Staleigenaar krijgt voorwaardelijke celstraf na ongeluk met hengst

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Jet
Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 22:54

Inderdaad, dat bedoelde ik. Best wel belangrijk hoe lang hij zich nu moet gedragen om van zijn voorwaardelijke celstraf af te komen. Of tot wanneer hij in de fout moet gaan om de voorwaardelijke celstraf om te zetten in onvoorwaardelijke celstraf...

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet


germie
Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Staleigenaar krijgt voorwaardelijke celstraf na ongeluk met hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 11:36

Handtekeningen vervalsen en dan zelf ook nog 'Rechtsanwalt' zijn? Bijzonder.

Bij een voorwaardelijke straf is er soms sprake van recidivegevoelig of niet. Dus als je binnen een bepaalde termijn het weer doet, dan wordt voorwaardelijk onvoorwaardelijk. Zie het als een proefperiode.
Bij documentabel wordt het gedocumenteerd, en ook als de recidive periode voorbij is staat het nog wel gedocumenteerd.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Melzazu
Berichten: 1746
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Staleigenaar krijgt voorwaardelijke celstraf na ongeluk met hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 12:14

En ik las dat het inmiddels het 4de zware ongeluk is op die stoeterij.
Volgens mij alle 4 keren met trappende paarden waarvan er ook 1 nu invalide is en nooit meer kan rijden. >;)

Pluk de dag voor je in een vaas eindigt ~ Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boris, doezel2, GrapeshotBot, HopeMyDay, Monique1963, othelloster, pluklief, shadowstar, Utixo en 82 bezoekers