Kloon van Jazz te koop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Sharel
Berichten: 246
Geregistreerd: 30-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 19:57



Lynnepinny
Berichten: 2700
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 21:09

nereids schreef:
janderegelaa schreef:
Ik kan je echt uit eigen ervaring zeggen dat buiten de opvoeding draagmoeders echt helemaal niets meegeven.


Omstandigheden van de draagmoeder/baarmoeder kunnen wel epigenetische effecten hebben op het dier. Daar is nu volop onderzoek naar meen ik. Ik weet het fijne er niet van.


Dit, inderdaad. Bepaalde omstandigheden in de baarmoeder (gunstig of ongunstig) kunnen effect hebben op hoe een embryo zich ontwikkelt. Dit zou o.a. wat kunnen verklaren.

Sizzle
Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Kloon van Jazz te koop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 21:22

Zelf al zouden ze in dezelfde baarmoeder hebben gezeten zouden ze zo hun eigen verschillen hebben. Er is niet zoiets als volledig identiek. De beste kloon is een tweeling en ook die hebben verschillende karakters en verschillende aftekeningen (als het om dieren gaat). Er gebeurt bijv ook een hele hoop op basis van chemische gradienten tijdens de ontwikkeling en die nooit exact.


CharlotteST
Berichten: 40
Geregistreerd: 07-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 20:20

Zo benieuwd hoe dit paard zich gaat ontwikkelen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, _Anke_, AhrefsBot, aisie, Alexandra309, Annamk, CaroR, DemDeempel, esje01, kwii, LDRD, moralian, NorwayFjord, Polarize, RianneH, Serena_Milco, Stelvio en 77 bezoekers