arm hooi compenseren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

arm hooi compenseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-20 16:54

Ik ben benieuwd wat jullie bijvoeren om arm hooi te compenseren. Ik ben wat beperkt omdat ik maar één keer per dag (en soms minder) kan bijvoeren.

Ik ben zelf qua vitaminen en mineralen erg gecharmeerd van het voer van je paard gezond en fit, maar ik kan van de plus en de bodybuilder nergens de energie en eiwit waardes vinden.
Plus dat ik de prijs wat aan de hoge kant vind.

Ik zoek iets wat lekker ruim in eiwit is en geen hoge suiker- en zetmeel waarden. Het hooi is onbeperkt, dus ze krijg nu ruim voldoende vezel binnen.


Muze
Berichten: 5256
Geregistreerd: 24-04-20

Re: arm hooi compenseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:34

Als je met 1 voer klaar wilt zijn is pavo inshape wellicht iets?

SuusEquus
(Sport)massage, lymfedrainage, acupressuur (io)

Hilary
Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: arm hooi compenseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:37

Luzernebrok?

Oy with the poodles, already

ellepel
Berichten: 47314
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:39

ik geef bodybuilder van Mijten.

● Analytische bestanddelen / Constituants analytiques: Ruw eiwit / Protéine brute 15,4 % - Ruw vet / Matières grasses brutes 8,3 % - Ruwe as / Cendres brutes 6,1 % - Ruwe celstof / Cellulose brute 8,3 % - Calcium / Calcium 0,42 % - Fosfor / Phosphore 0,78 % - Natrium / Sodium 0,1 % - Magnesium / Magnésium 0,48 %
● Samenstelling / Composition: Rijstvoermeel (Farine de riz), Lijnzaadschilfers (Tourteaux de lin), Gedroogde Bietenpulp (Pulpe de betterave séchée), Mais (Mais), Moutkiemen (germes de malt), Tarwe (Blé), Bietmelasse (Melasse de betterave), Johannesbrood (Caroubier).


eventueel atleet van subli.
of je geeft sojaschroot,
grasbrok is ook een goede vind ik,zit vaak op een 15% eiwit

boris_rakker
Berichten: 278
Geregistreerd: 14-04-07
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:51

https://www.grevers-winkel.nl/product/9 ... ?sqr=Soja&

Ik voer sojaschroot dat bestaat grotendeels uit eiwit. Ik voer 200 gram per dag (koffie kopje) voor mijn Haflinger van 1.55 ter ondersteuning van zijn spier opbouw. Hij is nu net mooi op gewicht na een periode op dieet, ik voer liever niet te rijk (omdat hij nog steeds makkelijk erg dik wordt) en kies daarom voor het pure element dat ik wil toevoegen aan zijn rantsoen.
Soja schroot bestaat voor bijna 50% uit eiwit. Het ruikt niet sterk en hier wordt het zo los met smaak opgegeten.

We'll take a running start and we"ll take to the sky

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-20 23:54

Muze schreef:
Als je met 1 voer klaar wilt zijn is pavo inshape wellicht iets?


Daar zat ik ook aan te denken, maar ik denk dat ik dan wat te kort ga komen aan energie.

Ik kan allerlei dingen mixen, maar ik zit toch ook te kijken of ik niet een wat meer compleet voer kan vinden.

Ik voer nu een klein beetje fibrebeet met vitaminebrokje, in de zomer is dat meer dan genoeg samen met vol op gras.

Christina
Berichten: 260
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Chaam

Re: arm hooi compenseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 13:22

Plus, eiwit 16,1%, bodybuilder eiwit 17,8%. Staat gewoon op de website

Horseloverl
Berichten: 2222
Geregistreerd: 27-03-13

Re: arm hooi compenseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 13:57

Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.

Roze schoentje

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-20 14:12

Horseloverl schreef:
Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.

Christina schreef:
Plus, eiwit 16,1%, bodybuilder eiwit 17,8%. Staat gewoon op de website


Dank! VREp en EWpa staat er niet bij toch?


Horseloverl schreef:
Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.


Welke vitalbix voer je?
Bodybuilder van mijten is volgens mij vrij hoog in suiker en zetmeel. Is op basis van rijstzemelen.

Popstra
Berichten: 13701
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 14:18

Carli Wafer.

Ik l*l niet met de wind mee nee...

Horseloverl
Berichten: 2222
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 14:39

sanne83 schreef:
Horseloverl schreef:
Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.

Christina schreef:
Plus, eiwit 16,1%, bodybuilder eiwit 17,8%. Staat gewoon op de website


Dank! VREp en EWpa staat er niet bij toch?


Horseloverl schreef:
Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.


Welke vitalbix voer je?
Bodybuilder van mijten is volgens mij vrij hoog in suiker en zetmeel. Is op basis van rijstzemelen.



Haha wat niet. Ik voer daily complete, luzerne, breed en grow, active

Roze schoentje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 42 bezoekers