Gastro+ Havens online kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Gastro+ Havens online kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-19 21:50

Iemand die dit online koopt? Bij bol.com is het niet meer leverbaar en bij de andere site die ik vind zijn de verzendkosten 20 euro per zak en dat gaat me toch te ver. Wil het ook zelf halen, maar geen idee bij welke winkel (in de buurt) ik terecht kan, dus ik hoopte dat er iemand is die het online bestelt en mij de site wil geven.


Kitty_
Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:57


Maddy_Paola
Berichten: 1329
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:59

1e zoekresultaat op google als je op havens gastro zoekt: de boer drachten, heb ik volgens mij het ook wel eens besteld, prima service was t toen

Paola ❤ elke dag met haar is een cadeautje [o]

Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-19 22:13

Kitty_ schreef:



Had ik niet over nagedacht, maar ik woon in België en deze levert niet in België helaas. Dankjewel voor de tip alsnog.

RianneH
Berichten: 28225
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 22:15

Heb je geen fouragehandelaar in de buurt? Meestal kunnen ze dat wel voor je bestellen en kan je het daar ophalen.

"Een draver, is gaver" :D

Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-19 22:15

Maddy_Paola schreef:
1e zoekresultaat op google als je op havens gastro zoekt: de boer drachten, heb ik volgens mij het ook wel eens besteld, prima service was t toen




[ img ]


Zoals hierboven. Had er niet over nagedacht. Naar België alsnog 15 euro helaas. Al is het al beter dan 20 euro.

Krijg zelf ook deze resultaten niet, misschien via google.nl zal dat eens proberen.

Laurievc
Berichten: 4414
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 22:15

Deoro schreef:
Iemand die dit online koopt? Bij bol.com is het niet meer leverbaar en bij de andere site die ik vind zijn de verzendkosten 20 euro per zak en dat gaat me toch te ver. Wil het ook zelf halen, maar geen idee bij welke winkel (in de buurt) ik terecht kan, dus ik hoopte dat er iemand is die het online bestelt en mij de site wil geven.

Welke regio zit je? Hoeverservice in Beerse (Antwerpen) heeft deze bijvoorbeeld liggen.

RianneH
Berichten: 28225
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Gastro+ Havens online kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 22:16


"Een draver, is gaver" :D

Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-19 22:16

RianneH schreef:
Heb je geen Fourange handelaar in de buurt? Meestal kunnen ze dat wel voor je bestellen en kan je het daar ophalen.



Dankjewel. Ik weet niet wat Fourange is |o maar ik wil morgen wel de 'boer' bellen waar stal zijn eten altijd haalt. Hoop inderdaad dat hij het kan bestellen.

Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-19 22:18


Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-19 22:19

Laurievc schreef:
Deoro schreef:
Iemand die dit online koopt? Bij bol.com is het niet meer leverbaar en bij de andere site die ik vind zijn de verzendkosten 20 euro per zak en dat gaat me toch te ver. Wil het ook zelf halen, maar geen idee bij welke winkel (in de buurt) ik terecht kan, dus ik hoopte dat er iemand is die het online bestelt en mij de site wil geven.

Welke regio zit je? Hoeverservice in Beerse (Antwerpen) heeft deze bijvoorbeeld liggen.


Dat is op zich nog te doen als ik er een aantal ineens meeneem, kan je dat een tijd bewaren of is dat niet aan te raden? Het is 40 minuten rijden, dus voor 1 zak wel wat ver.

RianneH
Berichten: 28225
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 22:20

Had fourage moeten zijn, maar had het niet gecontroleerd := Is vaak een soort boer waar je alles kan bestellen, voer, bodembedekking, ruwvoer etc :)

"Een draver, is gaver" :D

Laurievc
Berichten: 4414
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 22:20

Deoro schreef:
Laurievc schreef:

Welke regio zit je? Hoeverservice in Beerse (Antwerpen) heeft deze bijvoorbeeld liggen.


Dat is op zich nog te doen als ik er een aantal ineens meeneem, kan je dat een tijd bewaren of is dat niet aan te raden? Het is 40 minuten rijden, dus voor 1 zak wel wat ver.

Ja hoor, krachtvoer kan je wel even goed houden!

Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-19 22:23

RianneH schreef:
Had fourage moeten zijn, maar had het niet gecontroleerd := Is vaak een soort boer waar je alles kan bestellen, voer, bodembedekking, ruwvoer etc :)



Ah dan hoop ik dat ik geluk heb als ik morgen bel. Is inderdaad een soort boer die van alles heeft aan ruwvoer krachtvoer en bodembedekking. En anders dan toch naar Beerse rijden en een aantal zakken ineens meenemen.

Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-19 22:25

Laurievc schreef:
Deoro schreef:

Dat is op zich nog te doen als ik er een aantal ineens meeneem, kan je dat een tijd bewaren of is dat niet aan te raden? Het is 40 minuten rijden, dus voor 1 zak wel wat ver.

Ja hoor, krachtvoer kan je wel even goed houden!


Ah super! Als ik morgen geen geluk heb dan ga ik naar Beerse.

Note to self eerst bellen of er een aantal zakken op voorraad zijn :=

Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Re: Gastro+ Havens online kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-19 20:46

Ik ben gered. Bol.com heeft het weer, was dus niet blijvend niet leverbaar gelukkig!

Narcissa
Berichten: 3046
Geregistreerd: 29-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 22:27

Bij de Hens in Nijlen verkopen ze deze ook.

(Ik zou het plaatje weghalen, je adres en telefoonnummer zijn nu zichtbaar voor elke lezer ;) )
Laatst bijgewerkt door Narcissa op 24-10-19 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-19 22:29

Narcissa schreef:
Je woont in Jut zie ik? Bij de Hens in Nijlen verkopen ze deze ook.



Ik weet niet waar Jut ligt haha, maar Nijlen is inderdaad niet ver! Goeie tip, dankjewel! (Ben van Duffel).

Narcissa
Berichten: 3046
Geregistreerd: 29-03-15

Re: Gastro+ Havens online kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 22:31

Koningshooikt. Jut is wat koter :D Ik woonde vroeger in Berlaar, vaak bij de Hens geweest, ze hebben veel voorraad en nette prijzen :)

Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-19 22:31

Narcissa schreef:
Bij de Hens in Nijlen verkopen ze deze ook.

(Ik zou het plaatje weghalen, je adres en telefoonnummer zijn nu zichtbaar voor elke lezer ;) )



Oh oeps! Niet gezien... Ga eens vragen of het verwijderd kan worden.

Verkopen ze daar toevallig ook hooi? En zo ja leveren ze ook? Zoek ook nog hooi, degene die het ophaalde met de aanhangwagen is verhuisd haha.

Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-19 22:32

Narcissa schreef:
Koningshooikt. Jut is wat koter :D Ik woonde vroeger in Berlaar, vaak bij de Hens geweest, ze hebben veel voorraad en nette prijzen :)



Oh haha! Dankjewel!! Hele fijne tip!

Narcissa
Berichten: 3046
Geregistreerd: 29-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 22:34

Hooi verkopen ze denk ik niet. Kennissen van mij haalden het vroeger bij Gerry Mollen, die kon toen leveren, maar wert niet of die dat nu nog doet (woon nu 3 jaar in Zeeland)


Deoro
Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-19 22:36

Narcissa schreef:
Hooi verkopen ze denk ik niet. Kennissen van mij haalden het vroeger bij Gerry Mollen, die kon toen leveren, maar wert niet of die dat nu nog doet (woon nu 3 jaar in Zeeland)



Ik ga eens googlen! Kreeg hier ook als tip Hans Mollen. Zou dat dezelfde zijn haha.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 38 bezoekers