Na bijna veertien jaar weer herenigd: Jack Slater en Traveler

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Na bijna veertien jaar weer herenigd: Jack Slater en Traveler

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-22 19:47

Bokt
Algemeen

Afbeelding
Jack Slater en Traveler. Foto: Still van het filmpje op 9&10 News.


Bijna veertien jaar geleden werkte Jack Slater op Coyote Bill's Ranch in Bellaire, Michigan. De tiener maakte daar kennis met Traveler. "Bill, de man voor wie ik werkte op de ranch, wees naar de weide en zei: 'Dat wordt jouw paard. Maar je moet zorgen dat hij je vertrouwt en je moet met hem werken.'''
Traveler had door zijn verleden een rugzakje meegekregen: hij kwam bij iemand vandaan die hem mishandelde. Jack had geduld en hij won het vertrouwen van Traveler, maar helaas kwam na twee jaar een einde aan hun samenwerking. Traveler werd verkocht aan een non-profit ranch in Harbor Springs, Rising Hope Equestrian Center, en Jack ging werken als artiest.

De carrière van Jack was behoorlijk voortvarend: de opdrachten bleven binnenstromen. Helaas gooide de coronapandemie roet in het eten. De optredens van Jack kwamen stil te liggen en hij ging weer bij Coyote Bill's werken. Jack was Traveler al die jaren nooit vergeten, en nu hij weer op zijn oude plekje werkte, moest hij nog meer aan hem denken.

Met hulp van zijn beste vriendin, en social media, werd Traveler uiteindelijk gevonden. De nieuwe eigenaar gaf Jack toestemming om Traveler te bezoeken, en zo kon Slater zijn trouwe vriend na bijna veertien jaar weer in de armen sluiten. "Hij kwam naar me toe, en hij wist precies wie ik was. Ik kon het niet geloven. Hij zag er zo gezond uit! Het was alsof ik hem gisteren nog had gezien, maar het was bijna 14 jaar geleden. dus het was ongelooflijk emotioneel voor mij."

Traveler is nu 27 jaar en hij woont nog altijd op Rising Hope Equestrian Center, waar hij geliefd is bij jong en oud. Rising Hope Equestrian Center heeft toegezegd dat Jack Traveler mag bezoeken wanneer hij wil.

Op de website van 9&10 News is een filmpje van het emotionele weerzien tussen Jack Slater en Traveler te zien.

Desi_2409

Berichten: 898
Geregistreerd: 27-11-10
Woonplaats: Drenthe

Re: Na bijna veertien jaar weer herenigd: Jack Slater en Traveler

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:06

Prachtig!