Stuur Sinterklaas je mooiste gedicht en win een leuke prijs!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sinterklaas
Berichten: 121
Geregistreerd: 05-12-09
Woonplaats: Deels Spanje/deels Nederland

Stuur Sinterklaas je mooiste gedicht en win een leuke prijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-21 20:55

*Bokt.nl
Community

[ img ]
Dit ben ik, Sinterklaas. En ik heb een leuke wedstrijd voor jullie.
Foto: Wikimedia Commons


Hallo lieve bokkers,

Sinterklaas nog weer even hier vanuit het grote Pietenhuis. Op 13 november nodigde ik via een topic hier alle bokkers uit om mee te doen aan de grote Sinterklaas-gedichtenwedstrijd hier op Bokt. Wij kunnen namelijk geen beroep doen op onze gedichtenpiet momenteel. Hij is gestruikeld over een pepernoot en brak daarbij zijn pols. Het gaat gelukkig weer beter met hem, de pols geneest mooi, maar het gips mag er jammer genoeg nog niet af. Daarom vroegen wij jullie om ons jullie mooiste, creatiefste, leukste of grappigste gedichten in te sturen. Mijn jurypieten vertelden mij vandaag dat ze het aantal inzendingen een beetje vinden tegenvallen. Daarom wil ik jullie nogmaals vragen of jullie ons willen helpen.

Wat moet je doen? Simpel! Je schrijft je beste sinterklaasgedicht over paard(en) en/ of pony('s). Dit gedicht moet minimaal 5 regels tellen, maar je mag het zo lang maken als je zelf wilt. Als je klaar bent, stuur je het in PB naar mij! Dit kan tot uiterlijk zaterdag 27 november aanstaande. Ik zet alle gedichten bij elkaar, zodat de jurypieten ze allemaal kunnen lezen. Zij bepalen wie het beste, mooiste, creatiefste of leukste gedicht heeft geschreven.

Die persoon zal de winnaar zijn van de Sinterklaas-gedichtenwedstrijd hier op Bokt en krijgt een mooie prijs. Wat voor prijs dat is, dat maken we nog niet bekend, het is een verrassingsprijs namelijk. Dat klinkt toch hartstikke leuk en spannend? Doe je ook mee? Dat zouden wij erg leuk vinden!

Vriendelijke groeten,

Sinterklaas

Ik ben Sinterklaas en op 5 december ben ik de baas. Met stoomboot of stoomtrein kom ik op bezoek, zonder roe maar wel met koek!


Kaplaars
Berichten: 1528
Geregistreerd: 07-11-04
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 06:17

*\o/* *\o/* Natuurlijk ook meegedaan! *\o/*
Dat er nog maar veel mogen volgen!

Te koop: Zilco webz kunststof tuig maat pony, bruin onderlegd.
Pb voor meer informatie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, ClaudiaDer, DotBot, JesdaJinn, kimwilliam, Knuffeldier, Melzazu, SentiBot, Tango1979, Ubermetrics, Zwerte en 42 bezoekers