Grandeur fellsattel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorine92
Berichten: 5327
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 11:45

Tianbelli schreef:

Voor dezelfde prijs als een nieuwe

Nair75 de iverica zou ik echt niet nemen. Is mijn minst fijne je zit vrij hard. Ik gebruik deze echt alleen als ik een paard met een singelwondje heb want je kan hem ook achterstevoren leggen _O- dan zit je singel midden onder de buik. Daar is ie ideaal voor maar verder vind ik het niet echt een fijne. De zoutewelle vind ik fantastisch (lelijk maar zit goddelijk) en de barefoot physio support ook. Zou nog wel een grandeur reitpad willen als er eentje voorbij komt tweedehands. Lijkt me wel wat. Dat filzsattel ook trouwens. Wilde i.p.v. de grandeur eerst de Bk support maar als hier gezegd wordt dat de grandeur lekkerder zit heb ik die liever

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd


Dorine92
Berichten: 5327
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 20:39

SecretLIN schreef:
ik heb een brockamp support barebackpad zit ook super fijn hoor!
het is echt persoonlijk

Nouja of je hebt er zelf eentje en je weet niet dat een andere veel lekkerder zit.
Ik heb wel eens vriendinnen te rijden en die zet ik dan eerst op de christ en dan zeggen ze wow dat zit lekker. En dan zeg ik altijd van nou dit is meuk vergeleken met de zoutewelle. En dan geloven ze me niet. Bij hoog en bij laag volhouden van nou nee hoor dit zit heerlijk. En dan na een uurtje wisselen we en dan zeggen ze allemaal van wow oké die andere zat inderdaad eigenlijk helemaal niet zo lekker nu ik weet hoe deze zit :+

Hoe meer barebackpads je hebt hoe verwender je wordt en hoe beter je kunt vergelijken welke nou echt het fijnste is

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd

Dorine92
Berichten: 5327
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 01:46

SecretLIN schreef:
Zoutewelle heb ik ook gehad vond ik persoonlijk niks, de christ ook niet veel te glad.

Ben heel blij met de brockamp support barebackpad. Maarik twijfel erover alles weg te doen (western freemax zadel) en voor een barebackpad te gaan dan zou de reitpad kunnen. ik rij geen uren en niet elke dag.

Dat is waarom ik dacht om een reitpad aan te schaffen maar hoorde van de webshop dat dat wordt afgeraden. zelfs met goede pad en inlages.

Oh echt? Ik rij heel vaak met bbp

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers