Jaaroverzicht fotografie evenementen deel 3

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
Berichten: 101361
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Jaaroverzicht fotografie evenementen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-22 17:05

* Bokt
Bokt Community



Hi, ik ben Yessica! 31 jaar en ik woon in Naaldwijk, vlakbij Hoek van Holland. Lid van Bokt sinds 2013 en sinds halverwege dit jaar ben ik lid van het fotografenteam op Bokt. Een heuse newbie dus :D Als westernruiter in hart en nieren ben vooral te vinden als showfotograaf tijdens de wedstrijden van de Nederlandse Quarter Horse Association. In mijn vrije tijd (wat is dat?) ben ik fulltime fotograaf voor mijn eigen bedrijf; Yessica de Reus Fotografie. Waar ik ook voornamelijk de western sport belicht.

Gelukkig konden afgelopen jaar de shows weer een beetje doorgaan, maar heb ik nog niet voor alles op Bokt een verslagje kunnen schrijven. Toch wil ik jullie meenemen naar deze NQHA verslagen van het NK van dit jaar. Ik hoop aankomend jaar echt aan de slag te kunnen met de verslagen vanuit de Western tak van onze sport. Op naar een mooi en evenementvol 2022!




[VN] [FOTO] NQHA Dutch Championship Vrijdag

[ img ]
Marleen Coppens & GT Jack

[VN] [FOTO] NQHA Dutch Championships Zaterdag

[ img ]
Sanne Schippers & Ashining Conquest


[VN] [FOTO] NQHA Dutch Championships Zondag

[ img ]
Jolanda Brummans & Lawmans Quincy



Heel memorabel dit jaar voor mij was het interview met Petra Sallaerts, zij is pararuiter in de westernsport en vertelde hierbij over alle ups en downs die zij meemaakt.

[VN] Interview Para-Westernruiter Petra Sallaerts

[ img ]
Petra en Nacho in een Reining proef.

Ik hoop dat we volgend jaar weer een mooi vol evenementenjaar hebben. Op naar meer verslagjes!


senna21
Berichten: 11748
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Jaaroverzicht fotografie evenementen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 15:40

Mooie foto's, én fijn dat je de link naar het interview met Petra toegevoegd hebt.
Een indrukwekkend verhaal.

Books, minds and umbrella's only work when they are open.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers