Ook Govert de Koning internationaal parcoursbouwer mennen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nieuwsredactie
Berichten: 13888
Geregistreerd: 20-04-16

Ook Govert de Koning internationaal parcoursbouwer mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-23 18:43

Hoefnet
Sport

[ img ]
Afbeelding ter illustratie. Foto: Ros Fotografie


Het corps van internationale parcoursbouwers en technisch afgevaardigden is onlangs uitgebreid met een aantal Nederlanders.
In het weekend van 11 maart was er een cursus in Waregem (België) voor toekomstige internationale officials. Hoefnet berichtte al eerder dat Hanne Louise de Koning daar was geslaagd als level 1 FEI parcoursbouwer, maar zij was niet de enige Nederlander. Ook Govert de Koning slaagde als internationaal level 1 parcoursbouwer. “Ik ga dit jaar mijn stages lopen en daarna mag ik doorstromen als zelfstandig internationaal parcoursbouwer”, vertelt hij.

Jan Martens en René Schuiling zijn na de cursus in Waregem level 2 FEI Technical Delegate geworden. Zij waren beiden vorig jaar al level 1 FEI Steward.

Gerelateerd artikel: [VN] Parcoursbouwer Hanne-Louise de Koning gepromoveerd tot FEI-status

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: StonedRomy, supertammy en 27 bezoekers