Marktonderzoek voor "Stel je eigen dekje samen"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_bokworst
Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:15

Een zwart net dekje met zilveren accenten, maar niet alleen een bies, en zonder dat er verder allemaal steentjes en glitters op zitten. Nog niet kunnen vinden :n

Verder prijs niet te duur maken, boven 45,- zou ik echt te duur vinden.

goede pasvorm vind ik ook altijd wel een must :j

Ik denk dat vooral de maten full en cob gewild zijn, en dan in vzh en dr.

Misschien een idee dat je standaard dekjes hebt, en dat je de details en 'versiering' zelf kan uitkiezen? Incl de kleur daarvan?

En, last but not least, dat de eventuele steentjes er goed op blijven zitten na een wasbeurt. Dat ben ik ook nog nooit tegengekomen :+

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!


_bokworst
Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:19

fleurtjeuh schreef:
_bokworst schreef:
Een zwart net dekje met zilveren accenten, maar niet alleen een bies, en zonder dat er verder allemaal steentjes en glitters op zitten. Nog niet kunnen vinden :n

Verder prijs niet te duur maken, boven 45,- zou ik echt te duur vinden.

goede pasvorm vind ik ook altijd wel een must :j

Ik denk dat vooral de maten full en cob gewild zijn, en dan in vzh en dr.

Misschien een idee dat je standaard dekjes hebt, en dat je de details en 'versiering' zelf kan uitkiezen? Incl de kleur daarvan?

En, last but not least, dat de eventuele steentjes er goed op blijven zitten na een wasbeurt. Dat ben ik ook nog nooit tegengekomen :+

Wat voor andere zilveren accenten zou je dan graag willen?


Zilveren details in de hoek van het dekje, een aantal schuine lijnen oid. Gewoon dat het nèt even anders is maar niet too much :+ ik kan wel even googlen of ee zoiets is in een andere kleur!

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

_bokworst
Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:33

fleurtjeuh schreef:
Zoals een smalle bies schuin over het dekje?
Of strookjes zilveren stof? (zoals satijn)


Ik heb je een pb gedaan :) maar dat is inderdaad wat ik bedoel!

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!

_bokworst
Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 23:03

Ik bied me graaaag aan als tester hoor! <<)

Trainen en opleiden van jonge (spring)paarden, dat is toch wel echt het mooiste werk wat er is!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau, Charlotte446, Jette, mirriejj, Room_Soesje, SJP, Sorriso en 58 bezoekers