Nakomelingen Stal le Cheval

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
_jwl_
Berichten: 41
Geregistreerd: 13-03-10

Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-10 14:03

Wie heeft ook een paard, gefokt door C. Kerbof uit Finsterwolde? Deze paarden hebben 'le cheval' of 'stal le cheval' in hun naam. Mijn eigen paard is een Jumper x Levantijn, wildkleur. Hij wordt dit jaar zes.

Ik weet dat Livito in de buurt staat (volgens mij rechtstreeks van Levantijn en de moeder is de oma van mijn paard). Verder ben ik Leonardo al eens tegengekomen op 'Hollands next top horse'. Ook met zo'n apart kleurtje ;) .

Ik ben benieuwd hoe de andere paarden eruitzien en of ze ook zo braaf zijn. Begreep van de hoefsmid bij ons op stal, dat de paarden die gefokt zijn door Kerbof bekend staan om hun brave karakter...

Zodra ik weet hoe ik foto's moet plaatsen zal ik er een opzetten van mijn 'le cheval nakomeling'.

'Waar de kennis ophoudt, begint het geweld'


_jwl_
Berichten: 41
Geregistreerd: 13-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-10 18:51


'Waar de kennis ophoudt, begint het geweld'

Livito
Berichten: 3302
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 14:43

ik ben de eigenaar van livito haha ! hij staat idd in de buurt ! :D
ben ook al een tijd opzoek naar boertjes/zusjes enzo !
het is idd een heel lief paard in de omgang ( niet op stal ) en met rijden een dikke dondersteen !
zijn vader is idd Levantijn en zn moeder is Le Cheval's Heidy , dan moet de moeder van joun paard Manoushka zijn als ik het zo goed schrijf?


[ img ]

Livito ♥♥ , rust zacht vriendje 07-04-1994 † 24-07-2013
Kyara ♥❤️ 10-05-2012 -† 18-07-2016 rust zacht meisje ❤️
Odin♥ 01-01-2005 B+11 L1+12 L2+10 M1+12 M2+15 Z1+4
Infinity ♥ 18-04-2013 pacific x garanco B+3 L1+2.

_jwl_
Berichten: 41
Geregistreerd: 13-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-10 17:12

Hey wat leuk!! Hij lijkt qua bouw en expressie echt behoorlijk op die van mij. Het zijn dan ook voor 3/4e broers :D .Wat ben jij verder al tegengekomen aan broertjes en zusjes?

'Waar de kennis ophoudt, begint het geweld'

love_wiepke
Berichten: 1280
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:38

Bij ons op de manege staat Jitska!
Dat is dan weer een nichtje van livito..(heb hyves rond geneusd en eindelijk een foto gevonden!!)

[ img ]

Livito
Berichten: 3302
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Groningen

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 22:06

hey wat leuk !
lijkt er idd wel op , dat is trouwens een meisje van mn school haha ! is deze merrie wel braaf? die van mij vertoond nu flink wat hengstengedrag..

jwl ; ik weet dat in finsterwolde op de stal waar ik livito weg heb zijn moeder nog staat , en manoushka , of ze moeten inmiddels al verkocht zijn ..

Livito ♥♥ , rust zacht vriendje 07-04-1994 † 24-07-2013
Kyara ♥❤️ 10-05-2012 -† 18-07-2016 rust zacht meisje ❤️
Odin♥ 01-01-2005 B+11 L1+12 L2+10 M1+12 M2+15 Z1+4
Infinity ♥ 18-04-2013 pacific x garanco B+3 L1+2.

_jwl_
Berichten: 41
Geregistreerd: 13-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-10 07:08

Een nichtje van Levito *D . Weet je ook wat voor afstamming? Ze is ook niet ontzettend groot zo te zien, ook zo rond de 1.63?

Zou wel leuk zijn om een keertje bij Heidy en Manouschka te kijken.

Er moet ook nog ergens een Osiris zijn, vader Lys Rouge, moeder Heidy.

'Waar de kennis ophoudt, begint het geweld'

Janine1985
Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:18

Hey,

Wat leuk om dit allemaal te lezen! En wat leuk om Jewel tegen te komen.
Ik heb altijd de moeder van Jewel verzorgd en gereden. Ken Jewel al vanaf het moment dat hij net
een paar uur oud was.
Manouschka (Moeder van Jewel) is in 2005 verkocht naar een meisje in Loppersum. Ik heb met dat meisje nog
steeds contact. Ze heeft Manouschka niet meer, Manouschka staat nu ergens in Kiel-Windeweer (als ik het zo goed schrijf).
Jiska ken ik natuurlijk ook, ook erg leuk om te zien dat die ook goed terecht gekomen is. En de moeder van Manouschka (Heidi) staat in Winschoten. Livito (oom van Jewel in mensentaal) in Groningen. Ben ik ook al geweest, bij Jessica op bezoek ;)
Osiris is ook nog in de buurt. Is ook een dochter van Heidi. Dus een halfzus van Manouschka en Livito en in mensentaal de tante van Jewel. Een vriendin van mij heeft Osiris nog steeds.

Hier nog een foto van Manouschka en Jewel toen hij een paar uur oud was:
[ img ]

En een foto van een keuring in 2003, toen waren we weer terug:
[ img ]

Heb nog wel meer foto's op de computer staan. Maar niet alles staat online.

Groetjes Janine

Luister naar de stem van het leven, volg de wijze woorden uit je hart!

deb_mja
Berichten: 28
Geregistreerd: 17-08-10
Woonplaats: kiel-windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 23:11

hee,
zeker leuk om te lezen.
manouschka is nu van mij, ik zou het heel leuk vinden om te horen hoe ze was toen ze wat jonger was.

groetjes deborah
Janine1985 schreef:
Hey,

Wat leuk om dit allemaal te lezen! En wat leuk om Jewel tegen te komen.
Ik heb altijd de moeder van Jewel verzorgd en gereden. Ken Jewel al vanaf het moment dat hij net
een paar uur oud was.
Manouschka (Moeder van Jewel) is in 2005 verkocht naar een meisje in Loppersum. Ik heb met dat meisje nog
steeds contact. Ze heeft Manouschka niet meer, Manouschka staat nu ergens in Kiel-Windeweer (als ik het zo goed schrijf).
Jiska ken ik natuurlijk ook, ook erg leuk om te zien dat die ook goed terecht gekomen is. En de moeder van Manouschka (Heidi) staat in Winschoten. Livito (oom van Jewel in mensentaal) in Groningen. Ben ik ook al geweest, bij Jessica op bezoek ;)
Osiris is ook nog in de buurt. Is ook een dochter van Heidi. Dus een halfzus van Manouschka en Livito en in mensentaal de tante van Jewel. Een vriendin van mij heeft Osiris nog steeds.

Hier nog een foto van Manouschka en Jewel toen hij een paar uur oud was:
[ img ]

En een foto van een keuring in 2003, toen waren we weer terug:
[ img ]

Heb nog wel meer foto's op de computer staan. Maar niet alles staat online.

Groetjes Janine

Janine1985
Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 07:46

Hey,

Toen ik Manouschka begon te verzorgen was ze geloof ik een jaar of 3 of 4. Ik reed toen nog niet op haar.
Ik heb haar met hulp van iemand ingereden. In het begin ging alles super, ze deed alles wat ik van haar vroeg.
In 2003 kreeg ze dus Jewel als veulen. Daarna ging het rijden nog steeds goed. Toen Jewel wat ouder werd,
begon Manouschka met uittesten tijdens het rijden. Dus het rijden ging niet zo goed meer. Dit lag ook erg veel aan mij.
Ik vond het lastig om haar door te pakken en haar te laten zien dat ik de baas was. Als ik dat toen had gedaan was er
waarschijnlijk niks aan de hand geweest. Manouschka is erg lief, maar heeft wel iemand nodig die consequent is, dat was ik
toen niet goed genoeg. En toen is ze verkocht naar Annick in Loppersum. Daar heb ik toen nog contact mee gehad (nog steeds trouwens). En Annick had haar toen goed onder controle, het ging echt supergoed tussen die 2. En toen werd ze verkocht naar jou.

Groetjes Janine

deb_mja schreef:
hee,
zeker leuk om te lezen.
manouschka is nu van mij, ik zou het heel leuk vinden om te horen hoe ze was toen ze wat jonger was.

groetjes deborah

Luister naar de stem van het leven, volg de wijze woorden uit je hart!

Livito
Berichten: 3302
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 07:56

zo kom je nog is weer wat familie tegen :D

janine ; jij hebt liv toch ook een tijdje gereden ?

Livito ♥♥ , rust zacht vriendje 07-04-1994 † 24-07-2013
Kyara ♥❤️ 10-05-2012 -† 18-07-2016 rust zacht meisje ❤️
Odin♥ 01-01-2005 B+11 L1+12 L2+10 M1+12 M2+15 Z1+4
Infinity ♥ 18-04-2013 pacific x garanco B+3 L1+2.

Janine1985
Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 08:19

Ja dat klopt, maar heb hem niet zo heel lang gereden hoor ;) Geen jaren in ieder geval haha

Luister naar de stem van het leven, volg de wijze woorden uit je hart!

Livito
Berichten: 3302
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Groningen

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 08:27

aha nee dat wist ik :)

Livito ♥♥ , rust zacht vriendje 07-04-1994 † 24-07-2013
Kyara ♥❤️ 10-05-2012 -† 18-07-2016 rust zacht meisje ❤️
Odin♥ 01-01-2005 B+11 L1+12 L2+10 M1+12 M2+15 Z1+4
Infinity ♥ 18-04-2013 pacific x garanco B+3 L1+2.

deb_mja
Berichten: 28
Geregistreerd: 17-08-10
Woonplaats: kiel-windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:11

hee,
manous is inderdaad erg lief maar ook super eigenwijs en dominant. ik heb haar nu 2 jaar en het rijden gaat nu eigenlijk pas goed, ze vond het in het begin erg leuk om net harder te gaan als ik wou.... en buiten ging ze er vandoor..... ben jij wel eens met haar op buitenrit geweest? en was ze toen wel braaf? want bij ons is ze buiten nou niet echt betrouwbaar.... en ging ze bij jullie de trailer in? of heeft ze dat nooit leuk gevonden?
manouschka staat op manege nieboer in hoogezand, dus als je het leuk vind kan je wel een keertje komen kijken!

groetjes deborah
Janine1985 schreef:
Hey,

Toen ik Manouschka begon te verzorgen was ze geloof ik een jaar of 3 of 4. Ik reed toen nog niet op haar.
Ik heb haar met hulp van iemand ingereden. In het begin ging alles super, ze deed alles wat ik van haar vroeg.
In 2003 kreeg ze dus Jewel als veulen. Daarna ging het rijden nog steeds goed. Toen Jewel wat ouder werd,
begon Manouschka met uittesten tijdens het rijden. Dus het rijden ging niet zo goed meer. Dit lag ook erg veel aan mij.
Ik vond het lastig om haar door te pakken en haar te laten zien dat ik de baas was. Als ik dat toen had gedaan was er
waarschijnlijk niks aan de hand geweest. Manouschka is erg lief, maar heeft wel iemand nodig die consequent is, dat was ik
toen niet goed genoeg. En toen is ze verkocht naar Annick in Loppersum. Daar heb ik toen nog contact mee gehad (nog steeds trouwens). En Annick had haar toen goed onder controle, het ging echt supergoed tussen die 2. En toen werd ze verkocht naar jou.

Groetjes Janine

deb_mja schreef:
hee,
zeker leuk om te lezen.
manouschka is nu van mij, ik zou het heel leuk vinden om te horen hoe ze was toen ze wat jonger was.

groetjes deborah

Janine1985
Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:47

Haha dat eigenwijze heeft ze van haar moeder. Haar moeder was nog erger zelfs dan Manouschka. Die was echt koppig en als die iets niet wilde deed ze het ook echt niet.
Ik ben wel eens met haar op buitenrit geweest, vaak ook lopend. Ging altijd erg goed. Ze heeft 1 keer streken uitgehaald.
We waren toen op weg naar de les in de manege verderop. Toen besloot ze dat ze niet verder wilde. Kreeg haar geen kant meer op.
Verder heb ik nooit echt problemen met haar gehad. Behalve dan dat ze spoken zien en dan denken dat ze moeten schrikken, maar daar heeft elk paard wel eens last van denk ik haha. Als je bij Manouschka consequent blijft en laat merken dat jij de baas bent, dan komt het wel goed. Een vriendin van mij heeft ook een keer op haar gereden toen ik dat gedoe steeds had met haar. Bij die vriendin ging ze ook uitproberen, maar toen ze door had dat zij de baas niet was, was het snel afgelopen met haar streken.
De trailer ging ze ook altijd gewoon in. Maar hoor er meer over dat de paarden die 'bij ons' toen verkocht werden, later problemen kregen met de trailer opgaan. Waar dat aan kan liggen weet ik ook niet.
Dan staat ze dus in de buurt, het lijkt me erg leuk om haar weer eens te zien!! :) Is al weer een tijdje geleden ;) Laatste keer dat ik haar zag was ze nog bij Annick.

Groetjes Janine

deb_mja schreef:
hee,
manous is inderdaad erg lief maar ook super eigenwijs en dominant. ik heb haar nu 2 jaar en het rijden gaat nu eigenlijk pas goed, ze vond het in het begin erg leuk om net harder te gaan als ik wou.... en buiten ging ze er vandoor..... ben jij wel eens met haar op buitenrit geweest? en was ze toen wel braaf? want bij ons is ze buiten nou niet echt betrouwbaar.... en ging ze bij jullie de trailer in? of heeft ze dat nooit leuk gevonden?
manouschka staat op manege nieboer in hoogezand, dus als je het leuk vind kan je wel een keertje komen kijken!

groetjes deborah

Luister naar de stem van het leven, volg de wijze woorden uit je hart!

Livito
Berichten: 3302
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Groningen

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:52

@ debmja ; ik heb er nog zo 1 lopen , liep daar altijd braaf op de trailer , bij mij in het begin ook nog tot dat ie naar de kliniek moest sindsdien is het een draaama

Livito ♥♥ , rust zacht vriendje 07-04-1994 † 24-07-2013
Kyara ♥❤️ 10-05-2012 -† 18-07-2016 rust zacht meisje ❤️
Odin♥ 01-01-2005 B+11 L1+12 L2+10 M1+12 M2+15 Z1+4
Infinity ♥ 18-04-2013 pacific x garanco B+3 L1+2.

Janine1985
Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:54

@jscaa: Misschien heeft livito wel een trauma van die kliniek opgelopen. Dat hij nu steeds de herinnering aan de kliniek heeft als hij de trailer op moet. Tja ik weet het niet hoor, weet natuurlijk ook niet hoe hij dat toen ervaren heeft ;)

Luister naar de stem van het leven, volg de wijze woorden uit je hart!

Livito
Berichten: 3302
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Groningen

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:56

janine ; dat zit er misschien ook wel in , maar het is ook zeker 50% klierderij van hem .in het begin was hij wel echt bang , steigeren idioot doen enzo , maar nu staat hij er gewoon voor met een eigenwijze kop van ik doe het lekker toch niet . elke truckje werkt 1x tot hij hem door heeft . iedereen betwijveld of hij ooit wel helemaal trailermak is geweest :P

Livito ♥♥ , rust zacht vriendje 07-04-1994 † 24-07-2013
Kyara ♥❤️ 10-05-2012 -† 18-07-2016 rust zacht meisje ❤️
Odin♥ 01-01-2005 B+11 L1+12 L2+10 M1+12 M2+15 Z1+4
Infinity ♥ 18-04-2013 pacific x garanco B+3 L1+2.

deb_mja
Berichten: 28
Geregistreerd: 17-08-10
Woonplaats: kiel-windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:14

ja, nous ziet inderdaat altijd spoken in bosjes, maar daar heeft ze als ze op de weg rijd geen last van. heel vreemd ;) . en daar hebben lang niet alle paarden last van, helaas, is toch echt iets van nous :Y) .wat voor streken had ze dan? bokte ze ofzo? heeft ze hier nog nooit gedaan.....

ik heb nog anderhalf week vakantie, dus je kan binnenkort best komen, maakt mij niet uit wanneer, moet je mij dat maar even zeggen. kan alleen op zaterdag, en volgende week woe. en do. niet. kan op het moment niet rijden, want ze is kreupel. moet eerst naar de hoefsmid voor speciale ijzers. maar weet niet nog niet wanneer die komt.

groetjes deborah
Janine1985 schreef:
Haha dat eigenwijze heeft ze van haar moeder. Haar moeder was nog erger zelfs dan Manouschka. Die was echt koppig en als die iets niet wilde deed ze het ook echt niet.
Ik ben wel eens met haar op buitenrit geweest, vaak ook lopend. Ging altijd erg goed. Ze heeft 1 keer streken uitgehaald.
We waren toen op weg naar de les in de manege verderop. Toen besloot ze dat ze niet verder wilde. Kreeg haar geen kant meer op.
Verder heb ik nooit echt problemen met haar gehad. Behalve dan dat ze spoken zien en dan denken dat ze moeten schrikken, maar daar heeft elk paard wel eens last van denk ik haha. Als je bij Manouschka consequent blijft en laat merken dat jij de baas bent, dan komt het wel goed. Een vriendin van mij heeft ook een keer op haar gereden toen ik dat gedoe steeds had met haar. Bij die vriendin ging ze ook uitproberen, maar toen ze door had dat zij de baas niet was, was het snel afgelopen met haar streken.
De trailer ging ze ook altijd gewoon in. Maar hoor er meer over dat de paarden die 'bij ons' toen verkocht werden, later problemen kregen met de trailer opgaan. Waar dat aan kan liggen weet ik ook niet.
Dan staat ze dus in de buurt, het lijkt me erg leuk om haar weer eens te zien!! :) Is al weer een tijdje geleden ;) Laatste keer dat ik haar zag was ze nog bij Annick.

Groetjes Janine

deb_mja schreef:
hee,
manous is inderdaad erg lief maar ook super eigenwijs en dominant. ik heb haar nu 2 jaar en het rijden gaat nu eigenlijk pas goed, ze vond het in het begin erg leuk om net harder te gaan als ik wou.... en buiten ging ze er vandoor..... ben jij wel eens met haar op buitenrit geweest? en was ze toen wel braaf? want bij ons is ze buiten nou niet echt betrouwbaar.... en ging ze bij jullie de trailer in? of heeft ze dat nooit leuk gevonden?
manouschka staat op manege nieboer in hoogezand, dus als je het leuk vind kan je wel een keertje komen kijken!

groetjes deborah

deb_mja
Berichten: 28
Geregistreerd: 17-08-10
Woonplaats: kiel-windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:25

die van mij is niet bang tijdens het laden, maar zodra de deur dicht is schiet ze in de stres. als je dan met de trailer gaat rijden gaat ze lopen springen en doen, als ze er uit mag ligt er op de bodem van de trailer een plas met zweet, en is ze zo nat dat ze drupt. ik denk dat manous last heeft van verlatings angst, want ze wil ook niet bij de manege weg.

groetjes deborah
JSCAA schreef:
janine ; dat zit er misschien ook wel in , maar het is ook zeker 50% klierderij van hem .in het begin was hij wel echt bang , steigeren idioot doen enzo , maar nu staat hij er gewoon voor met een eigenwijze kop van ik doe het lekker toch niet . elke truckje werkt 1x tot hij hem door heeft . iedereen betwijveld of hij ooit wel helemaal trailermak is geweest :P

Livito
Berichten: 3302
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Groningen

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:27

livito is ook kledder nat na een rondje rijden , maar dat komt gewoon puur bij de kliniek weg , tis nog niet zo erg dat de grond nat is gelukkig !

vind het echt leuk zo vind je nog wat familie :)

Livito ♥♥ , rust zacht vriendje 07-04-1994 † 24-07-2013
Kyara ♥❤️ 10-05-2012 -† 18-07-2016 rust zacht meisje ❤️
Odin♥ 01-01-2005 B+11 L1+12 L2+10 M1+12 M2+15 Z1+4
Infinity ♥ 18-04-2013 pacific x garanco B+3 L1+2.

deb_mja
Berichten: 28
Geregistreerd: 17-08-10
Woonplaats: kiel-windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:32

ja echt heel grappig zo.
wat is het karakter van levito? lijkt die een beetje op die van manous? ze zijn wel volle broer en zus. hij lijkt wel super veel op nous, heeft alleen een andere kleur.

JSCAA schreef:
livito is ook kledder nat na een rondje rijden , maar dat komt gewoon puur bij de kliniek weg , tis nog niet zo erg dat de grond nat is gelukkig !

vind het echt leuk zo vind je nog wat familie :)

Livito
Berichten: 3302
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:37

het karakter van livito ,
tja kan ik zoveeeel over zeggen haha .

-eigenwijs
-grappig
-soms best dominant (in de winter op stal valt hij soms aan mij niet hoor , en in de wei probeert hij het soms ook wel als hij zich 'hengst' voelt zegmaar .
-etterbak (soms)
-hij kan ook echt best opstandig zijn , en dan vooral in de winter of als hij iets moeilijk vind met rijden ofzo , dat laat hij ook zeker merken , en in de winter is het ook echt een stuiterbal haha . steigert gelijk als ie het er niet mee eens is , maar hij heeft zo ook zn goede momenten !
-maar het is ook echt zo'n goedzak ! ik zou echt niet weten wat ik zonder m moet <3
-en verder is het gewoon een enorme knuffel <3

dit is zn kleur als hij geschoren is , en eigenlijk ook zn normale zomervacht maar hij begint alweer haar aan te maken hoezo koukleum :+
[ img ]

Livito ♥♥ , rust zacht vriendje 07-04-1994 † 24-07-2013
Kyara ♥❤️ 10-05-2012 -† 18-07-2016 rust zacht meisje ❤️
Odin♥ 01-01-2005 B+11 L1+12 L2+10 M1+12 M2+15 Z1+4
Infinity ♥ 18-04-2013 pacific x garanco B+3 L1+2.

Livito
Berichten: 3302
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:44

hebben die van jullie trouwens ook moeite met de gallop ? of is dit echt weer een livito kwaaltje :+ ?

Livito ♥♥ , rust zacht vriendje 07-04-1994 † 24-07-2013
Kyara ♥❤️ 10-05-2012 -† 18-07-2016 rust zacht meisje ❤️
Odin♥ 01-01-2005 B+11 L1+12 L2+10 M1+12 M2+15 Z1+4
Infinity ♥ 18-04-2013 pacific x garanco B+3 L1+2.

Janine1985
Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 07:34

Tijdens het rijden wilde ze nog wel eens bokken, meestal deed ze dat als ik wilde aanspringen in de galop. Maar dat was toen puur uittesten. In het begin van het rijden van haar, had ze hier namelijk nooit geen last van.
En als ze buiten haar streken had, was het puur stokstijf blijven staan en gewoon niet verder willen lopen, wat je ook deed.
Ik heb officieel nog 1 week vakantie, maar ze zijn aan het renoveren in ons huis. Dus plak er nog een weekje aan vast ;)
Het lijkt mij het handigste om het dan wel in een weekend te doen, op een zaterdag ofzo. Want na mijn vakantie moet ik waarschijnlijk weer werken. Dus dan heb ik doordeweeks geen tijd.

Groetjes

deb_mja schreef:
ja, nous ziet inderdaat altijd spoken in bosjes, maar daar heeft ze als ze op de weg rijd geen last van. heel vreemd ;) . en daar hebben lang niet alle paarden last van, helaas, is toch echt iets van nous :Y) .wat voor streken had ze dan? bokte ze ofzo? heeft ze hier nog nooit gedaan.....

ik heb nog anderhalf week vakantie, dus je kan binnenkort best komen, maakt mij niet uit wanneer, moet je mij dat maar even zeggen. kan alleen op zaterdag, en volgende week woe. en do. niet. kan op het moment niet rijden, want ze is kreupel. moet eerst naar de hoefsmid voor speciale ijzers. maar weet niet nog niet wanneer die komt.

groetjes deborah

Luister naar de stem van het leven, volg de wijze woorden uit je hart!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers