Arno Brandt zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Barb
Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 08:45

Jeetje wat balen Linda!

Lottekuhh in mijn zadel zit een houten boom en die is al een keer wijder geperst. Opnieuw persen gaat dus niet lukken. Neem aan dat Arno nog steeds gebruikt maakt van een houten bomen?

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 22:39

Barb schreef:
Jeetje wat balen Linda!

Lottekuhh in mijn zadel zit een houten boom en die is al een keer wijder geperst. Opnieuw persen gaat dus niet lukken. Neem aan dat Arno nog steeds gebruikt maakt van een houten bomen?


Oh vandaar. Ja, Arno maakt nog steeds gebruik van houten bomen. Hij vertelde mij dat het plaatwerk (oid) dan vervangen moet worden. Ik weet niet hoeveel je het de vorige keer groter hebt laten maken? Want dat kan tot 2 boommaten.


Barb
Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 09:04

Hij is al 2 maten groter gegaan.

Ik heb Arno zondagavond een mailtje gestuurd met wat vragen maar in terug mailen zijn ze ook niet zo snel. Ik heb een AB op MP te koop zien staan, voor mij een ritje van 2 uur heen en 2 uur terug. Ik weet niet of ik het aandurf.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

_coquette_
Berichten: 3102
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 10:04

Barb schreef:
Hij is al 2 maten groter gegaan.

Ik heb Arno zondagavond een mailtje gestuurd met wat vragen maar in terug mailen zijn ze ook niet zo snel. Ik heb een AB op MP te koop zien staan, voor mij een ritje van 2 uur heen en 2 uur terug. Ik weet niet of ik het aandurf.

Afgelopen zondag? Dat dus maar 1 werkdag geleden?

Barb
Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 21:43

Inmiddels heb ik een afspraak staan voor volgende week.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

_coquette_
Berichten: 3102
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 17:31

Aah ik had samen met een stalgenootje hetzelfde zadel besteld op dezelfde dag. Die van haar is nu binnen en die van mij helaas nog niet! Toch stiekem wel een beetje balen ondanks dat ze hadden gezegd half januari :')

linda2008
Berichten: 4248
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 19:07

Ik heb donderdag weer een afspraak... ben heeeeel benieuwd of het nu gaat lukken :=

Elodie1
Berichten: 2561
Geregistreerd: 20-08-05
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 21:14

Vandaag was Arno bij ons op stal. Ik wilde graag een ander zadel met veel wrong en een diepe zit. Hij kwam met dit demo model aan.. Het past op mijn paard en ik zat er heerlijk op... Voor mij geen lange levertijd gelukkig
[ img ]

ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•. Don Decoroso #ZZL+1 •❀.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº

ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•. XPTO de Payres R.I.P.†14-02-2018†•❀.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº
ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Leonie van Duffelen Fotografie*KLIK*•❀.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº
ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Volg Leonie van Duffelen Fotografie ook op Facebook*KLIK*•❀.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:31

Ik weet niet of hier nog recente gebeurtenissen zijn geweest, maar ik heb na een hoop getouwtrek mijn zadel terug verkocht aan Arno. Ik heb er zo veel drama mee gehad dat ik het verlies op een zo goed als hagelnieuw zadel (10 x mee gereden) voor lief heb genomen.

Voor mij nooit geen Brandt meer, zowel om het zadel niet als om de 'service' niet. Nou mijn paard weer lekker met mijn 30 jaar oude hulsebosch aan het rijden en volgend jaar zoek ik verder naar een kundige zadelmaker. Maar dit nooit meer!

DiscoDipp
Berichten: 2855
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 18:34

bobje26 schreef:
Ik weet niet of hier nog recente gebeurtenissen zijn geweest, maar ik heb na een hoop getouwtrek mijn zadel terug verkocht aan Arno. Ik heb er zo veel drama mee gehad dat ik het verlies op een zo goed als hagelnieuw zadel (10 x mee gereden) voor lief heb genomen.

Voor mij nooit geen Brandt meer, zowel om het zadel niet als om de 'service' niet. Nou mijn paard weer lekker met mijn 30 jaar oude hulsebosch aan het rijden en volgend jaar zoek ik verder naar een kundige zadelmaker. Maar dit nooit meer!



Mag ik vragen waarom?? Puur uit interesse?
Ik heb ook maar 10 keer kunnen rijden, daarna is mijn paard kreupel geraakt en nu nog niet goed. Maar heeft nu al 2 keer kei hard geraced met dit zadel, iets wat hij nooit doet. Heb het idee dat er iets niet goed gaat..

Anoniem

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:28

Ik heb je een PB gestuurd DiscoDipp :)

linda2008
Berichten: 4248
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 20:42

Hmm ik heb heel veel commentaar (gehad) op de service, eigenlijk vooral de lange wachttijden en de slechte communicatie. Maar echte onkunde heb ik hem nog nooit op kunnen betrappen (zowel bij mij niet als bij andere niet. Wat is er allemaal mis gegaan? Ik ben dan ook wel heel benieuwd :o

Anoniem

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 21:27

Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken dus ik houdt het liever discreet maar neem maar aan dat het hier zeker aan zowel service als onkunde lag.. helaas.

SafierZ
Berichten: 111
Geregistreerd: 30-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 22:21

Ik heb totaal geen slechte ervaring met Brandt zadels.
Alleen maar heel positief.
Ik heb een goed passend zadel geleverd gekregen en mijn dochter zit er prima op. Een heel verschil met haar oude zadel.
De service en communicatie was prima, niks op aan te merken.
Zo goed als nieuw leenzadel mogen lenen om de tijd te overbruggen.
De communicatie liep via de app of telefoon. Altijd op tijd en netje te woord gestaan.
Echt top, zeer tevreden.

linda2008
Berichten: 4248
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 22:39

Ik ben nu uiteindelijk ook heel blij met mijn geleverde zadel. Ik heb alleen wel een maand of 8 geduld moeten hebben :roll: en wat fikse miscommunicaties (afspraken werden gemaakt omdat het zadel binnen zou zijn, maar dan bleek het nog niet in orde te zijn dus last-minute werden afspraken weer afgezegd enz). Maar ik moet wel toegeven dat Arno het netjes heeft opgelost, keurig meegedacht over de pasvorm, kleine aanpassingen aan singelstoten enzovoorts. En ik heb hem flinke uitdaging gegeven met mijn ronde fjord met korte rug en mijn dikke billen :P
(Helaas maar kort gebruik van kunnen maken nu mijn paard geblesseerd is, maar daar kan niemand iets aan doen. Controle afspraak kon zonder problemen uitgesteld worden).

[ img ]

wendyke
Berichten: 2258
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 19:33

bobje26 schreef:
Ik weet niet of hier nog recente gebeurtenissen zijn geweest, maar ik heb na een hoop getouwtrek mijn zadel terug verkocht aan Arno. Ik heb er zo veel drama mee gehad dat ik het verlies op een zo goed als hagelnieuw zadel (10 x mee gereden) voor lief heb genomen.

Voor mij nooit geen Brandt meer, zowel om het zadel niet als om de 'service' niet. Nou mijn paard weer lekker met mijn 30 jaar oude hulsebosch aan het rijden en volgend jaar zoek ik verder naar een kundige zadelmaker. Maar dit nooit meer!

Helaas voor mij jaren geleden al precies het zelfde. Ook nooooit meer een brandt zadel voor mij.

Cardy
Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 21:53

wendyke schreef:
bobje26 schreef:
Ik weet niet of hier nog recente gebeurtenissen zijn geweest, maar ik heb na een hoop getouwtrek mijn zadel terug verkocht aan Arno. Ik heb er zo veel drama mee gehad dat ik het verlies op een zo goed als hagelnieuw zadel (10 x mee gereden) voor lief heb genomen.

Voor mij nooit geen Brandt meer, zowel om het zadel niet als om de 'service' niet. Nou mijn paard weer lekker met mijn 30 jaar oude hulsebosch aan het rijden en volgend jaar zoek ik verder naar een kundige zadelmaker. Maar dit nooit meer!

Helaas voor mij jaren geleden al precies het zelfde. Ook nooooit meer een brandt zadel voor mij.


Hier jaren geleden ook alleen maar drama. Verkeerde kussens die nooit bij het paard passend te krijgen waren, zadel die brugde, zadel was scheef en nog meer ellende. Heeft er toen wel veel aan gedaan om het goed te krijgen, maar dit lukte niet en kwam daardoor over als onkunde en gaf weinig vertrouwen. Na maanden van geduld besloten om er mee te stoppen en zadel verkocht. Voor mij ook nooit meer er Brandt zadel.

Daroma, Roma (Wonderboy x Jetset-D) Z1+11 Van afgeschreven naar revalidatie
Novella è Bella, Nova (Total US x Wonderboy) Alweer 6 maanden oud!
Kyara, stoere Welsh-b pony (v. onbekend)

Lavita, Vita (v. Fair Play) Z1+12; 9 juli 1993 - † 30 september 2016 Just for now my friend... We say goodbye...

PSvanLot
Berichten: 10116
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 21:55

Bijzonder dat de ervaringen zo enorm uiteen lopen.

Hier super blij met mijn zadels. Liggen als een huis en service is altijd goed. Zelfs een moeilijke rug waar ik jaren zadelellende mee gehad heb, liep met een nieuw aangemeten Brandt zo weg.
Erg vervelend dat het bij anderen helaas niet zo goed is verlopen.

Anoniem

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:15

Als ik dit eerder had geweten, had ik er nooit aan begonnen, dat zeg ik jullie eerlijk. Ik vind het toch een soort troost bieden dat meerdere diezelfde nare ervaring hebben gehad. Ik zal dit topic dan nu ook gaan ontstippen, ik heb mijn zegje gedaan over hoe ik het ervaren heb en wat voor drama ik hier aan over heb gehouden. -O-

Ik wens jullie allemaal veel succes bij het aanschaffen van een zadel!

wodant
Berichten: 735
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:45

Zijn er inmiddels nog meer recente ervaringen? :)

linda2008
Berichten: 4248
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:34

Voor mij was het wachten echt een hell, enorm lang op het zadel moeten wachten. Maar achteraf is het het wachten meer dan waard geweest! Enorm blij mee! Het zit heerlijk, het ligt perfect! Recent weer netjes opgevuld en nagekeken dus helemaal top!
Wel al slijtage op de zweetbladen na 5 maanden gebruik ongeveer (in het zachte leer) maar dat word gelukkig wel keurig onder garantie vervangen :j

_coquette_
Berichten: 3102
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:51

Ik heb hier na mijn laatste bericht ook niet meer gereageerd. Maar voor mij is het uiteindelijk ook niet goed gekomen. En voor mij ook geen brandt zadel meer!
En zoals bobje26 zegt, had ik er niet aan moeten beginnen. Bijna 8 maanden op gewacht gewacht om uiteindelijk nog geen goed zadel te hebben.

PSvanLot
Berichten: 10116
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 21:37

wodant schreef:
Zijn er inmiddels nog meer recente ervaringen? :)


Onlangs via marktplaats een tweedehands gekocht voor een jong paard.
Arno laten komen en die heeft het mooi passend gemaakt. Was aardig wat werk maar top werk voor weinig geld!

MyWishMax
Berichten: 25052
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 07:13

Hier ook nog steeds enorm tevreden.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

PSvanLot
Berichten: 10116
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 07:45

Het zadel wat ik via marktplaats gekocht heb ziet er super netjes uit. Na controle van Arno bleek het zadel al 12 jaar oud te zijn. Dat zie je er echt niet aan af en zegt ook wel wat over de kwaliteit.

Bij mijn vorige paard heb ik een nieuwe mono close contact aan laten meten. Nu rijd ik met een SB. Beide super fijn.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aman2002, Enzo_Ollie, Kimberly520, laran, marga1, Nanu, scrabbel, Trendiction en 14 bezoekers