Foto's gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
windalieza
Berichten: 4
Geregistreerd: 18-01-15

Foto's gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-18 06:24

Voor het maken van een stamboom met foto's van mijn paard Windalieza (KWPN) mis ik nog foto's van de volgende merries: Bieni, Ronelia en Violanda. Wie o wie kan mij helpen aan die foto's.... de overige foto's van 5 generaties heb ik allemaal compleet.....
Als je de foto's niet hebt, maar wel weet waar ik ze zou kunnen opvragen, dan is dat ook heel welkom. Ik heb inmiddels al van de KWPN zelf al alle betrokken foto's.... op deze drie merries na.
Bieni, Ronelia en Violanda.....

Alvast dank....


Anne_GTI
Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Foto's gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 15:04

Als deze merries op een keuring zijn geweest zou je kunnen kijken of Jacob Melissen ze op de foto heeft gezet.

windalieza
Berichten: 4
Geregistreerd: 18-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-18 18:36

Dank je wel voor je reactie....
Helaas staat geen van de drie bij deze fotograaf. Mogelijk komt dat ook omdat de merries in de vorige eeuw al overleden zijn. Maar als je nog meer ideeën hebt, dan zoek ik graag verder....
Wil er ook best wel wat voor betalen, maar ik heb echt geen idee waar ik moet zoeken...

san4nie
Berichten: 3543
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Foto's gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:39

Zou je misschien de fokkers van deze paarden kunnen achterhalen en daarmee contact opnemen?

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!

zandvangers
Berichten: 1206
Geregistreerd: 13-08-06
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:30

.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 03-07-22 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

windalieza
Berichten: 4
Geregistreerd: 18-01-15

Re: Foto's gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-18 22:13

Wat gaaf dat je bij die stal uitkwam..... Maar de Violanda die zij hadden was een dochter van de hengst Mineraal.
Dat had ik niet voorzien.... Violanda uit de stamboom van Windalieza is een dochter van Natuur.... dus een andere hengst.....
Windalieza staat trouwens wel op Horsetelex.

Overigens, waar vind ik de fokkers van die drie paarden?....

zandvangers
Berichten: 1206
Geregistreerd: 13-08-06
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 22:59

o


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers