Drugslab in manege in Mill aangetroffen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14028
Geregistreerd: 20-04-16

Drugslab in manege in Mill aangetroffen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-20 19:07

Horses.nl
Algemeen

Afbeelding
Foto: Jim Hollander/ FEI


Woensdagmiddag heeft de politie een drugslab aangetroffen in een manege aan de Roijendijk in Mill. Eerder die middag werden in Stokkelen en Eersel al twee drugslabs opgerold. Bij de inval op de manege in Mill zijn geen aanhoudingen verricht.

Het hele artikel lees je op Horses.nl

danamuts

Berichten: 1478
Geregistreerd: 31-05-06
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Drugslab in manege in Mill aangetroffen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 20:16

Volgens mij werd er op de stokkelen (=straat) IN Eersel een lab gevonden

Anoniem

Re: Drugslab in manege in Mill aangetroffen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 20:36

Bericht klopt niet. Er zit geen manege en er zijn wel aanhoudingen verricht.

Evelienepien

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 21:51

Ts: zou als ik jou was even de begin info nazoeken op bijv ehovens dagblad want klopt (zoals hierboven ookal gemeld) echt niet. Zeer slecht journalistiek stukje iig...
Op de Stokkele in Eersel is manege met aanhoudingen
Mill was (meen ik) gewoon loods

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 22:38

Stokkelen is een straat en een buurtschap. Het is geen manege maar een fokkerij en verkoop van eigen fok. Heb er aardig wat voetstappen staan. Het verbaast me totaal niet dat er iets niet pluis was daar.

Birdie60

Berichten: 8398
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 22:47

In mill is geen manege

Jet

Berichten: 11993
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 23:16

Ts heeft niets met het maken van dit bericht te maken, zelfs als het niet klopt. Ik was ook al aan het zoeken naar berichten in de media hierover, maar alleen de paardensites noemen een manege in Mill. Alle andere media heeft het over een schuur/loods bij een woonhuis.

Dat in Eersel is op zich wel een mooi complex, zonde dat ze hierin mee zijn gegaan. Ze zijn zelfs Aequor-erkend leerbedrijf volgens de site...

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 07:32

Jet schreef:
Ts heeft niets met het maken van dit bericht te maken, zelfs als het niet klopt. Ik was ook al aan het zoeken naar berichten in de media hierover, maar alleen de paardensites noemen een manege in Mill. Alle andere media heeft het over een schuur/loods bij een woonhuis.

Dat in Eersel is op zich wel een mooi complex, zonde dat ze hierin mee zijn gegaan. Ze zijn zelfs Aequor-erkend leerbedrijf volgens de site...


Valt tegen hoor. Is voornamelijk oude bende.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110668
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Drugslab in manege in Mill aangetroffen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 07:34

Dat wilde ik ook al zeggen. In een ander topic staan foto's van het complex ivm een Funda advertentie, maar zo mooi is het niet := Het is vooral oud.

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Drugslab in manege in Mill aangetroffen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 07:54

Ik vroeg me al af of de makelaar tijdens het rondje deze ruimte dan overslaat :')

Jet

Berichten: 11993
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 08:29

O ja, niet slim van me, het ziet er zo op google maps knap uit, ik had niet op Funda gekeken en ken het niet. Als het te koop staat is het inderdaad apart, MyChoice, dat het door de makelaar niet is gezien. Of het moet al langer te koop staan, maar dat weet ik zo nog niet...
Zo te zien in elk geval vanaf maart 2019, dat lab kan ook van later tijd zijn.

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Drugslab in manege in Mill aangetroffen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 08:49

Van buiten en veraf lijkt het idd nog wel wat haha

Evelienepien

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 10:12

Jet schreef:
Ts heeft niets met het maken van dit bericht te maken, zelfs als het niet klopt. Ik was ook al aan het zoeken naar berichten in de media hierover, maar alleen de paardensites noemen een manege in Mill. Alle andere media heeft het over een schuur/loods bij een woonhuis.

Dat in Eersel is op zich wel een mooi complex, zonde dat ze hierin mee zijn gegaan. Ze zijn zelfs Aequor-erkend leerbedrijf volgens de site...


Tuurlijk kan ts vragen of ze dit bericht aan kunnen passen met bijv info van ED; waarin gewoon stond dat het op “manege” was. En ja, ik weet dat het geen manege is maar een paardenbedrijf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 08:42

Evelienepien schreef:
Jet schreef:
Ts heeft niets met het maken van dit bericht te maken, zelfs als het niet klopt. Ik was ook al aan het zoeken naar berichten in de media hierover, maar alleen de paardensites noemen een manege in Mill. Alle andere media heeft het over een schuur/loods bij een woonhuis.

Dat in Eersel is op zich wel een mooi complex, zonde dat ze hierin mee zijn gegaan. Ze zijn zelfs Aequor-erkend leerbedrijf volgens de site...


Tuurlijk kan ts vragen of ze dit bericht aan kunnen passen met bijv info van ED; waarin gewoon stond dat het op “manege” was. En ja, ik weet dat het geen manege is maar een paardenbedrijf!


In Mill was het ook geen paardenbedrijf. Gewoon huis met schuur. Er kwam geen paard aan te pas.

Evelienepien

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 12:05

Weet ik. Ik doelde op Eersel. Vandaar ook vraag om aanpassing juiste info..

MissJG

Berichten: 386
Geregistreerd: 28-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 00:40

MyChoice schreef:
Ik vroeg me al af of de makelaar tijdens het rondje deze ruimte dan overslaat :')


Mss heeft juist de makelaar wel een belletje gedaan :D