overstappen op een rubber bitje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pluisje88
Berichten: 8047
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 19:47

Ik heb een rubber bitje gehad en een bit met een bitbandage maar ik vond het niks. Het is stroef en het “brandt” als je een paard hebt met te weinig speeksel. Daarna had ik een happy mouth bitje. Beter, maar nog een beetje hetzelfde verhaal. Ik ben uiteindeljk over gegaan naar een dunne, dubbel gebroken hulstrens van Harry’s horse en beide paarden werden daar blij van.

Ze werden beide ook erg hangerig op de rubber bitten. Zowel de goedkopere als de dure trust geprobeerd. Ze vonden hem duidelijk niet fijn. Ze zijn heel dik en zeker niet elk paard heeft daar ruimte voor.

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training


pluisje88
Berichten: 8047
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: overstappen op een rubber bitje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 20:10

Ja ik. Zeker niet positief. Beide paarden vonden het niks

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training


pluisje88
Berichten: 8047
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: overstappen op een rubber bitje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 17:14

Ik heb dat Harry’s horse bit gehad en mijn paarden wilden er niet op lopen. Paar keer uitgeleend maar ook zij vonden het niks. Heb hem verkocht uiteindeljk. Ik ken geen enkel paard die fijn loopt op dat bit. Vond hem ook echt zwaar moet ik zeggen

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pasje03 en 91 bezoekers