Opnieuw rugpijn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
noaenkelly
Berichten: 441
Geregistreerd: 26-08-12

Re: Opnieuw rugpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 22:08

Och jee wat sneu zeg voor je diertje... Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus mijn excuses alvast als het al benoemd is maar ik moest meteen denken aan een dierenfysiotherapeut. Wellicht kan een dierenfysio samen met de dierenarts en chiropractor wat voor jullie betekenen. De dierenfysio heeft veel kennis op gebied van het houdings/bewegigsapparaat van het dier en wellicht dat dit net de sleutel is. Ik hoop vooral dat het snel beter zal gaan! Succes!

noaenkelly
Berichten: 441
Geregistreerd: 26-08-12

Re: Opnieuw rugpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 22:16

Ik lees nu dat het al duidelijker is en wat beter gaat! Fijn en excuses :)

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Opnieuw rugpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-20 09:58

Geen probleem!

Wat een dag gisteren!
Maar gelukkig ‘goed’ nieuws. Na tig onderzoeken, scans en vergelijken is zowel de knie als het onderbeen uitgesloten. Dat is goed nieuws, want knie is bijna niet te herstellen. Waar het nu wel precies zit hebben ze niet kunnen onderzoeken. Heup of si-gewricht of in ieder geval in die regio. Nu voor een maand op pijnstillers om te zorgen dat hij niet verkeerd gaat compenseren en elke dag 20-30 min stappen aan de hand of onder het zadel om de boel in beweging te houden. En dan kijken hoe het over een maand is.
Geluk bij een ongeluk dat we verhuisd zijn. De rust doet hem echt goed. Tussen donderdag en gisteren was al veel verbetering te zien, dus dat is heel gunstig. De dierenartsen die hem donderdag hebben gezien waren net zo verbaasd als wij. Maar wel een teken dat hij op zijn plek is.

En Jim? Die genoot na een koude douche (want het was heel warm in de trailer gisteren) en een zandbad van een heerlijke avondmaaltijd naast zijn nieuwe vriendinnetjes.
Afbeelding

Fangio

Berichten: 2558
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Opnieuw rugpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:58

Blij dit te horen, hopelijk is de weg naar herstel en jullie prachtige oortjesfoto's dan begonnen!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:39

Ik duim voor jullie, dat het toch als door een wonder maar weer goed mag komen en we binnenkort weer kunnen strijden om de bokkers bokaal. :knuffel:

elise t.

Berichten: 338
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: beverwijk

Re: Opnieuw rugpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:17

Misschien kan je ook een spiertherapeut laten komen,om het lijf helemaal los te maken.ik heb er bij onze paarden goede ervaringen mee.

scooby09

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:55

Wat een mooi veel belovend nieuws...
Super nu lekker uit rusten van alle commotie.

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Opnieuw rugpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:00

Hee wat fijn! Dat is voorzichtig positief. Moet je over een maand weer op controle?

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-20 20:52

In eerste instantie telefonisch. Tenzij het niet verbetert, dan gaan we weer langs. Maar voorlopig is de voorspelling dat dat niet hoeft. En dan afhankelijk van hoeveel het is verbetert passen we het bewegingsschema en pijnstilling aan. Tenzij er verslechtering is, dan moet ik meteen bellen.
Laatst bijgewerkt door Daihyo op 16-09-20 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Opnieuw rugpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:53

Heel veel sterkte en succes met Jim!