Q&A met paralympische amazone Michèle George

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nieuwsredactie
Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

Q&A met paralympische amazone Michèle George

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-21 21:00

Equnews.be
Algemeen

[ img ]
Michèle George en Best of 8. Foto Copyright © FEI/Liz Gregg.


In Tokio haalde ze opnieuw enkele medailles. "Ik ben niet meer zo goedgelovig als vroeger", en daarmee zet Michèle George meteen de toon!

Waar word je, ondanks al je ervaring, nog steeds zenuwachtig van?
Incompetente maar hoogmoedige mensen. Ik word poepnerveus van personen die zich intelligenter voordoen dan ze zijn.

Wat doe je als je vijf minuten wil ontsnappen aan de dagelijkse hectiek?
Als ik even een adempauze nodig heb, ga ik altijd naar mijn paard. Bij dieren kom ik volledig tot rust en kan ik alles rondom mij loslaten. Ik ben graag buiten en in de natuur. Zelfs als het koud is of regent. Slecht weer bestaat niet, enkel slechte kleding.

Wat is momenteel je grootste obstakel?
Mijn dagen zijn te kort. Ik zou een paar extra uur per dag kunnen gebruiken om bij te werken, en voor wat meer qualitytime met mijn partner en kinderen. Ik werk als People Expert bij het consultancybureau Solid Talent en doe mijn job enorm graag. Ik probeer ook aan mijn kinderen te leren dat ze een job moeten vinden waar ze gepassioneerd mee bezig kunnen zijn.

Welk boek ligt momenteel op je nachtkastje?
Een telefoonboek, want ik moet nog heel wat mensen terugbellen (lacht). Ik heb niet genoeg tijd om te lezen of series te kijken. ’s Avonds in bed val ik na wat gekeuvel meestal heel snel in slaap. Ik ben geen grote lezer. De tijd die ik vrij heb, spendeer ik liever met mijn kinderen en partner.

Wat heb je lang voor waar aangenomen, maar geloof je nu niet meer?
Ik zeg vaak: "Ik geloof niet meer in Sinterklaas." In ons dialect betekent dat, dat ik niet meer zo goedgelovig ben als vroeger. Vroeger geloofde ik dat iedereen het altijd goed met me voorhad. Die jeugdige naïviteit ben ik kwijt. We leven in een heel competitieve wereld en soms komen er haaien op je pad. Daar moet je je tegen kunnen weren.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ArcoIris, Big_Appie, bonnielau, Elitedeux, Fleuribelle, Glossy2009, kyrkelover, Lauss_, Peggylee, Sanne_com en 72 bezoekers