Vraag het teamlid: Ladybird

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 48346
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-21 09:07

* Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
Ladybird en Zefiros.


Wat hebben amigurumi en Weerwolven van Wakkerdam met elkaar gemeen? Moderator Ladybird vindt ze allebei leuk. Verder vertelt Ladybird hieronder nog wat er zo leuk is aan teamlid zijn en wat haar grootste blunder was.

* Hoe lang ben je al teamlid?
Sinds 1 september 2019. Ik werd rond half augustus gevraagd of ik het team wou komen versterken! Ik was super enthousiast, maar omdat er door privédingen en vakanties niet het juiste tijdstip was, begon ik per 1 september :D Super leuk!

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Eigenlijk best wel veel! Ik vind het leuk om medebokkers wegwijs te maken en te helpen met hun vragen en problemen. Aan de andere kant is het team ook heel leuk en is het super gezellig met elkaar. Samen Bokt een beetje mooier maken vind ik een eer om te mogen doen.

* Wat is je grootste blunder?
Ik doe onder andere het beheer voor facebook. Dat is op zich niet zo spannend, maar facebook werkte een poosje niet en dat ging ik testen met een topic dat achter de schermen stond, maar niks werkte. Tot ik midden in de nacht wakker werd met: "Noooo als alles het wel weer doet, dan staat het er misschien wel en ziet iedereen dat topic" :') Gelukkig stelde Oscar me gerust dat dat verder niet kon.

Mijn conclusie was wel: Test nooit dingen met topics achter de schermen als niemand dat lezen mag :')

[ img ]
Ladybird met Sarah en Zefiros.

* Kan je omschrijven hoe een dag als moderator eruit ziet?
Voor mij wisselt dat heel erg. Ik probeer altijd bij het ontbijt en voor het slapen gaan even te kijken, maar tussendoor ben ik er ook wel vaak. Even snel op je telefoon checken of er wat gebeurd lukt altijd. Ik moet wel zeggen dat ik de meeste handelingen op de computer doe. Dus als het even kan wachten, wacht ik tot ik tijd heb om achter de pc te gaan zitten. Ik heb ook echt respect voor mijn medeteammies die alles op mobiel doen. Mij niet gezien. :=

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Ik ben ook zeker op Bokt als gewone gebruiker. Ik speel af en toe een potje Weerwolven van Wakkerdam mee :D maar ik vind het ook leuk om verbouwtopics te volgen op HTT. Ik ben wel meer een meelezer geworden in plaats van een poster.

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Pfoe! Eigenlijk heel veel. Overlijdens van speciale Bokkers, maar ook elk jaar de spanning van 1 April. Gelukkig ben ik nu groen en het is ook heel leuk om 1 april van af deze kant mee te maken :D Ik heb ook super leuke meetings gehad vanuit Bokt en ik heb er leuke vriendinnen aan over gehouden. Door meetings en de groepsapp van een topic ben ik aan mijn verzorgpaarden gekomen. Dat is natuurlijk wel een hele mooie herinnering. Anders had ik waarschijnlijk nooit deze verzorgpaarden gehad.

[ img ]
Otto de schildpad.

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Toen ik van het voortgezet onderwijs af kwam heb ik 4 jaar paardenhouderij gedaan. Toen ik daar klaar mee was heb ik zo'n 10 jaar niks meer met paarden gedaan. Ongeveer 3 jaar geleden bedacht ik dat ik wel weer eens wat met paarden wou gaan doen, maar ben was nog niet actief op zoek. 3 weken later vroeg iemand of we mee wouden kijken naar het opstellen van een verzorger van haar paarden.

Die advertentie is er nooit gekomen, ze bleek namelijk maar 20 minuten fietsen van mijn huis te wonen en ik was niet echt op zoek, maar kreeg dit wel heel mooi in mijn schoot geworpen :D Ik ben nu trotse verzorger van Zefiros <3

* Je bent actief in het amigurumi-topic. Haak je zelf ook? Hoe lang al? Wat is het leukst/moeilijkst om te maken?
Ik haak nu sinds 2 jaar denk ik? Vanuit de groepsapp van weerwolven waren mensen actief aan het haken en ze hebben me aangestoken. Ik heb een haakpakketje gehaald om te kijken of ik het leuk vond. Dat heb ik nooit afgemaakt, na een week verzon ik dat ik een schildpad voor mijn zusje kon maken voor haar verjaardag. Dat was wel een heftig eerste haakwerk :') Mijn advies ook, begin klein en neem de tijd. Ik bedacht dit een maand voor haar verjaardag. Het is uiteindelijk wel gelukt en Otto de schildpad woont nu bij mijn zusje op de kachel :D

[ img ]
Ladybirds huidige haakproject, een deken

* Wat is er zo leuk aan (weer)wolven vangen?
Weerwolven. Ja ik heb er eigenlijk een haat-liefdeverhouding mee :') Ik vind het super leuk om te doen, maar van mij hoeft het niet al te ingewikkeld := Ik ben het liefst gewoon burger en vind het super leuk om te kijken wie dan verdacht is en wie evt. wolf kan zijn. Sommige potjes zijn ook met thema. Als ik wat met het thema heb zijn die ook super leuk! Sommigen zijn zo creatief met het verzinnen van verhalen rond de potjes. Daar heb ik respect voor! Verder is het gewoon super leuk en je doet het toch met een vast groepje. Ik zou eigenlijk meer moeten gaan spelen weer :D Als je het langer doet leer je ook de speelstijl van anderen herkennen. Maar als je denkt dat je een wolf hebt, dan is het hem toch niet. Het is gewoon net "Wie is de Mol", maar dan anders :')

* Wat wil je nog kwijt aan de Bokkers?
Ik hoop dat jullie allemaal door deze gekke tijden heen komen en dat Bokt jullie een stukje plezier en afleiding geeft <3
Laatst bijgewerkt door prugelpiet op 22-03-21 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Typfout aangepast


marley93
Berichten: 6028
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 21:00

Leuk stukje! :)

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Prrrr
Moderatorrrr
Berichten: 30229
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 22:13

Damn! Jij kan haken! :))

The purpose of life is to live it
Eleanor Roosevelt

SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Berichten: 34571
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 22:20

Dat haken vind ik ook heel knap! Die mandala deken is prachtig.

Maflinger_S
Berichten: 12150
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 22:40

Wow, je haakprojecten! Als eerste een Otto de schildpad haken is al een mooi begin maar zo'n Tibetaanse sandpainting (dat is het voor mij) deken haken is wel even een niveau hoger.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

kaatje89
Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 07:15

Super leuk stukje!

En ik wist dat je kunt haken, maar zulke projecten? Mooi hoor! <3

:¨·.·¨:
`·.
Boykin
♥ The best things in life are unseen..
That's why we close our eyes
when we kiss, cry and dream.. ♥
M1+27 M2+3

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 12:07

Bedankt voor al jullie leuke reacties :D

Kaat, die deken is ook echt wel een heel project hoor :') Ben ook best onder de indruk van mezelf zeg maar :=

Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 131961
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 12:13

Indrukwekkend!
Leuk stuk en altijd weer leuk om dingen te weten te komen die je anders niet zou weten.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Maartje1990
Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-21 08:28

Leuk om te lezen LB!

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

Giolli
Zeg maar Ber!
Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 00:57

Wat ben je toch een heerlijk mens! :*

Onderschrift

Amado7
Berichten: 10724
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 09:30

Leuk stukje Ladybird! En wat kan je goed haken :))

Niet perfect is ook goed

Elisa2
Berichten: 37002
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 09:36

Leuk stukje, ik wist helemaal niks van weerwolven vangen haha..weer wat geleerd.

En je kan inderdaad goed haken.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Fireheart
Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 10:07

Jaaaa Greet <3 wat een leuk stukje!

:D

zefiros
Berichten: 409
Geregistreerd: 30-09-10
Woonplaats: Drachten

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 11:18

Super leuk Ladybird! Leuk om ook je andere hobbies te zien.

pien_2010
Berichten: 43079
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 21:09

Ladybird, leuk stukje!

Lumi
Berichten: 4434
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 22:18

Wat een super leuk stuk is het <3


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Vraag het teamlid: Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 09:51

Dank jullie wel voor alle leuke en lieve berichtjes! :D :D <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Facebook, Jane808, JudithGigi, Maaike_Ma, Macs, xAnthea, xYaartje en 100 bezoekers