Wim Schröder verlengt zijn samenwerking met Japan

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
Berichten: 101365
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Wim Schröder verlengt zijn samenwerking met Japan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-21 19:00

Equnews
Sport

[ img ]
Wim Schröder. Foto: Showjumper




Onze landgenoot Wim Schröder blijft betrokken bij de Japanse springruiters. Zijn contract werd met één jaar verlengd.

De Olympische Spelen was voor Schröder en zijn team een succes. Twee ruiters eindigden in de top twintig in het individuele klassement (Daisuke Fukushima en Koki Saito), Eiken Sato eindigde 25ste.

Schröder maakte ook enkele nieuwe afspraken met de Japans ruiters. Zo zou hij niet telkens moeten afreizen naar Japan om ter plekke werk te verrichten. Mister Nagano neemt daar de taken van hem over, al is Schröder wel ten volle toegewijd als de Japanse ruiters deelnemen aan wedstrijden in Europa. Tenslotte zijn enkelen van hen al in Europa gevestigd, wat het allemaal wat makkelijker maakt.

Daarnaast zal Schröder ook twee jonge Tsjechische ruiters begeleiden: Kristina en Anne Marie Vitek.

"Iemand vroeg me een keer op concours of ik ze wilde helpen en later belden ze me steeds weer", zegt Schröder. "Ook dat is een mooie uitdaging. Het zijn echt talenten en ze hebben de mogelijkheid om aan kwalitatief goede paarden te komen", besluit hij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, agesus, Azhari, Hindo2, Knuffeldier, Marja, MyWishMax, Saaams, Toffeltje, weslyjune en 38 bezoekers