[Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

yarkayunda
Berichten: 837
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 12:07

Hoi, ik wil voor mijn fjord een boomloos zadel aanschaffen omdat boomzadels allemaal na een paar maanden drukplekken geven. Ik heb al 3x een nieuw zadel gekocht, maar ze liggen steeds na een paar maanden heel slecht en dan gaan ze ook schuiven. Ik wil graag een zadel wat qua uiterlijk een beetje op een boomzadels lijkt. Ik zat al te denken aan het nieuwe edix dressuurzadel. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik ben ook opzoek naar een Passervice voor boomloze zadels. Ik zag dat freehorse Passervice hier in de buurt was. Iemand daar ervaring mee?

trotse eigenaar van Yarka, Lilli en Jacky
Ig: @connected.horsemanship


yarkayunda
Berichten: 837
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 13:14

Daphneeeej schreef:
yarkayunda schreef:
Hoi, ik wil voor mijn fjord een boomloos zadel aanschaffen omdat boomzadels allemaal na een paar maanden drukplekken geven. Ik heb al 3x een nieuw zadel gekocht, maar ze liggen steeds na een paar maanden heel slecht en dan gaan ze ook schuiven. Ik wil graag een zadel wat qua uiterlijk een beetje op een boomzadels lijkt. Ik zat al te denken aan het nieuwe edix dressuurzadel. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik ben ook opzoek naar een Passervice voor boomloze zadels. Ik zag dat freehorse Passervice hier in de buurt was. Iemand daar ervaring mee?


Boomloze zadels met een boomzadel look: Hidalgo, heather moffett, flexible inspiration, startrekk, easytrek, en idd de nieuwe van Edix. Zijn nog genoeg opties om naar te kijken. Ella van Boomlooszadelpasservice heeft veel van de merken.


Die zit helaas te ver weg. De reiskosten zijn dan al 50 euro..

trotse eigenaar van Yarka, Lilli en Jacky
Ig: @connected.horsemanship

yarkayunda
Berichten: 837
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Re: [Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 13:45

Heeft iemand ervaring met het easytrek zadel met verwisselbaar kopijzer?

trotse eigenaar van Yarka, Lilli en Jacky
Ig: @connected.horsemanship

yarkayunda
Berichten: 837
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Re: [Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 13:59

Het paard waar ik het voor nodig heb is trouwens een fjord. Ze heeft een korte rug en niet veel schoft.

trotse eigenaar van Yarka, Lilli en Jacky
Ig: @connected.horsemanship


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hieperdi en 87 bezoekers