Marktonderzoek voor "Stel je eigen dekje samen"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ImLucky
Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 18:23

heel detaileerd
gewoon dresuurdekje
wit donkerblauwe rand goud/oragne bisch kleine ruitjes geborduurt behalve onderste hoek, daar van die groote oragne/bruine knopen op, zomaar een paar en dan in donkerblauw naam van mijn paard er op. goeie pasvorm is belangrijk maar zou lekker de standaart maten gebruiken en dan dat ze mooi aansluiten op schoft van het paard, anatomisch. voor op maat en presies naar wens kan je meer vragen dan bijv een leuk creatief dekje. tegenwoordig ben je voor een mooi dekje gauw 45 eur kwijt.

en dan een donkerblauw wedstrijdjasje met ook goud/oragne accenten en achter boven onderse plooien zoon band die ook vast zit met zulke knopen als op het dekje met mn initialen er ingeborduurd met donkerblauw zo dat je het maar net ziet maar dat is nu niet relevant :D

LUCKY-Liberto-24j-gelderse pony-ruin-drL1+9-buitenritjes pensioen<3 lucky en anika gaan los op het strand in oudorp!!
ANIKA-van de zuidzijde-10j-2e premie shetland-merrie-grasmaaier en bak slepen<3
Karel-Cestino Rosa MDM-5j- hannoveraan (brandmerk 86) (cloney(contender)xEsprit)-zadelmak!<3



ImLucky
Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Re: Marktonderzoek voor "Stel je eigen dekje samen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 18:37

helemaal op maat en persoonlijke wensen is denk ik best wel een gat in de markt bedoel als je ziet hoeveel mensen geld neer leggen voor speciale plastrons jasjes laarzen ect ect, ben ik het met dekjes nog niet echt tegen gekomen

LUCKY-Liberto-24j-gelderse pony-ruin-drL1+9-buitenritjes pensioen<3 lucky en anika gaan los op het strand in oudorp!!
ANIKA-van de zuidzijde-10j-2e premie shetland-merrie-grasmaaier en bak slepen<3
Karel-Cestino Rosa MDM-5j- hannoveraan (brandmerk 86) (cloney(contender)xEsprit)-zadelmak!<3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Duhelo, Regendans en 57 bezoekers