Nakomelingen van Santano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
saskia79
Berichten: 82
Geregistreerd: 14-10-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 07:58

hoi lisette, al opgegeven voor 7 juni in Leusden?
dan rijd ik gezellig met je samen in de M2.

Bantos Z1 + 1


lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 09:24

Hoi Saskia,

Ik doe 6 juni mee met de selecties, dus sla 7 juni even over. Misschien de volgende keer! Wel leuk om een keer samen te rijden!:)

lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 09:31

Hebben jullie ook nog leuke foto's van Santano (x Krack C) nakomelingen? De foto's van de santano dag zijn leuk!

Niekje51
Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:41

Ik heb nog niet echt mooie foto's van mijn Santano (x Krack C), maar hier staan er een hele boel op http://santano.jouwweb.nl/

Mike (Gentle Touch) was tijdens de Santano dag nog niet beleerd, toen krap 3 jaar maar is nu inmiddels 4 jaar en een klein half jaartje onder het zadel. Hij heeft veel tijd nodig, dus we doen rustig aan, maar gaat goed!

10 feb 2014, hier was hij net terug uit Utrecht van zijn castratie
[ img ]

23 mei 2014, lekker in het weiland
[ img ]

9 januari 2015, 10e keer onder het zadel
[ img ]

15 april 2015, net klaar met longeren
[ img ]

Op 27 april 2013 gezond en wel geboren: Galina van de Bella Hoeve
Men je ook met Shetlanders? Kom dan hier eens buurten! [HK] Shetlander Bokkers op de bok
Ieder paard is een massage waard! http://www.gentletouch-sportmassage.nl

lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 20:21

Wat een leukerd Niekje51! Misschien een Santano trekje: mijn paard is echt tot zijn zesje een beetje een 'baby' geweest. Pas sinds het laatste jaar (hij wordt morgen 8 jaar) kan hij het werk beter aan en begint hij wat stoerder en volwassener te worden. Die Bontano en Cantana lijken denk ik nog wel het meeste op die van mij (zal aan de naam liggen:p)
Die foto's van de Santano dag zijn erg leuk! Wat een knappe paarden allemaal! Ben benieuwd of er nog een keer een vervolg gaat komen, dan hou ik mij aanbevolen!

Niekje51
Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 20:41

Dat zie je ook goed op de nakomelingen dag idd, alles na 8 jaar is paard en alles daarvoor nog puber :) Heb je er ook al op ingesteld dat het nog wel even gaat duren haha! Hij schommelt wel trouwens, soms ziet hij er volwassener uit dan een andere keer. Heel gek maar waar.

Op 27 april 2013 gezond en wel geboren: Galina van de Bella Hoeve
Men je ook met Shetlanders? Kom dan hier eens buurten! [HK] Shetlander Bokkers op de bok
Ieder paard is een massage waard! http://www.gentletouch-sportmassage.nl

Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:37

Welkom lisette59 !!! Wat leuk !!! *\o/*
Super leuk dat die van jou Cantano heet, de mannelijke versie van Cantana haha super gaaf !!
We moeten inderdaad maar weer eens wat met z'n allen ondernemen, ben enorm benieuwd naar Cantano en ook naar die van jou nu onder
het zadel Niekje51 en natuurlijk ook naar de rest van de knappe Santano's ! +:)+

Op de foto lijkt Cantana inderdaad super veel op Cantano !!
Elba van lveldhoen lijkt er ook veel op vind ik !!

Cantana is afgelopen Zaterdag 8 jaar geworden, toen ik haar kocht (3 jaar geleden) was ze inderdaad nog erg puppy pas na haar 6e werd ze inderdaad voller,
ze was wel al groot maar het volle kwam pas later ! We hebben ondertussen ons debuut gemaakt in het Z1 met als resultaat 2x 1e en 2 winst !
Ze doet het super goed en ben echt nog steeds super blij met haar: karakter, uiterlijk, werklust..
alles zit er op en dat zie/lees ik ook bij de andere Santano's terug, super gaaf !
Onlangs heb ik het kwpn gebeld omdat ik niet zo verstand heb qua keuringen en dergelijke maar
daar toch wel benieuwd naar was aangezien Cantana PROK is.
Het kwpn vertelde mij dat als ze Z2 met winst is, dat ze dan automatisch het ster en het sport predicaat krijgt. Wist ik veel 8)7

Hier een filmpje van Cantana in Januari: https://www.youtube.com/watch?v=oKNE5CdmWXs
(Op het filmpje rijd ik met stang en trens maar eigenlijk rijden we gewoon altijd op trens ook in het Z1
aangezien ze gewoon fijn in de mond is, enkel nemen we de stang en trens heel af en toe mee op les)

[ img ]
April 2015

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphot ... 7831_o.jpg
Eind zomer 2014

lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 19:48

Wat een knap paard xxjamiexx! Erg mooi filmpje! Ik heb even mijn filmpje van Cantano geupload op youtube, hopelijk doet hij het. Dit was in november bij een clinic van Theo Hanzon.

Echt leuk om te zien dat die Santano's eigenlijk allemaal wel op elkaar lijken! Cantano is vandaag jarig ;)
Ik ga die Elba even opzoeken, ben benieuwd!

Hopelijk doet het filmpje het: https://www.youtube.com/watch?v=XPGKu_W ... e=youtu.be

lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 20:00

Oeps iets te snel geplaatst, sorry moet hier nog iets handiger in worden...
xxjamiexx wat goed van je Z1 debuut, meteen prijs en punten! En een PROK, ster en sport predicaat is toch wel gaaf om te hebben! Nog even door trainen en dan heeft ze alles! Ik vind het knap! Wij moeten het Z nog maar zien te halen... ;)

Meteen Elba van lveldhoen opgezocht, die lijkt inderdaad ook wel op Cantano (en Cantana en Bontano:p).

Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 20:29

Hihi dankjewel Lisette59 :D
Heb je filmpje gelijk bekeken, hij loopt super gaaf hoor !!! Hij heeft super veel schwung !!!!!! :j
En het Z halen, dat moet zeker lukken hoor met Cantano ik vind heb echt WAUW !!!!!! <3

lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 21:14

Dankje xxjamiexx! We gaan de laatste tijd steeds beter, ben ook stiekem wel een beetje trots op dat filmpje :o

Ik heb een aantal pagina's terug van alles gelezen, kan helaas niet alle foto's meer openen. Wel wat Facebook foto's gevonden. Echt knappe paarden allemaal. Die Santano heeft goed zijn best gedaan op zijn nakomelingen! <3

Rohol
Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:01

Ook hier iemand met een Santano nakomeling. Ik lees veel over het lang 'baby' zijn van de paarden, dat gaat voor de mijne ook op! Zowel in karakter als in uiterlijk. In april 8 jaar geworden en begint nu pas een beetje figuur te krijgen.

Foto's staan in het topic in mijn onderschrift, voor degene die nieuwsgierig zijn!

<3 Cacharelle - Romeo - Julio - Dille - Kamille - Mister - Macho <3

Niekje51
Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:39

Welkom Rohol :) Nog een vosje erbij, leuk! Hier een vier jarige Santano, wij moeten idd nog even tot hij uitgegroeid is. Hij heeft enorme groeispurts, nog steeds :D

Op 27 april 2013 gezond en wel geboren: Galina van de Bella Hoeve
Men je ook met Shetlanders? Kom dan hier eens buurten! [HK] Shetlander Bokkers op de bok
Ieder paard is een massage waard! http://www.gentletouch-sportmassage.nl

Rohol
Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:42

Ja inderdaad nog een vosje! Ook mijn paard haar volle zus is een vosje, een erg mooie moet ik zeggen.
Wordt er dit jaar ook nog een Santano dag georganiseerd?

<3 Cacharelle - Romeo - Julio - Dille - Kamille - Mister - Macho <3

jabbie
Berichten: 466
Geregistreerd: 20-03-11

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:37

Wat leuk nog meer Santano's!! Ik ben wel in voor een nieuwe santano dag!
Bon Aparte inmiddels ruim een jaar in mijn bezit. Het gaat met ups en downs... in de training nog al eens humeurig en stijgerend gedrag.. maar al met al nog steeds blij met deze knapperd. Binnenkort (na kringkampioenschap) L2 debuut

Rohol
Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 15:38

Ik ook! Vorig jaar had ik nog geen Santano, maar ben er nu wel een rijker.

Heb je wat foto's van Bon Aparte, ben wel erg benieuwd!

<3 Cacharelle - Romeo - Julio - Dille - Kamille - Mister - Macho <3

lisette59
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-03-06

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:11

Wat een leuk paard Rohol!
Saskia79 je wedstrijd is goed gegaan zag ik, super zeg! Ik ben ook wel in voor een santano dag!

jabbie
Berichten: 466
Geregistreerd: 20-03-11

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:18


Rohol
Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 17:30

Dank je Lisette!

En Bon Aparte is wel een heel ander paard zeg, maar toch zie ik gelijkenissen! Grappig!

<3 Cacharelle - Romeo - Julio - Dille - Kamille - Mister - Macho <3

Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 10:58

Mooie foto's jabbie Bon Aparte lijkt wel wat gegroeid op de foto's vergeleken met vorig jaar (Santanodag) !!! Echt een knappert !!

@Niekje51 Ik ben wel benieuwd naar een nieuwe rijfoto van mike :P

Cantana en ik hebben gisteren onze derde Z1 wedstrijd gereden, we waren 2x 1e met 221 en 224 (4 winst) dus het gaat een beetje hard zo :)

jabbie
Berichten: 466
Geregistreerd: 20-03-11

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:42

haha Jamie, die foto's waren van voor de Santano dag... Daarna geblesseerd geraakt en op Santano dag ook nog in herstel. Zag je score op FB voorbij komen, echt top zeg!!
Gisteren nog een ander Santano in het Z2 zien rijden, Baylana. Vosje met gelijkenis op MIke van Marlies!

Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:05

jabbie schreef:
haha Jamie, die foto's waren van voor de Santano dag... Daarna geblesseerd geraakt en op Santano dag ook nog in herstel. Zag je score op FB voorbij komen, echt top zeg!!
Gisteren nog een ander Santano in het Z2 zien rijden, Baylana. Vosje met gelijkenis op MIke van Marlies!

Ohh echt jabbie *ondertussen je fb ff doorgespit* !! Gaat wel goed met je prijzen !!! :D
Al een L2 debuut gepland ? :D

jabbie
Berichten: 466
Geregistreerd: 20-03-11

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:23

Eerst kringkampioenschap 3 juli (waarbij geen hoge verwachting) en dan L2 plannen. :D
Alleen gezien prive omstandigheden ga ik waarschijnlijk de komende periode niet veel starten...
Maar hij is met ups en downs goed aan het lopen! op naar het Z haha :P

Niekje51
Berichten: 1077
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:00

Mike heeft even een kleine hick-up gehad. Ging compleet in de staak, was erg nerveus en niet aan de hulpen, maar alles wat hij deed was zo niets voor hem. Aantal keren gehoord dat ik hem er maar 'gewoon doorheen moest rijden' en 'een flinke schop onder zn kont moest geven'. Het was vast allemaal puber gedrag.

Nu ken ik mijn paard inmiddels al een poosje en ben eerst even alles nagelopen. Het waren niet zijn tanden, zadel laten nakijken die is wel aangepast is maar gaf geen verbetering in zijn gedrag, bij de volgende stap bij de fysio (dit was de laatste stap voordat ik em wilde opladen om foto's te gaan maken op de kliniek) bleek dat hij waarschijnlijk iets heeft uitgehaald in het weiland en heel veel pijn in zijn rug had. Niet zo gek dat het arme dier in de staak ging. Inmiddels zijn we weer in opbouwende fase, heb ik er weer 1x opgezeten en is alles weer zoals ik hem ken. Rustig en vertrouwd! Toch fijn dat ik naar mijn eigen gevoel heb geluisterd, nu gaan we weer vrolijk verder :) Ik zal snel eens foto's maken van het rijden, ff iemand een camera in de handen drukken maar!

Op 27 april 2013 gezond en wel geboren: Galina van de Bella Hoeve
Men je ook met Shetlanders? Kom dan hier eens buurten! [HK] Shetlander Bokkers op de bok
Ieder paard is een massage waard! http://www.gentletouch-sportmassage.nl

Rohol
Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Nakomelingen van Santano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 07:31

Nou Jamie, nu maak je mij toch wel erg nieuwsgierig naar je Z Santano! Kon zo gauw geen foto's van jullie vinden.

@Niekje dat hoor je vaker, lekker naar je eigen gevoel luisteren. Jij kent hem inderdaad het best. Goed dat je de oorzaak hebt gevonden!

<3 Cacharelle - Romeo - Julio - Dille - Kamille - Mister - Macho <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers