Nakomelingen van Dark Pleasure(Ufo x Jazz)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Nakomelingen van Dark Pleasure(Ufo x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-15 16:25

Ik ben heel erg benieuwd of er Bokkers zijn met nakomelingen van Dark Pleasure. Op dit moment is mijn merrie drachtig van hem en het lijkt me leuk om te kijken en vergelijken en verhalen uit te wisselen.
Wie heeft er nakomelingen of verwacht een nakomeling van deze hengst?


Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-17 18:35

Het lijkt me nog steeds leuk om Dark Pleasure nakomelingen te vergelijken :) Hierbij wat foto's van mijn Dark Pleasure veulen van vorig jaar. Moedersvader is Parcival. Iemand een nakomeling? Hoe is het karakter van andere nakomelingen? Liv is een heel open, vriendelijk veulen.

[ img ]
Ze deed hier net haar oogjes dicht, maar op deze foto is het exterieur duidelijk :)
[ img ]

[ img ]

Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-19 20:25

mavantos schreef:
Aangezien ik geen ander topic heb gezien over nakomelingen van Dark Pleasure.

Zijn er nog meer nakomelingen van Dark Pleasure op Bokt? Ik heb pas een vierjarige Dark Pleasure x San Remo gekocht, hij heeft echt een fantastisch karakter.



Aah heb jij die gekocht? Wat leuk! Ik zag hem laatst nog online staan :D Leuk dier! Ik heb een nu drie jarige merrie van Dark Pleasure. Ze staat nog in de opfok :)
De Darkies staan zeker bekend om hun fijne karakter :)


Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 14:06

Hij is zeker mooi zwart! Je ziet z'n vader er goed in terug vind ik. Ik had ook een zwarte besteld, maar kreeg toch echt een vos. Wel een echt donkere vos :) En met een vos moeder is dat ook niet zo gek.
Dit was Liv een maand geleden ongeveer. Had een klein schimmeltje opgelopen op haar neus helaas, maar dat is nu weer weg.
Maar hier zie je wel goed hoe donker ze is. Vind het ook wel erg mooi :)

[ img ]

Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 14:54

Judith68 schreef:
Oh,wat is Liv mooi geworden <3


Dank je wel! Wat een lekker dier he :) Ben er echt gek mee <3


Jaeda ziet er ook stralend uit zeg! Wat leuk dat ze gedekt is. Wings haar moeder is voor volgend jaar ook drachtig van Hermes. Ben benieuwd wat Jaeda ervan maakt :)

Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-19 20:06

Judith68 schreef:
Ben ook benieuwd. Maar duurt nog even. Jij hebt dit jaar ook weer een mooi veulen. Geen plannen om weer te dekken?


Jaa, is weer een knappe geworden. Zit wel een kop op hoor, echt heel anders dan Liv was. Liv is veel gemoedelijker.
Voorlopig hebben we nog geen plannen. Veulen van dit jaar was in samenwerking met een hengstenhouder. Weet nog niet of hij weer samen een veulen zou willen fokken. Zo wel, dan misschien dit jaar nog en anders volgend jaar wellicht. Het is wel erg verslavend gebleken, zeker als je de kosten kunt delen :)
Maak jij nog een volgtopic aan voor Jaeda? Zou haar graag willen volgen.

Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-19 21:13

mavantos schreef:
Hoe gaat het met de Dark Pleasure's?

Mijn vierjarige heeft inmiddels zijn eerste L2 proefjes gelopen en doet het onwijs goed. Hij is echt ontzettend braaf, ook op ander terrein. Beetje spannend vind hij het nog wel, maar gaat overal stoer langs en kijkt niet naar de andere paarden.

[ [url=m/Ad648d.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/m03YH3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat gaaf! Hij ziet er super uit zeg! Mijn 3,5 jarige wordt op dit moment ingereden. Ze is echt topbraaf, heeft nog geen stap verkeerd gezet en kijkt nergens van op. Vrijdag ga ik eens bij haar kijken, maar ik heb er geen twijfel over dat het een heel fijn sport- en recreatiepaard gaat worden!

Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Re: Nakomelingen van Dark Pleasure(Ufo x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-19 19:54

Even een fotootje van mijn Dark Pleasure kind. Ik ben gisteren bij haar wezen kijken en ze doet het zoo goed! [ img ]

Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-19 22:12

Jaeda ziet er ook top uit! En ze is ook al zo donker van kleur nu! Mooi! Van Hermes was ze drachtig toch? Ben erg benieuwd naar haar veulen.

Dank je wel Mavantos! Die van jullie hebben inderdaad dezelfde uitstraling :)

Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-20 12:20

Lees net dat Darkie overleden is! Super zonde en veel te vroeg! Gelukkig hebben we er nog een aantal mooie nakomelingen van!

Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-20 21:30

mavantos schreef:
Hoe gaat het met jullie Darkies?

Ik zag dat Kaiman (Dark Pleasure x Gribaldi) is goedgekeurd bij het KWPN. Ik vind hem echt heel leuk!


Mijn Darkie doet het perfect! Ze is zo makkelijk in de omgang, echt een genot om met haar te werken. 1 maart komt ze eindelijk eindelijk eindelijk naar mij toe. Ze staat nu bij een vriendin die haar heel rustig wat door traint. Ze is nog wat gegroeid en krijgt weer echt een lekker dikke speknek nu :)

Gaat het nog goed met jouw Darkie?
En hoe is het met Jaeda Judith? Wanneer was ze uitgerekend?

Vond Kaiman ook leuk ja! Benieuwd hoe hij het gaat doen.

Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-20 15:31

Ooh Mavantos, wat een mooie plaatjes! Wees er maar trots op!

Chique veulen zeg Judith! En erg leuke aftekeningen :) Wat voor moederlijn zit erachter?

Liv gaat goed! Ze staat nu bij mij in Limburg en was eigenlijk binnen no time gewend. Ze kan lekker de hele dag op de wei. Ik heb nu ook les en dat is wel erg fijn weer. Ze is topbraaf, heeft nog geen stap verkeerd gezet eigenlijk. En een knuffeldier eersteklas :) Ik ben zo trots op haar!
[ img ]

Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-20 08:52

Judith68 schreef:
Wat heerlijk dat het zo goed gaat Wings. Ook al zo'n lief en meewerkend karakter. Heb je haar moeder ook nog?
Afstamming van mijn merrie is El Capone x Lancet x Purioso. Als het lukt met alle corona beperkingen wou ik haar dit jaar bij Kaiman doen.


Ja moeders hebben we nog. Die staat nog bij mijn moeder. Ze zijn samen lekker aan het rijden.

Mooie afstamming heeft je merrie! Kon ook niet anders dan een chique veulen worden eigenlijk! Hopen dat het met Kaiman doorgaat, vind dat ook een mooie combi!

Knert, het is ook echt een kopie van haar moeder! Al vind ik haar hoofd iets langer en smaller dan dat van Wings.

Mavantos, helemaal gelijk heb je! Ze is gewoon leuk :) En die van jou ook en die van Judith ook! Allemaal leuk :D

Wings_love
Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-21 21:38

mavantos schreef:
Hoe gaat het met de Dark Pleasures? Die van mij liep wat achter qua ontwikkeling in z'n lijf dus we hebben hem nu met alle corona perikelen lekker de tijd gegeven om uit te groeien. Inmiddels is hij een paar maanden gecastreerd en sinds de castratie begint hij echt een beetje uit te zwaren. Een dikke hals had hij altijd al, maar langzaam komt de rest van het lijf ook :')


[ [url=m/6KygGB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh Mavantos, wat wordt hij stoer! Hij ziet er echt een stuk volwassener uit al zo!

Liv doet het super! Ik ben zelf qua rijden niet zo fanatiek meer, heb eigenlijk de puf niet meer om echt te dressuren. Desondanks loopt ze met gemak een eenvoudige wissel, kan ze een pasje wijken en zijn we rustig aan bezig met schouderbinnenwaarts. Alles spelenderwijs en verre van perfect, maar ze pakt het super makkelijk op. Ze heeft ook echt een geweldig fijne galop. Draf en stap ook, maar de galop springt er bovenuit.

We gaan nu veel naar buiten, de velden in of het bos. Ze is echt schaapmak! Vrachtwagens, bladblazers, maakt niet uit. Vorige keer reden we op een smal weggetje waar ze bezig waren oogst van het land over te pompen naar een andere wagen. Boel kabaal en gesis. Ze moest wel even kijken natuurlijk, maar ze loopt er toch zo langs.

Hakselaars op het terrein? Geen enkel probleem, gaat er gerust wat grasjes naast eten. Echt zo op en top braaf! En daarnaast ultiem lief en knuffelig. Ik heb oprecht de jackpot gewonnen met haar.

Zij krijgt alleen nog niet echt body, maar wellicht komt dat nog een beetje.

[ img ]


[ img ]

[ img ]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers