Mijn ervaring: RevitaVet bij behandeling peesblessure!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Veulen84
Berichten: 10876
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 18:44

Goed apparaat he :)

Ik heb het bij mijn paard gebruikt om de gallen op haar voorknie te behandelen. Ze werden steeds groter. Tijdens de maand van behandeling werden ze steeds iets kleiner. Ze zijn niet helemaal weg, maar na een jaar groeien ze nog steeds niet. En paard heeft geen enkele moeite met de training.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.




Veulen84
Berichten: 10876
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Mijn ervaring: RevitaVet bij behandeling peesblessure!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:22

Het werkt ook voor chronische ontstekingen en pijnklachten. Werkt ook bij bot problemen.


Slecht genezende wonden en fracturen.
Schiefels.
Stimulatie osteoid.
Activatie van hormonale/endocriene functies.
Stimulatie acupunctuurpunten.
Bij slepende klachten van pezen en banden.
Bij ontstekingsklachten
Voor letsel van slijmvliezen, huid en zenuwen.
Behandeling van traumatische- en chirurgische wonden.
Gebruikt voor circulatoire en lymfatische stimulatie
Bij White line Disease
Ook voor ontspanning van grote spiergroepen.
Voor chronische problemen
Pijnstilling.
Vermindering van bot-woekering bij bv bij artritis en schiefels.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


Veulen84
Berichten: 10876
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Mijn ervaring: RevitaVet bij behandeling peesblessure!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 10:12

Maar het apparaat wordt niet warm. Ik heb het op m'n eigen huid getest omdat ik het niet geloofde. Maar het wordt niet warm.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


Veulen84
Berichten: 10876
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Mijn ervaring: RevitaVet bij behandeling peesblessure!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 14:56

Maar wat is je bezwaar. Het is zeker niet schadelijk. Dus dan kan het geen kwaad om het te doen. Bovendien zijn er wel degelijk onderzoeken geweest die aantonen dat het wel helpt.

Natuurlijk zijn pezen complex. Maar dat wil niet zeggen dat bepaalde dingen daar niet aan bij kunnen dragen, zelfs al is het onderzoek nog niet zo ver gevorderd als dat jij zou willen.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


Veulen84
Berichten: 10876
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:26

Mensen kunnen er niet enthousiast van worden. Maar voor mijn idee werkt het ook. Mijn paard had 3 gallen op haar voorknie. Die waren gevuld tot 1 volle bult. Na een jaar begon de bult meer te groeien.
De veearts zag er geen brood in om er in te prikken en zag ook geen andere manier om het te behandelen.

Ik heb revitavet gebruikt en na een maand zag je 3 bulten terug. Ik heb in die tijd vol getraind en niks anders gedaan dan anders. Daarna is het nog wel iets vol gelopen, maar heeft het zich gestabiliseerd. We zijn bijna een jaar verder en het is niet groter meer geworden.


Ik heb in diezelfde periode een paar keer het apparaat op mezelf getest. (Dat kan en is niet schadelijk). Ik had alleen maar me enkelbanden beetje verrekt, dus geen zware blessure. Maar ik merkte als persoon wel degelijk verschil. Het afstellen van de juiste standen komt vrij precies aan, dus daar valt of staat wel veel mee.


Iedereen moet altijd zelf geloven wat hij of zij er van vind. Maar ik vind het een aanrader. Natuurlijk moet je bij zware blessures je veearts raadplegen. Maar voor ondersteuning en pijnstilling... Absoluut een poging waard en het is absoluut niet goedkoop. Maar ik denk wel dat het het waard is.

Overigens vond mijn paard het heerlijk. Die stond rustig 2x per dag te slapen. Had ook de rug pad erbij... Ze had er totaal geen bezwaar tegen.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers