KWPN: Eerste bezichtiging gaat morgen van start

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101726
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

KWPN: Eerste bezichtiging gaat morgen van start

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-21 20:32

KWPN
Algemeen

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap


Morgen gaat de eerste bezichtiging om 08.00 uur van start met de eerste groepen springhengsten. Alhoewel er geen publiek is toegestaan in Ermelo, is het gehele evenement voor zowel leden als niet-leden gratis en live te volgen via KWPN.tv.

De springhengsten komen van woensdag 1 december tot en met zaterdag 4 december in de baan. De Gelderse hengsten worden eveneens zaterdag 4 december verwacht. Vanaf maandag 6 tot en met vrijdag 10 december is het de beurt aan de dressuurhengsten om zich te presenteren in de eerste bezichtiging in Ermelo. In totaal zijn er 489 hengsten aangemeld voor de eerste bezichtiging, waarvan 188 springhengsten, 282 dressuurhengsten en 19 Gelderse hengsten.

Meer informatie
Alle dagen wordt er om 8.00 uur begonnen met de eerste groepen op het straatje, direct gevolgd door het vrij bewegen/vrij springen. In de middag herhaald het programma zich. De aanvullende maatregelen voor de eerste bezichtiging zijn:

* Per paard kan maximaal aanwezig zijn: de voorbrenger, aanjager en geregistreerde(n).
* Aanwezigen dienen 1,5 meter afstand te houden, ook op de tribune. Hierop wordt ook gehandhaafd door de beveiligers.
* Bij het verplaatsen binnen de Willem-Alexanderhal is het dragen van een mondkapje verplicht.

Voor alle informatie over de deelnemende hengsten en de groepenindeling, klik hier. De catalogus is te verkrijgen bij het secretariaat.
Laatst bijgewerkt door Firelight op 30-11-21 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topictitel aangepast

Benoite

Berichten: 691
Geregistreerd: 27-05-14

Re: Eerste bezichtiging gaat morgen van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 21:35

Wat een onduidelijke topic titel voor de voorpagina.

Kookaburra

Berichten: 5389
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Eerste bezichtiging gaat morgen van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 21:44

Ik dacht inderdaad ook even 'huh?', met de Friese paarden in mijn achterhoofd.

Maar afijn, ik ga de Geldersen in de gaten houden!

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

Berichten: 26852
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 23:25

Clickbait :+

Ik zal de titel even duidelijker maken.