Korte hoeven na ijzers afhalen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Letizia
Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 15:18

[ img ]
Links toen de ijzers er bij mijn paard net van onderen waren en rechts 8 maanden later. Net als bij die van mij, zijn de hoeven van je paard wat hol maar binnen toe, ook lijken de wanden wat lang, waardoor ze makkelijk afbreken :)
Het werd hier al eerder gezegd, maar persoonlijk vind ik als een paard zonder ijzers staat, dat het echt z'n onderhoudt nodig heeft, ook om ze sterker te maken en dus met regelmaat een bekapper moeten zien (of leren er zelf mee aan de slag te gaan :) )

Ik ben trouwens echt niet anti-ijzer, maar vind het zelf zo'n verademing sinds ze van die dingen af is en ik denk haar hoeven ook :)
Ik gebruik trouwens op buitenrit wanneer de ondergrond erg hard is, ook een schoen van voren: scoot boots, model ziet er wat "simpel" uit, maar vind het een van de finste schoenen :)


Letizia
Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 20:59

WesternWay schreef:
[ [url=m/mYqvlr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Letizia schreef:
Links toen de ijzers er bij mijn paard net van onderen waren en rechts 8 maanden later.

<3 prachtig voorbeeld zeg

Thanks, als ik er aan denk zal ik binnenkort nog eens een foto maken, 2 jaar na de laatste :)

Ts, hoe is het nu met je paard? :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, MayoNeighs, monsera, Peperkroket, xAnthea en 9 bezoekers