Lynne Maas vervangt Minderhoud bij FEI Nations Cup Dressuur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
Berichten: 101626
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Lynne Maas vervangt Minderhoud bij FEI Nations Cup Dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-22 09:09

CHIO
Sport

[ img ]
Lynne Maas met Eastpoint. Foto: Marlies Trap Fotografie


Lynne Maas en Eastpoint vervangen Hans Peter Minderhoud en GLOCK’s Dream Boy N.O.P. in het dressuurteam dat aankomende week tijdens het CHIO Rotterdam in actie komt. Bondscoach Alex van Silfhout riep Maas op, nu bekend werd dat Minderhoud’s hengst nog niet fit-to-compete is. TeamNL bestaat in de FEI Nations Cup Dressage verder uit Emmelie Scholtens met Indian Rock, Dinja van Liere met Hermès en Thamar Zweistra met Hexagon’s Ich Weiss.

Hans Peter Minderhoud maakte eerder vandaag bekend dat het CHIO nog te vroeg komt voor GLOCK’s Dream Boy N.O.P. De 14-jarige zoon van Vivaldi blijkt nog niet voldoende hersteld van een eerdere blessure.

Bondscoach Alex van Silfhout heeft Lynne Maas en Eastpoint opgeroepen als vervangende combinatie. De amazone uit Schiedam gaat een thuiswedstrijd rijden en reageerde dan ook super enthousiast: "Ik was tot vandaag nog een beetje aan het twijfelen of ik Eastpoint of Electra mee zou nemen naar Rotterdam. Ze zijn allebei in topconditie op dit moment en ik heb ze ook allebei in wedstrijdvorm. Toen Alex me belde vanochtend met deze mededeling was de keuze gemaakt. Het is al de tweede keer dit jaar dat ik last minute aan de 5* rubriek mag deelnemen. In maart was dat bij de Wereldbekerwedstrijd in Den Bosch, toen was ik alleen nog niet scherp genoeg. Dat is nu wel anders ... ik wist al dat ik in Rotterdam in de CDN rubriek zou starten, dus de voorbereiding is dit keer goed voor elkaar. Ik heb er zo'n zin in, echt super leuk!" Eerder startte Lynne Maas al voor TeamNL in Hickstead en Denemarken, maar nu dus voor eigen publiek. Op het CHIO Rotterdam hebben we Lynne al heel vaak in actie gezien.

TeamNL dressuur, CHIO Rotterdam, bondscoach Alex van Sillfhout
Dinja van Liere , Hermès (v.Easy Game), KWPN, hengst, 10 jaar
Emmelie Scholtens, Indian Rock (v.Apache), KWPN, hengst, 9 jaar
Lynne Maas, Eastpoint (v.Westpoint), KWPN, ruin, 13 jaar
Thamar Zweistra, Hexagon’s Ich Weiss (v.Rubiquil), NRPS, hengst, 9 jaar

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anke_, Amazonbot, Cowgirl83, jojoleinee, novaaaasje, Poekkie, r0bijn, Ubermetrics en 63 bezoekers