Paard overleden na botsing met bestelbus

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Paard overleden na botsing met bestelbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-22 22:04

Bokt.nl
Algemeen

[ img ]
Afbeelding ter illustratie. Foto: Bellatrix


Maandagavond rond 19:00 uur is er een ernstig ongeluk gebeurd op de Gentse Steenweg in Sijsele, België. Een paard brak los uit een weiland naast de weg, liep eerst een stuk langs de weg en rende vervolgens de rijbaan op. De chauffeur van een bestelbus die daar reed, heeft er alles aan gedaan, maar kon een aanrijding niet voorkomen. Hij reed niet te hard, maakte nog een noodstop en probeerde uit te wijken, maar tevergeefs.

Het paard kwam op de voorkant van de bestelbus terecht, werd gekatapulteerd en raakte daarbij zwaargewond. Het dier probeerde na de aanrijding nog weg te komen. De ingeschakelde hulpdiensten zijn het dier gelijk gaan zoeken. Ze hebben het paard gevonden, helaas overleed het kort daarna.

De chauffeur van de bestelbus is wonderwel ongedeerd gebleven. Hij had wel wat spierpijn en is natuurlijk flink geschrokken. "Ik hoop vooral dat het paard niet te veel heeft afgezien", zei hij, duidelijk nog onder de indruk van de gebeurtenissen.


Disclaimer: Wij hebben geen foto die aansluit bij dit artikel, daarom hebben wij er een foto ter illustratie bij gezet. Heb jij een passende foto? Stuur dan even een PB naar één van de Nieuwsredactieleden of het Nieuwsredactie-account.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


tengeltje11
Berichten: 7131
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Paard overleden na botsing met bestelbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 22:12

Vreselijk voor iedereen…..

Avalanche
Berichten: 15913
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Paard overleden na botsing met bestelbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-22 23:48

Oh, wat een nachtmerrie weer ;(

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023


Twiggy2008
Berichten: 21240
Geregistreerd: 03-10-06

Re: Paard overleden na botsing met bestelbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 10:18

Intens verdrietig......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Banjer, ardanwan, Berdien, denisesilver, KimD, SemrushBot en 52 bezoekers