Nakomelingen van Dreamboy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 08:33

Wij hebben onze merrie drachtig van deze hengst! En zullen half juni 2012 een veulentje verwachten, ben benieuwd!!

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar


Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:06

Zo trudy, lekker buikje al hoor. Onze oscar is ook echt mega dik.... Dit is haar 5de veulentje en ze is echt nog nooit zo bol geweest. Wij moeten wachten tot half juni....en dat duurt nog zo'n tijd. Wel leuk om al zo veel leven in de buik te zien om deze tijd, is erg levenslustig zeg maar, is dat bij jullie ook zo??

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 15:49

Ow wat een beauties allemaal....ik wil ook, ik wil ook, merrie staat op klappen en we zijn al aan het waken....ben zo verschrikkelijk nieuwschierig naar onze Db. Tjek elke ochtend trouw jou account op Fb Tru, maar tot dus ver.....laten ze ons nog lekker wachten die dames. HAHAHAHAHAHAHAA

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 12:19

Nou gisteren avond laat is ons Db veulentje geboren, het is een prachtige vos merrie, met een druip kol en snepje!!! De heer Coomans was er zeer over te spreken: groot, rassig en langbenig veulen met een prachtig koppie!!! Het eerste vos veulentje van Db. Zodra ik de foto's heb ge-upload op de computer zal ik ze plaatsen! Maar ze doet niet anders dan slapen, rond springen, en drinken....heerlijk om naar te kijken, wat een genot voor het oog.

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 12:56

Hey Tru wat een lekker ding!!! Jij zal ook wel heel blij zijn dat ze er eindelijk is!!! Kom snel een keertje in het echie kijken! Heel veel plezier er mee en lekker genieten hoor!!

Heb wat foto's dus ff proberen of ik dit nog kan....pfff kom er weer is helemaal niet uit... Ik puzzel nog ff verder...

Hierbij een link naar FB, kunnen jullie daar vast kijken https://www.facebook.com/sabrina.both.1

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:09

Moet nog ff up loaden bij photo bucket..... Maar echt ze komen er aan Tru!!

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 11:36



Pff nu mag die afbeelding maar max 800 pixels hoog zijn...ik leg er af hoor

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:10

pol schreef:
Ohh Poehee jij weet de spanning wel op te bouwen :D



HAHAHAHAHAHAHAA ik zou niets liever willen dan hier gewoon die foto's laten zien *\o/* <3 .....maar het valt allemaal niet mee -O- ...... vraag me ook echt af hoe ik dat voorheen deed altijd.... en gaat nu ook serieus twijfelen aan haar eigen kunnen -O-

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:29


Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:31


Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:33


Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:35

Ja ja ja GELUKT!!!!!!

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:32

We zijn gevraagd om mee te doen met het na komelingen onderzoek voor Db, dit zal ook plaats vinden bij Brinkman in Twello. Maar wij gaan niet...we zien er helemaal niks in om daar naar toe te reizen met moeder en kind. Ze mogen komen kijken thuis als ze dat willen maar we gaan niet die kant op. Ben blij dat jullie het ook een leuk veulentje vinden..hahahaha

Ze doet het erg goed en is heerlijk levendig en vrolijk, Trudy en bij jullie, kan moeders er aan wennen??

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 08:48

Ben trouwens wel heel benieuwd hoeveel er in totaal dit jaar geboren worden.... Volgend jaar is het probleem niet zo, als ik het allemaal zo lees en hoor gaan er dik 200 dekkingen uit, als het er niet nog meer worden...... Dit jaar gaan wij niet dekken met de merrie, ff rust, herstellen en genieten van dit moois, dan misschien volgend jaar weer. :7 Dekken jullie nog terug Trudy??

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:15

Spannend smeetjoew, hopelijk kan je er wel bij zijn. Tis toch altijd wel leuk om te zien en mee te maken. Voor ons is het gewoon veel te ver weg om even heen te rijden, met de trailer is het toch ruim 1,5 uur rijden en dat zie ik niet zitten met onze merrie dat is zo'n enorme stresskip op de wagen....en dan dat kleine veulentje er nog bij. Jammer we hadden echt gehoopt dat ze het hier aan deze kant zouden houden, dan waren we er zo geweest. Jullie veel plezier morgen en kan jij ook foto's maken als je erbij bent??? Dan zien we er hier ook nog iets van. :j

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:07

Ik zie maar bar weinig vossen.....straks gaat ze nog opvallen tussen al haar donkere broers en zussen!!! HAHAHAHAHAHA, lach me slap als dat zo blijft :-)))

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 07:45

Wij waren ook uitgenodigd maar we zijn niet gegaan, bewuste keuze!! Nu hebben ze haar thuis beoordeeld, en dat was zeer positief! En zeker verbeterd in vergelijk met moeders, luxer, meer ras uitstraling, lengte in hals, rug en kruis en veel langere benen. Dus gewoon goed gelukt. Eigenlijk lijkt ze helemaal niet op moeders, maar meer op Vivaldi, dat zie je duidelijk aan de ogen en oortjes, ook de vorm van het hoofd is veel fijner! Ook heeft het veulen veel meer kap dan moeder. Wel wil ik nog even benadrukken dat het karakter echt heel fijn is, ze is zo lief, mak, en benaderbaar, nieuwschierig en helemaal niet bang, en kan zo heel wijs en rustig de wereld in kijken. Ik ben heel blij dat we haar aanhouden en zelf kunnen zien uitgroeien en zadelmak gaan maken tegen die tijd. Maar eerst nog lekker een paar jaar groeien....

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:52

Wij hebben het veulen gespeend, ging makkelijk, ff roepen maar daarna al snel klaar. Wel bizar hoe snel ze groot zijn geworden, ook qwa stokmaat, bizar zo'n knappe meid met lange benen. Ben er nog steeds heel erg blij mee. Hebben jullie de veulens ook al gespeend en brengen jullie ze dan naar de opfok??

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:33

Wij zijn ook aanwezig, en duimen voor de overwinning, ben zeer benieuwd!!

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:58

Ook in onze merrie gaat weer naar DB, we hebben er al een merrie jaarling van en die combi is prima bevallen.

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 08:46

Yes Yes Yes Olijf gefeliciteerd!! Heb hem al even bekeken maar wat een knappert zeg!! Jullie (Emorka en jij) zijn vast hele trotse mama, met zo'n Icoon!!!

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar


Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 14:19

Bij ons komen ze as donderdag de DB op de foto zetten. Ben zeer benieuwd, ze is nu 1 jaar oud en zeker 1.50 groot schat ik zo.

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:07

Wie doet er allemaal mee met het OCD onderzoek van het KWPN?? Bij ons zijn ze geweest en alles was helemaal goed!!! Keurige schone foto's, en alles goed helder.... Toch altijd even spannend, maar overbodig gelukkig. Wij gaan onze fokmerrie begin volgende maand wegbrengen om weer te dekken met DB, kijken of we er nu een van het andere geslacht kunnen maken ;-)

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 07:31

Onze merrie is weer terug uit de kliniek, als het goed is....zit er iets in!!! We gaan de 20ste weer terug om te scannen, en/of eventueel de tweeling enkelvoudigen... Toch altijd weer een spannende tijd.

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar

Poehee
Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 08:42

Wij zijn drachtig!!!! Yes yes yes!!!

Mi Dushi @ Grand Galaxy Win X Ravel X Oscar


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers