Vraag het Teamlid: Giolli

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101735
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Vraag het Teamlid: Giolli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-21 09:24

* Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Giolli


Deze maand is moderator Giolli aan de beurt om onze vragen te beantwoorden. Ze vertelt over haar huisdieren, liefde voor het Gelderse paard en haar hobby's. Dus wil je meer weten over Giolli lees dan snel verder!

* Hoe lang ben je al teamlid?
Bijna 1 jaar.

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Ik ben al meer dan 13 jaar een (verslaafde) Bokker en ik vrees dat mijn inlog-statjes niet mals zijn. := Het leukste is dat ik nu ook echt wat kan doen met al die keren dat ik inlog! Ik werk samen met een fijn team en een lieve en kundige Hoofd Moderator. A1 is best een druk team en er is dus altijd wel iemand online die even met me mee kan kijken als ik het niet weet. Dat geeft een ‘veilig’ gevoel. :j

* Wat is je grootste blunder?
Ik raak nogal eens in paniek als een topic ontploft, soms handel ik dan te snel. Het is soms ook niet erg om even aan te kijken hoe iets zich ontwikkelt! Een echte blunder… Ik wilde onder een TeM eens reageren naar mijn team, maar was het vakje “stuur naar moderatorteam” vergeten aan te klikken, toen kwam het bericht bij de gebruiker terecht. Gelukkig stond er niets in wat de gebruiker niet mocht weten. :D

* Kan je omschrijven hoe een dag als mod eruit ziet?
Voor mij héél veel inloggen. Ik controleer best vaak per dag hoe de tem lijst er uit ziet, of er een bericht is geplaatst in ons A1 topic en of er topic’s aandacht nodig hebben. Ik verzorg samen met 2 andere moderators ook Uitgelicht, daar ben ik ongeveer 20 minuten mee bezig. Ik lees veel in de drukbezochte CV topic’s, maar LZP blijft mijn favoriete subforum om in mijn vrije tijd te lezen dus daar ben ik ook veel te vinden.

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Sinds ik moderator ben zal ik vast meer achter de schermen te vinden zijn dan voor, maar eigenlijk was ik al wat minder aanwezig toen ik mijn laatste paard verkocht in 2016. In de paarden subforums zul je mij dus niet veel zien, maar daar buiten probeer ik wel lekker actief mee te praten!

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Ik denk hier nog regelmatig aan, dit was het topic over dat Spaanse jongetje dat vast zat in een put. Het heeft me enorm bezig gehouden, ik werd uiteindelijk midden in de nacht wakker en opende Bokt om te lezen dat hij was overleden, dat was echt verschrikkelijk. Dat topic was wel enorm warm en lief… en dat allemaal voor een jongetje en ouders die we niet kenden in een ver land, Bokt kan daarin heel groot en mooi zijn.

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik ben opgegroeid op de varkensboerderij van mijn ouders en al snel kreeg ik een eigen pony. Vanaf mijn 6e mocht ik op paardrijles en zo ging dat een beetje door. Uiteindelijk de pony’s ingeruild en op mijn 12e een paard gekregen. Toen ik voor stage bij Stal Hofs terecht kwam is mijn liefde voor het Gelderse paard geboren, ik ben een tijd werkzaam geweest en later ook mijn eigen (Gelderse) paarden gestald daar. Het einde was wat treurig, mijn ouders kwamen in een faillissement en de boerderij werd verkocht, ik ging naar het buitenland op reis en toen ik terug kwam raakte ik verliefd, zwanger en getrouwd. Ik heb in 2016 mijn laatste merrie verkocht aan hele lieve mensen waar ik nog steeds contact mee heb. Ik mis mijn paardenleven regelmatig, het heeft mij gevormd zoals ik nu ben, maar op dit moment past het helaas niet in mijn leven. Wie weet in de toekomst! <3


* Heb je huisdieren en zo ja wat voor?
Jazeker! Ik heb een hele chagrijnige rode poes van 6 jaar, Muis. Vorig jaar is daar onze kleine ondeugd Lilly bij gekomen. En een man en een peuter.

* Wat zijn je hobby's?
‘Dat ligt aan welke dag je het haar vraagt’ zou mijn moeder zeggen. := Op dit moment speel ik veel op mijn Nintendo switch en sport ik 4 keer in de week. Héérlijk!

* Is er iets in je leven waar je spijt van hebt en zou je dat willen veranderen als dat kon?
Ja, mijn eerste paard raakte geblesseerd toen ik nog jong was en mijn vader besloot toen dat hij maar weer terug naar de handelaar moest. Dat was echt mijn once in a lifetime paard, hij is terug gegaan naar de handelaar en ik heb hem nooit meer terug gevonden. Nu 8 jaar geleden en ik mis hem nog altijd. Ik zou er een nier voor afstaan om die tijd terug te kunnen draaien. :+:

pluisje88

Berichten: 8074
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Vraag het Teamlid: Giolli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 10:03

Leuk ber :D

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Vraag het Teamlid: Giolli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 10:22

Leuk stuk Ber :D Jouw paarden achtergrond kende ik helemaal niet.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 10:23

Leuk <3

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Vraag het Teamlid: Giolli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 10:25

Tof stukje Ber ! super leuk :D

SjonnieZ

Berichten: 2319
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 10:25

Vraagje wat is het A1 deel van bokt

En deze is wel cool

“Heb je huisdieren en zo ja wat voor?

Jazeker! Ik heb een hele chagrijnige rode poes van 6 jaar, Muis. Vorig jaar is daar onze kleine ondeugd Lilly bij gekomen. En een man en een peuter.”

Daar zullen man en peuter blij mee zijn. _O-

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 10:28

SjonnieZ schreef:
Vraagje wat is het A1 deel van bokt

En deze is wel cool

“Heb je huisdieren en zo ja wat voor?

Jazeker! Ik heb een hele chagrijnige rode poes van 6 jaar, Muis. Vorig jaar is daar onze kleine ondeugd Lilly bij gekomen. En een man en een peuter.”

Daar zullen man en peuter blij mee zijn. _O-


Het tabblad 'Algemeen' is opgedeeld in 2 delen.
A1 is het eerste gedeelte van het tabblad (Over Bokt & Mens en Maatschappij)
A2 is het tweede gedeelte. (Vrije tijd en Hobby & Gezellig)

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 10:28

Leuk stukje :)) Wist helemaal niet dat je het paardenleven voor nu even achter je gelaten had!

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 10:29

Sjonniez, dat is Algemeen1. Daar vallen verschillende forumonderdelen van catogerie Algemeen onder. Zoals bijv Leven zonder paard, mensenwelzijn en sport, Coronavragen en Forumzaken.

Het team is opgesplitst en iedereen heeft zijn eigen forumonderdeel om te modereren.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 11:06

SjonnieZ schreef:
Vraagje wat is het A1 deel van bokt

En deze is wel cool

“Heb je huisdieren en zo ja wat voor?

Jazeker! Ik heb een hele chagrijnige rode poes van 6 jaar, Muis. Vorig jaar is daar onze kleine ondeugd Lilly bij gekomen. En een man en een peuter.”

Daar zullen man en peuter blij mee zijn. _O-


Hij weet er van hoor, hij noemt ons gezin een beestenboel :)) en het moest eigenlijk in kleine lettertjes voor de grap maar dat is niet helemaal doorgekomen zie ik. :')


Amado7 schreef:
Leuk stukje :)) Wist helemaal niet dat je het paardenleven voor nu even achter je gelaten had!


Ja helaas wel! Soms loopt het zo, ik hoop dat de toekomst nog wat voor mij in petto heeft. :)


Mjetterd schreef:
Leuk stuk Ber :D Jouw paarden achtergrond kende ik helemaal niet.


Dat is ook al 5 jaar geleden, niet zo gek!

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Vraag het Teamlid: Giolli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 13:16

Leuk om te lezen, keep up the good work :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 15:52

Bedankt! *\o/*

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 17:35

Leuk om je zo iets beter te leren kennen Giolli!

Waar komt je naam vandaan trouwens?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 19:11

Die is al wel oud! Mijn eerste pony heette Gipsy en mijn eerste paard Olivier, het is een combinatie geworden. :j

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Vraag het Teamlid: Giolli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 20:00

Lekker bezig Ber *\o/*

Enneh… Muis is wel de leukste hoor <3 met haar bekkie

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Vraag het Teamlid: Giolli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-21 21:15

Haha, Muis is stiekem ook mijn favoriet. <3