Overzicht Communitynieuws 2021, deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Banjer
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Overzicht Communitynieuws 2021, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-22 22:46

*Bokt.nl
Bokt Community

[ img ]
De echte Banjer en ik.


Hallo allemaal,

Ik zal beginnen met mezelf voor te stellen. Mijn naam is Vera, geboren in 1977 en ik woon samen met mijn vriend verloofde in een klein dorpje in de provincie Groningen. We hebben samen een gezellige beestenboel: 4 paarden, 2 honden, 2 katten, 2 konijnen, 5 tamme ratten, 4 wimpergekko's en een kameleon. In het dagelijks leven werk ik als secretaresse bij een Rijksoverheidsorganisatie en in mijn vrije tijd geef ik Zumbalessen. Sinds kort heb ik ook de licentie om Strong Nation-lessen te geven :D

Voor Bokt ben ik een aantal jaar correspondent geweest, en sinds 23 augustus 2021 ben ik lid van de Nieuwsredactie. Als correspondent heb een aantal onderdelen verzorgd, en een aantal overgedragen aan Marlies (Bellatrix). Momenteel verzorg ik nog het Bloemetje en Bokkers leggen uit/Bokkers vertellen en Topics van de maand.

Het Bloemetje is een heel mooi en dankbaar onderdeel... zo kunnen we Bokkers die iets vreselijks hebben meegemaakt een hart onder de riem steken, of Bokkers die iets moois/goeds hebben gedaan in het zonnetje zetten. Voor dit onderdeel zijn teveel topics geweest in 2021, om ze allemaal op te noemen... ik wil niemand hierbij vergeten, dus als je hier klikt, kom je alle topics op VN tegen, waarin het woord bloemetje wordt genoemd.

In Bokkers leggen uit/Bokkers vertellen stellen we vragen aan Bokkers die iets bijzonder kunnen, een bijzonder beroep hebben, of Bokkers die iets bijzonders hebben gedaan/meegemaakt. Hieronder een overzicht van de topics die vorig jaar hiervoor zijn geopend:

Bokkers leggen uit/Bokkers vertellen 2021
[VN] Bokkers leggen uit: een eigen stal runnen met Laurievc
[VN] Bokkers leggen uit: paardenmagazines uitgeven met AstridJ
[VN] Bokkers leggen uit: Grondwerken en NH met Sadira
[VN] Bokkers leggen uit: Mendurance met Napie
[VN] Bokkers leggen uit: Rijden met NAH, met Ayasha
[VN] Bokkers leggen uit: Paardenfotografie met Tenno7
[VN] Bokkers leggen uit: een paard importeren met Captain
[VN] Bokkers leggen uit: Tuigloos rijden met Motje11

In Topics van de maand zetten we bijzondere en opvallende topics in de spotlight. Dit kunnen leuke topics zijn, informatieve topics, maar ook grappige en verdrietige topics. Hieronder een selectie van de edities van vorig jaar.

Topics van de maand 2021
[VN] Topics van de maand: januari 2021
[VN] Topics van de maand: februari 2021
[VN] Topics van de maand: april 2021
[VN] Topics van de maand: mei 2021
[VN] Topics van de maand: juni 2021
[VN] Topics van de maand: juli 2021

Voor alle onderdelen die hierboven genoemd zijn geldt: heb je een topic gespot, waarvan jij denkt dat het geschikt is voor het Community-nieuws? Aarzel dan niet, en laat het mij via pb weten, dan kijk ik ernaar :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Django_Mette, DotBot, Ubermetrics, Vagabondo en 77 bezoekers