Nakomelingen Cassanova du Bois

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Snorlex
Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Nakomelingen Cassanova du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 23:37

Ik overweeg hem voor mijn merrie in 2018/2019. Wil eerst nog wat regelmatiger wedstrijden gaan starten en haar PROK laten keuren.

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd


Snorlex
Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Nakomelingen Cassanova du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:51

Ik ben benieuwd!
Cassanova spreekt mij vanaf de foto's het meeste aan, maar zie en vind meer over Cremello en Goldstar.

Tegen die tijd maar eens kijken. Hoewel, kwpn sluit ik nog steeds niet uit.

Heb een hele fijne merrie staan (1.62), is echt een schat maar de "onderlaag" is dominant en sensibel. Wil graag eentje die wat koeler is.
Meer front en vermogen tot zitten, dat zijn de drie belangrijkste punten.

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd

Snorlex
Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Nakomelingen Cassanova du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 21:17

Ja, KWPN :)

Ik vind Cremello eigenlijk iets te commercieel. Maar als uiteindelijk blijkt dat hij het beste past...

Ik heb nog even om er over na te denken :P

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd


Snorlex
Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Nakomelingen Cassanova du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 15:20

Ik hou ze voorlopig in de gaten. Over 2 of 3 jaar is er natuurlijk een stuk meer bekend. Kijk ook nog naar KWPN maar denk dat ik qua eisenpakket leuker uitkom met een ponyhengst.

Merrie heeft een merrieveulen gehad van Du Moulin, maar weet verder niets over het veulen en dus ook niet hoe mijn merrie fokt. Hele moederlijn is iig klein, dat weet ik wel.

Wellicht wordt het eerst een ponyhengst en daarna een kwpn-er of andersom. Nog genoeg om over na te denken :P

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd

Snorlex
Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Nakomelingen Cassanova du Bois

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 16:38

Wat leuk allemaal :D

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers