Dekken met Just Wimphof (De Niro x Riccione)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

EAST
Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 20:21

Gisteravond heb ik met zoveel plezier dit topic helemaal doorgelezen. Wat ontzettend leuk om sommige veulens nu al onder de man te zien.

Vrij onverwachts kwam er een veulen op mijn pad. Na veel nadenken dacht ik “Ik doe het gewoon!” helaas werd deze onder me neus toch verkocht aan iemand anders. Alleen het idee van een veulen voelde zo goed dat ik toch door ben gaan zoeken. Veel ingelezen in hengsten. Wilde geen hengst met enkel en alleen een mooi front, zijn achterhand moet ook mee komen. Ik zie steeds meer paarden die in twee delen lopen. Toen kwam ik een nakomeling van Just Wimphof tegen. Echt direct verliefd. Zowel op het veulen als JW zelf. <3

Ben gaan kijken en het klikte meteen. Dag daarna de knoop doorgehakt. Het is een Just Wimphof x Special D. Zit ook Gelders in. Hengst van nu 8 maanden oud. En ondanks dat ik hem nog maar twee weken heb herken ik ontzettend veel dingen in hem die jullie ook omschrijven. Groot, mensgericht, relaxt. Hij is de grootste van zijn groep, super grote gewrichten (zal wel door het Gelders komen) en hij oogt al zo wijs en volwassen op sommige momenten.

Wat ik ook echt super bijzonder vind is dat hij al heel zelfstandig is. Hij staat nu in een kleinschalige opfok en als de rest naar buiten loopt, kiest hij er voor om te blijven eten binnen. Ligt mega goed in zijn groep maar gewoon echt niet afhankelijk van zijn vriendjes. Vind dat zoiets moois!

Ik ben echt onwijs blij met hem! We hebben hem Rebellious Jackson genoemd, zijn eigen fokker koos voor Rakker. _O-

Foto’s van Jackson:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Veulen foto’s:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ik volg weer stilletjes mee. *D


EAST
Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 20:23

Excalibur schreef:
[ [url=m/DvKt67.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zW5Tch.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8JCr5H.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij hebben vorige week op stal een fotoshoot gehad. In het begin was het wel wat spannend, vooral al je met je kont naar dat enge doek moet staan }>
Maar met snoepjes en wortels is het allemaal prima :')


Al resultaat? :D

EAST
Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:58

Jackson groeit goed door! Bijna mogen wij hem een jaarling noemen. :D

[ img ]

[ img ]

EAST
Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 21:13

Leuk om alles weer bij te lezen! Zie dat er al een tijd niks gedeeld is maar kon het niet laten om een up to date foto te delen van Jackson.

Mijn Just Wimphof groeit ook goed. 1,5 jaar en dan al zo knap zijn! Ik ben ook echt gek op zijn karakter.

Ik heb hem na lang wikken en wegen eerder uit de opfok gehaald. Nu staat hij met een leeftijdsgenootje ergens kleinschalig en kan ik hem dagelijks bezoeken. Wat ik echt bijzonder vond is hoe snel hij zich aan kon passen aan de nieuwe omgeving. En niet normaal zo braaf!

[ img ]

Vraagje! Ik wil graag op Jumping Amsterdam 2023 Just Wimphof bewonderen in de ring. Maar voordat ik mij helemaal vergis in een ticket kopen weet iemand hier welke dag Just Wimphof te zien is op Jumping?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers