hem ongeveer twee jaar terug aan het werk gezien. Over het aanmeten kan ik niks zeggen. Het was niet mijn paard. Communicatief was het waardeloos. Ieder zijn ding. Ik wil graag ook een fijn gevoel hebben bij de zadelmaker. Ook iemand die in sociale omgang fijn is. We hoeven geen vrienden te zijn. Maar enige klik vind ik wel fijn.

Ik zag hem laatst weer bij ons op stal voor iemand anders. Ik heb toen ook proefgereden op een zadel. Toen vond ik hem nog stugger en kortaf. Hij nam ook niet echt de tijd om goed te kijken. Die vrouw van stal twijfelde over het zadel omdat het paard niet goed liep. Hij had nog een andere afspraak. Dus geen tijd. Ik hoorde hem wel zeggen dat hij druk was en eigenlijk iemand erbij in dienst moest nemen. Uuuhh, daar heb je als koper toch geen boodschap aan. Je koopt voor veel geld ( vind ik) een zadel. Dan wil je dat hij goed ligt en de zadelmaker goed met je mee kijkt. Of gaat hij de DA betalen als door het zadel er problemen ontstaan.

Dat verhaal over een zadel dat is beschadigd en dat daar moeilijk over werd gedaan herken ik ook.
Mijn indruk is zeer slecht. Vandaar geen Brandt voor mij.


Dus je hebt zelf geen ervaring met zijn service, alleen stalgenoten die overigens hun eigen mening niet gegeven hebben aan jou.
Maar je oordeelt alleen op zicht en horen bij een ander....heel erg vreemd om zo conclusies te trekken.

Als een zadelpasser komt voor een stalgenoot ga ik daar niet constant met mijn lip bovenop staan. Laat staan dat ik ga luisteren wat er allemaal gezegd wordt in een uur tot 1,5 uur tijd.


Heel erg vreemd dat jij nu je eigen conclusie trekt. Zoals ik al schreef, ik heb zelf ook proefgereden.

Misschien een hele gekke gedachten..... Zou het kunnen dat je op stal 4 poetsplaatsen hebt en dat ze naast jou bezig zijn met het zadel aanmeten. Terwijl je wacht op je beurt Sta jij lekker met je paard te tutten en krijg je hier en daar wat mee. Het zou bijvoorbeeld ook kunnen, dat die vrouw die hij aan het helpen is, vraagt aan jou of je mee wilt kijken. Waarschijnlijk heel vreemd. Maar dit kan gebeuren.
Wanneer het paard vreemd loopt in de bak, wordt er gevraagd of jij wat ziet aan het paard en/of zadel. Dus dan ga ik met mijn goede bedoelingen met mijn lip er bovenop staan, om ze heel goed te kunnen observeren.

Waarom is het zo lastig dat mensen soms kritiek op andere hebben? Ik vind hem niet fijn PUNT Ik leg kort uit waarom. Ik wilde niet te diep in gaan op van alles.
We hebben allemaal toch wel eens kritiek op mensen. De een deelt een positieve ervaring, de ander een negatieve.

Xritt
Berichten: 604
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:40

Charmaine schreef:
De opmerking dat hij eigenlijk iemand er bij moet nemen heb ik vaker gehoord. Lijkt mij voor zijn gezondheid heel erg verstandig. Hopelijk lukt het hem een keer want de uren die hij draait vind ik echt niet normaal hoor.

Ondanks dat ik niet onverdeeld positief ben, heb ik juist de ervaring dat hij echt de tijd voor je neemt. Dus 'te weinig tijd' herken ik niet. Waarom is hij anders vaak later dan gepland ;-)



Dat hij hard werkt en flinke uren draait. Daar ben ik het mee eens. Hij vertelde dat hij regelmatig pas 23:00 thuis is, terwijl hij al om 08:00 van huis gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:24

listiglistje schreef:
Xritt schreef:
Sorry, maar ik vind het een vreselijke man. Ik heb hem ongeveer twee jaar terug aan het werk gezien. Over het aanmeten kan ik niks zeggen. Het was niet mijn paard. Communicatief was het waardeloos. Ieder zijn ding. Ik wil graag ook een fijn gevoel hebben bij de zadelmaker. Ook iemand die in sociale omgang fijn is. We hoeven geen vrienden te zijn. Maar enige klik vind ik wel fijn.

Ik zag hem laatst weer bij ons op stal voor iemand anders. Ik heb toen ook proefgereden op een zadel. Toen vond ik hem nog stugger en kortaf. Hij nam ook niet echt de tijd om goed te kijken. Die vrouw van stal twijfelde over het zadel omdat het paard niet goed liep. Hij had nog een andere afspraak. Dus geen tijd. Ik hoorde hem wel zeggen dat hij druk was en eigenlijk iemand erbij in dienst moest nemen. Uuuhh, daar heb je als koper toch geen boodschap aan. Je koopt voor veel geld ( vind ik) een zadel. Dan wil je dat hij goed ligt en de zadelmaker goed met je mee kijkt. Of gaat hij de DA betalen als door het zadel er problemen ontstaan.

Dat verhaal over een zadel dat is beschadigd en dat daar moeilijk over werd gedaan herken ik ook.
Mijn indruk is zeer slecht. Vandaar geen Brandt voor mij.


Dus je hebt zelf geen ervaring met zijn service, alleen stalgenoten die overigens hun eigen mening niet gegeven hebben aan jou.
Maar je oordeelt alleen op zicht en horen bij een ander....heel erg vreemd om zo conclusies te trekken.

Als een zadelpasser komt voor een stalgenoot ga ik daar niet constant met mijn lip bovenop staan. Laat staan dat ik ga luisteren wat er allemaal gezegd wordt in een uur tot 1,5 uur tijd.


Ik begin me bijna af te vragen of jij aandelen hebt in het bedrijf van de beste man.
Wanneer hier een negatieve ervaring over Brandt wordt geplaatst, hoeft daar naar ik aanneem niet meteen op te worden gereageerd met vraagtekens die worden gesteld bij de ervaring.
Er zijn bij diensten die worden aangeboden altijd mensen die positief zijn en mensen die negatief zijn over de dienst en de ervarings. Prima toch?
Ik snap de drang in dit topic naar het verdedigen van Brandt echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:25

Xritt schreef:
Charmaine schreef:
De opmerking dat hij eigenlijk iemand er bij moet nemen heb ik vaker gehoord. Lijkt mij voor zijn gezondheid heel erg verstandig. Hopelijk lukt het hem een keer want de uren die hij draait vind ik echt niet normaal hoor.

Ondanks dat ik niet onverdeeld positief ben, heb ik juist de ervaring dat hij echt de tijd voor je neemt. Dus 'te weinig tijd' herken ik niet. Waarom is hij anders vaak later dan gepland ;-)



Dat hij hard werkt en flinke uren draait. Daar ben ik het mee eens. Hij vertelde dat hij regelmatig pas 23:00 thuis is, terwijl hij al om 08:00 van huis gaat.


Ja prima. Doet hij zelf toch :)

Xritt
Berichten: 604
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 13:07

@Joman, je hebt helemaal gelijk.

Nathalie
Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 09:43

Joman schreef:
listiglistje schreef:
Dus je hebt zelf geen ervaring met zijn service, alleen stalgenoten die overigens hun eigen mening niet gegeven hebben aan jou.
Maar je oordeelt alleen op zicht en horen bij een ander....heel erg vreemd om zo conclusies te trekken.

Als een zadelpasser komt voor een stalgenoot ga ik daar niet constant met mijn lip bovenop staan. Laat staan dat ik ga luisteren wat er allemaal gezegd wordt in een uur tot 1,5 uur tijd.


Ik begin me bijna af te vragen of jij aandelen hebt in het bedrijf van de beste man.
Wanneer hier een negatieve ervaring over Brandt wordt geplaatst, hoeft daar naar ik aanneem niet meteen op te worden gereageerd met vraagtekens die worden gesteld bij de ervaring.
Er zijn bij diensten die worden aangeboden altijd mensen die positief zijn en mensen die negatief zijn over de dienst en de ervarings. Prima toch?
Ik snap de drang in dit topic naar het verdedigen van Brandt echt niet.


Haha, ik heb laatst topic door gelezen en dacht hetzelfde.
Wat een drang!

Ik ben ook niet blij met zijn manier van werken. Ik had gelukkig een 2e hands brandt die moest aangepast, maar telkens werd het uitgesteld. Dus ik heb mn zadel teruggevraagd.
Ik denk dat hij heel snel mensen in dienst moet nemen inderdaad.
Ik heb nu iets aan laten meten bij Schutte (Paula, Ninon zelf komt niet in dit gebied) en dat is zo fijn dat zij over het hele land zadelmakers hebben die door haar zijn geschoold.
Dat kan Arno's redding zijn denk ik.
En een cursusje communicatie zal ook niet misstaan. :')

lieke_
Berichten: 168
Geregistreerd: 23-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 09:49

Vanavond wordt mijn zadel geleverd! *\o/*

Zo spannend!!

Nog mensen die pas hun zadel hebben of die nog een zadel in bestelling hebben staan?

[o]

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:29

lieke_ schreef:
Vanavond wordt mijn zadel geleverd! *\o/*

Zo spannend!!

Nog mensen die pas hun zadel hebben of die nog een zadel in bestelling hebben staan?



Super, heel benieuwd naar het resultaat :D

lieke_
Berichten: 168
Geregistreerd: 23-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 11:34

lauraneyens schreef:
lieke_ schreef:
Vanavond wordt mijn zadel geleverd! *\o/*

Zo spannend!!

Nog mensen die pas hun zadel hebben of die nog een zadel in bestelling hebben staan?



Super, heel benieuwd naar het resultaat :D


Helaas hebben ze de dag zelf laten weten dat het zadel nog niet geleverd is en ze hebben geen idee hoe het ermee staat.
Heel vervelend, levertijd was 8 à 10 weken, ik wacht ondertussen al 16 weken en heb dus geen idee wanneer ik mijn zadel kan verwachten -O-

[o]

ivy_power89
Berichten: 5849
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 13:15

Ik schop dit topic even omhoog!

Vanmorgen gebeld voor een afspraak.
Twijfel nog wel wat vanwege de verhalen hier maar moet het denk ik ervaren.

Heb de 29e een afspraak bij de countrymill voor een tribal zadel maar uit ervaringen weet ik hoe lekker een AB zadel zit en de prijs is ook iets schappelijker

Kan iemand mij vertellen of AB zadels goed aan te meten zijn op een paard met korte rug en een zitvlak van 18 inch?

Alejandro Z1+5 / Odin finalist Friesian Talent cup 2021 L1+3 / Dressuur Jurylid t/m M2

http://Www.beestachtiggoed.nl http://www.dutchbling.nl frontriemen en halsbanden!

Kruidenpotje
Berichten: 360
Geregistreerd: 04-01-10
Woonplaats: Belgique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 17:07

ivy_power89 schreef:
Ik schop dit topic even omhoog!

Vanmorgen gebeld voor een afspraak.
Twijfel nog wel wat vanwege de verhalen hier maar moet het denk ik ervaren

Bedenk dat mensen met in hun ogen mindere ervaringen sneller geneigd zijn om hier iets te plaatsen, staar je daar idd niet blind op en ervaar het zelf.

Wij hebben inmiddels 3 zadels van Arno en hebben daar prima ervaringen mee.

Soms maak je de grootste winst door te verliezen .....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 17:24

Kruidenpotje schreef:
ivy_power89 schreef:
Ik schop dit topic even omhoog!

Vanmorgen gebeld voor een afspraak.
Twijfel nog wel wat vanwege de verhalen hier maar moet het denk ik ervaren

Bedenk dat mensen met in hun ogen mindere ervaringen sneller geneigd zijn om hier iets te plaatsen, staar je daar idd niet blind op en ervaar het zelf.

Wij hebben inmiddels 3 zadels van Arno en hebben daar prima ervaringen mee.


Nou, daarvan is in dit topic toch geen sprake. Er zijn in dit topic mensen bij die hem zowat aanbidden. Dus die stelling onderschrijf ik niet.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-03-19 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 17:25

ivy_power89 schreef:
Ik schop dit topic even omhoog!

Vanmorgen gebeld voor een afspraak.
Twijfel nog wel wat vanwege de verhalen hier maar moet het denk ik ervaren.

Heb de 29e een afspraak bij de countrymill voor een tribal zadel maar uit ervaringen weet ik hoe lekker een AB zadel zit en de prijs is ook iets schappelijker

Kan iemand mij vertellen of AB zadels goed aan te meten zijn op een paard met korte rug en een zitvlak van 18 inch?


Mijn ervaring is, dat hij dit niet goed kan. Als het anders wordt dan standaard, dan heb je aan een Brandt zadel (en de bijbehorende service) geen goede.

A_nouk
Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 17:28

Hier wel iemand met een kort ond paard en 18inch. Nog steeds heel tevreden met mijn Brandt :j

MyWishMax
Berichten: 25247
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 18:06

Ik juist ervaring bij iets anders als anders wat hij juist super gedaan heeft, ook qua service. Vorige was extreem lastig om iets goed te krijgen, meerdere zadelmaker en zadels bij gehad en arno was de enige die het voor elkaar kreeg en de juiste service en nog meer leverde al die jaren.

Aan de andere kant heb ik hele slechte ervaringen met een zadelmaker die ook veel aangeraden wordt. Dat houd je toch, zowel negatieve als positieve ervaringen. Die ,zadelmaker laat ik nooit meer bij een paard komen en ik ben al 10 jaar tevreden met arno. Terwijl andere bij arno weg gaan en bij die zadelmaker terecht komen en enorm blij zijn.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Zinzi_jewel
Berichten: 8781
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 18:22

Zoveel mensen, zoveel wensen
Wat ik zag aan AB zadels werdt ik niet blij van
Maar andere zijn er wel blij mee.
Volg je gevoel en zorg dat je zelf al eea weet over de ligging van een zadel
Zodat je bij twijfel kunt vragen en ook snapt waar ze over praten.
Ongeacht welke zadel maker je laat komen.

Chasing Dreams ...

https://gofund.me/f9794b16

Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 18:38

Mijn zadel is inmiddels terug naar Arno om vermaakt te worden. Er viel weinig geks aan te zien op het paard zelf, maar mijn paard was elke keer niet goed als ik er zo'n drie keer mee gereden had. Nu rijd ik weer met het zadel waar ze altijd mee gereden is en is er weer niks aan de hand. Natuurlijk kan zoiets gebeuren, dus Arno is een tijdje terug langs gekomen om te kijken. Het zadel lag enkel nog wat hoog (was nog niet ingezakt omdat ik er max 8x kort mee gereden heb) en vergeleken met haar vorige zadel was de ruimte rondom de wervels wat nauwer. Er komt nu een ander onderkussen onder met meer ruimte voor de ruggenwervels en dan maar weer kijken hoe het gaat. Ik kan daarom voor de rest nog weinig over de zadels zelf zeggen.

Ik denk dat je vooral engelengeduld moet hebben. Alles duurt vooral enorm lang en je moet er dus zeker geen haast bij hebben. Ik heb op twee weken na een halfjaar op m'n zadel moeten wachten. Daarbij is mijn zadel nu alweer 9 weken weg om vermaakt te worden... dit is dus wel iets waar je rekening mee moet houden. Daarnaast kan je ook niet even snel een afspraak maken voor op korte termijn.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 18:40

Lottekuhh_x schreef:
Mijn zadel is inmiddels terug naar Arno om vermaakt te worden. Er viel weinig geks aan te zien op het paard zelf, maar mijn paard was elke keer niet goed als ik er zo'n drie keer mee gereden had. Nu rijd ik weer met het zadel waar ze altijd mee gereden is en is er weer niks aan de hand. Natuurlijk kan zoiets gebeuren, dus Arno is een tijdje terug langs gekomen om te kijken. Het zadel lag enkel nog wat hoog (was nog niet ingezakt omdat ik er max 8x kort mee gereden heb) en vergeleken met haar vorige zadel was de ruimte rondom de wervels wat nauwer. Er komt nu een ander onderkussen onder met meer ruimte voor de ruggenwervels en dan maar weer kijken hoe het gaat. Ik kan daarom voor de rest nog weinig over de zadels zelf zeggen.

Ik denk dat je vooral engelengeduld moet hebben. Alles duurt vooral enorm lang en je moet er dus zeker geen haast bij hebben. Ik heb op twee weken na een halfjaar op m'n zadel moeten wachten. Daarbij is mijn zadel nu alweer 9 weken weg om vermaakt te worden... dit is dus wel iets waar je rekening mee moet houden. Daarnaast kan je ook niet even snel een afspraak maken voor op korte termijn.


Kan aan mij liggen hoor, maar dit is toch niet wat je wil? Je wil toch graag trainen met je paard en niet steeds lange pauzes hoeven in te lassen omdat je zadel niet goed past? Dat vind ik persoonlijk geen service en bepaald geen reclame.

ivy_power89
Berichten: 5849
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 18:42

Ik heb aanstaande donderdag een afspraak staan maar sta er uiteraard niet op te wachten om maanden op een nieuw zadel te moeten wachten. Al is doorgaans 10 weken wel normaal (ook bij andere merken)

Ik vind jullie verhalen wel spannend... het is erg wisselend.
Terwijl dit topic al een aantal jaar loopt en ik het idee heb dat de slechte dingen pas beetje van de laatste tijd spelen (of genoemd worden)

Alejandro Z1+5 / Odin finalist Friesian Talent cup 2021 L1+3 / Dressuur Jurylid t/m M2

http://Www.beestachtiggoed.nl http://www.dutchbling.nl frontriemen en halsbanden!

ambre
Berichten: 7148
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:52

Ik heb 2 AB zadels en ben nog steeds enorm tevreden.Mijn zus heeft er ook 1 en zadel ligt top.
Een lesklantje van me heeft een zadel aan laten meten voor haar fjord, enorm rond en kort en zij heeft 18 inch nodig.
Vorige zadelmaker heeft een Massimo geleverd die ik vanaf het begin al slecht vond liggen.Gelukkig kreeg ze haar geld terug.
Arno heeft een paar paszadels in elkaar gezet speciaal voor haar en het leenzadel ligt zelfs al beter dan haar vorige zadel.
En deze mag ze ook gewoon gratis gebruiken, als dat geen service is?

Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:47

Joman schreef:
Lottekuhh_x schreef:
Mijn zadel is inmiddels terug naar Arno om vermaakt te worden. Er viel weinig geks aan te zien op het paard zelf, maar mijn paard was elke keer niet goed als ik er zo'n drie keer mee gereden had. Nu rijd ik weer met het zadel waar ze altijd mee gereden is en is er weer niks aan de hand. Natuurlijk kan zoiets gebeuren, dus Arno is een tijdje terug langs gekomen om te kijken. Het zadel lag enkel nog wat hoog (was nog niet ingezakt omdat ik er max 8x kort mee gereden heb) en vergeleken met haar vorige zadel was de ruimte rondom de wervels wat nauwer. Er komt nu een ander onderkussen onder met meer ruimte voor de ruggenwervels en dan maar weer kijken hoe het gaat. Ik kan daarom voor de rest nog weinig over de zadels zelf zeggen.

Ik denk dat je vooral engelengeduld moet hebben. Alles duurt vooral enorm lang en je moet er dus zeker geen haast bij hebben. Ik heb op twee weken na een halfjaar op m'n zadel moeten wachten. Daarbij is mijn zadel nu alweer 9 weken weg om vermaakt te worden... dit is dus wel iets waar je rekening mee moet houden. Daarnaast kan je ook niet even snel een afspraak maken voor op korte termijn.


Kan aan mij liggen hoor, maar dit is toch niet wat je wil? Je wil toch graag trainen met je paard en niet steeds lange pauzes hoeven in te lassen omdat je zadel niet goed past? Dat vind ik persoonlijk geen service en bepaald geen reclame.


Nee, klopt. Ik zou er ook zeker nooit meer een zadel kopen, puur al door het feit dat je overal belachelijk lang op moet wachten. Hij heeft gewoon te veel werk, wat eigenlijk gewoon niet lukt in je eentje. Ik baal er ook wel van, maarja je doet er verder weinig aan. Daarbij mag ik ook hopen dat het zadel dalijk wel goed ligt, anders wordt het waarschijnlijk door verkopen. Het is dat ik wel door kan rijden doordat ik een zadel van de pension eigenaresse kan lenen, maarja het liefst heb je natuurlijk gwn je eigen zadel. Je kan wel een leenzadel krijgen, maar dan moet je er ook maar net een hebben die past natuurlijk.

Ik zou zeker geen rekening houden met een wachttijd van 10 weken. Als je zadel klaar is, gaat er ook al snel weer een maand overheen tegen dat hij langs kan komen (of je moet net geluk hebben). Wachttijden opvragen bij Arno zelf heeft ook weinig zin. Ze kunnen er zelf weinig over zeggen en als ze een indicatie geven, klopt het 9 van de 10 keer toch niet. Mijn zadel zou met een weekje klaar zijn met aanpassen. Na een een paar weken niks gehoord te hebben, heb ik zelf gevraagd hoe het ervoor stond. Hij bleek een nieuw onderkussen besteld te hebben en dat zou twee weken duren. Inmiddels is het alweer 9 weken geleden. Afgelopen weekend liet hij weten dat hij waarschijnlijk volgende week klaar zou zijn en dat ik begin deze week gebeld zou worden voor het inplannen van een afspraak. Natuurlijk heb ik deze week tot op heden nog geen telefoontje gehad.

Als je eenmaal een afspraak hebt, neemt hij echt alle tijd voor je. Het enige probleem is dat de wachttijden echt om te janken zijn. Erg jammer maarja.


Charmaine
Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 23:08

Terug te vinden in dit topic dat ook ik een half jaar heb moeten wachten op levering. Heb ook mijn ervaringen hier gedeeld. Overall ben ik gewoon genezen van nieuwe maatwerk zadels. Doe mij maar een goede 2e hands of nieuw direct leverbaar.

linda2008
Berichten: 4253
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:50

Mag ik even binnen komen vallen?
Ik heb de vraag al vaker voorbij zien komen, maar nog nergens een antwoord terug gevonden... :o
Wat zijn de kosten ongeveer voor een op maat gemaakt AB zadel?
Ergens werd mij verteld rond 2000 euro voor een custom made Mono Close Contact, maar klopt dat ongeveer?

ivy_power89
Berichten: 5849
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:28

Toevallig heb ik van de week de prijsopgave gekregen.
Prijs zit op 2150 voor een mono en 2100 voor een standaard. Alle modellen zelfde prijs.

Exclusief opties uiteraard

Alejandro Z1+5 / Odin finalist Friesian Talent cup 2021 L1+3 / Dressuur Jurylid t/m M2

http://Www.beestachtiggoed.nl http://www.dutchbling.nl frontriemen en halsbanden!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 93 bezoekers