Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 13:00

Oei wat zul jij je een zorgen hebben gemaakt, en nog steeds maken om je paardje. :(:)
Wel een mooi overzicht zo, en zo te zien gaat het al vrij vlot de goede kant op! Slim bedacht ook, die platen!

Heel veel sterkte voor jou en beterschap voor je paardje. Hoe groot is de kans dat hij geheel schoon blijft na deze behandeling? Of is het een puntje dat je altijd in de gaten moet blijven houden?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:44

Ik was je topic kwijt geraakt, maar omdat ik toch erg benieuwd was naar zn herstel heb ik hem weer even opgezocht. Toch wil ik je complimenteren met het behaalde resultaat! Het herstel heb je toch mooi meegemaakt, en de terug-val was te verwachten. Als de DA vind dat de terugval mee valt had het dus veel erger kunnen zijn, en het is lang zo erg niet als in het begin.
Aan tips kan ik je enkel meegeven dat je vooral door moet gaan zoals je nu doet, ik heb echt bewondering voor je! +:)+

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 12:40

Wauw berendje op jou foto's zie je pas goed wat met bloemkolen bedoeld wordt, zijn die altijd wit en stekelig? Of heb je ze in alle soorten en kleuren?

Voor dit topic wist ik uberhaubt niet dat straalkanker bestond en hoe dat er dan uit zag, erg leerzaam topic wel!

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 14:21

Klinkt bijzonder, die massage. Ik ben benieuwd of het gaat werken! Zou inderdaad fijn zijn als het stabiel wordt. Pas als het stabiel is kan je echt spreken van verbetering wanneer je dit opmerkt, met het jojo-effect blijft het toch wat spannend..

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 23:01

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe het nu met jullie gaat. :)

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 10:34

Wat bijzonder en lief dat hij het je zelf heeft verteld, hij weet dus blijkbaar dat jij er bent om hem te helpen zich weer fijn en gezond te voelen!

Ik snap dat je baalt, maar bekijk het eens van de andere kant, je bent wel een aantal maanden flink op de medicatie terug geschroefd! Dat heb je toch maar mooi bereikt! Voor het zelfde geldt had je al die maanden op dezelfde voet moeten blijven behandelen met minder grote stappen vooruit, dan was je nu wellicht op het zelfde punt geweest..

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 21:48

Wat een prachtige strand-foto's zijn het zeg!

Ik vind links-voor er eigenlijk best goed uit zien. Ziet er beter uit dan de andere 2 (lijkt minder ''harig'' en minder nat), en beter dan ik had verwacht. Zie ik dit goed of zit ik er nu helemaal naast? :+

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 23:47

Ben benieuwd hoe snel je wat van de behandeling gaat merken! Kan de smid je niet over de stukken straal wat info geven?

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:12

Hij ziet er top uit, en wat ongelovelijk dat zn zwilwratten terug komen! Heerlijk goed teken is dat!
Wat betreft buiten lopen, is er bij jullie in de buurt niet ergens een all-weather bak of goed gedraineerde paddock o.i.d. die je kan gebruiken/ huren? Of de mogelijkheid die bij jullie aan te leggen? Dan kan hij het hele jaar door zo droog mogelijk staan buiten!

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 08:56

Zand is inderdaad vrij makkelijk schoon te houden volgens mij, het absorbeert ook goed. Lijkt me geen slecht idee!

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:22

Ik ben heel benieuwd of het aanslaat! Zijn zn stralen nog steeds rustig?

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 23:41

Wauw wat heb je mooi tuig!

Snotneus heeft die van mij ook wel eens, soms zelfs dikke klodders geel snot wat ze uithoesten. Volgens de DA niks om me zorgen over te maken dus dat doe ik nu niet meer..

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 15:42

Ik ben ook heel erg benieuwd of het werkt! Heb je al kunnen rijden? Vandaag was het echt een goed rij-weertje hier!

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 23:50

Wauw wat een machtige toverbal heb je toch!

Ik vind zn zwilwratten er goed uit zien hoor! De CPL had wel weg mogen blijven haha maar is dan toch wel een "goed" teken dat dat ook weer terug komt zo te merken!

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 16:20

Gaat wel erg snel plots dat herstel! :D
Hopen dat het zo door gaat, jullie hebben een lange weg gehad en het is jullie gegund om weer ''zorgeloos'' te kunnen leven.

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:47

Ik volg nog steeds!

Helemaal op alles laten testen vind ik helemaal zo gek nog niet, maar ik kan niet in jou portemonnee kijken natuurlijk ;)
Voor PPID zijn er actieperiodes waarbij je alleen voor het bloed trekken betaald dus niet voor de test zelf. Misschien handig dit aan je dierenarts te vragen wanneer dit is? Van wat ik weet is er net een periode van augustus tot met september geweest.

Scheren zou ik alleen doen als het echt nodig is, in principe scheer ik mijn paarden niet en elk paard wordt vrolijker/ frisser als ze kaal zijn haha!
De enige die ik afgelopen voorjaar en xomer heb geschoren was mijn shetlander die door de PPID niet verhaart maar wel megavachten kweekt :+

Hoe gaat het nu met zijn voeten?

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 20:52

Urine zegt me niet zoveel, ik heb het nog nooit opgevangen gezien, maar recht uit het paard ziet het er bij mij helder uit tenzij ze hengstig zijn haha!

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 19:29

Heb je de fotos al eens aan je dierenarts gemaild?

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:27

Wauw dat is wel heel bizar toevallig.. Het is niet iets wat nou regelmatig voor komt ofzo.. Kan je daar niet wat meer onderzoek baar doen? Naar eventuele andere bloedverwanten met straalkanker?
Hoe denkt je DA hierover?

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 16:06

Ik vind de hoeven er goed uit zien hoor! Ga vooral zo door!
Hopen dat het snel gaat vriezen zodat het minder nat is allemaal, maar het ziet er in mijn ogen erg goed uit! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 09:09

Hoe gaat het nu met Tycho?

Anoniem

Re: Behandeling straalkanker bij Trekpaard Tycho [verslag]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:36

Hoe gaat het nu met hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 14:51

Gelukkig hier geen straalkanker, maar petje af voor jou hoor!!
Ik denk dat ik allang de handdoek in de ring had gegooit van moedeloosheid.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 15:43

Aaah nee he!! :x

Blijft hij er sowieso altijd vatbaar voor?
Moet je ook oppassen voor uitzaaiingen/ uitbreiding naar andere delen van de hoef/ het been?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Symke en 56 bezoekers