Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 11:47

Nikass, grappig dat je iemand temt op persoonlijk worden en het nu zelf ook doet. Verder gaat dit ook totaal niet over betweterigheid, maar zoals ik al zei begrijp je het hele punt gewoon niet. Echt, de dag is zoveel fijner als je positief in het leven staat!


Dressage_Haf
Berichten: 673
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 11:52

Hubbels schreef:
Ja Britt is leuk en ik gun het haar zeker en met een goed peerd onder je kont kom je nou eenmaal ver en al helemaal als je bij tijd en wijle les krijgt van een grootmeester als Tineke! Maar gaaf voor haar hoor.

Ik heb niet alle afleveringen gezien van haar programma, maar wat ik me wel vaak afvroeg, komt dat dier wel eens lekker buiten in het land of een paddock? Snap dat het een hengst is en dat je hem niet zomaar in een normaal omheind stukkie land of paddock kan zetten?
Zou hij wel eens lekker zijn benen kunnen strekken?

Misschien ik het over het hoofd gezien, kan hoor O:)


Paard komt gewoon buiten elke dag, daar hoef je niet over te twijfelen. Voor de serie zal hij vermoedelijk gewoon even naar binnen gehaald zijn.

Blog website online, alles over het leven van mij en mijn 3 gouden vrienden.
https://officialbyhaflingers.com


ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 10395
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 12:37

We hebben enkele berichten weg gehaald. Ik wil jullie allemaal vragen de discussie op het onderwerp te houden en niet op elkaar gericht.

Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS, Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+10

Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 10:57

Wat een geweldig paard!!!

Ik zag filmpje van haar maar ze rijdt echt niet mooi of goed....misschien haar dag niet....

Jersy, zwarte parel 1.71
Porky, witte lady 1.67
Bes, leonberger kruising 0.74
Summertime, leonberger/st bernard 0.85

janouk
Blogger
Berichten: 17851
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 16:16

Ik zag van de week de oproep van de organisatie voorbij komen dat heel veel geplaatste rijders voor de regiokampioenschappen NH zich nog niet hadden ingeschreven. Waaronder ook Britt.

Dus duim duim dat in dat ze in haar chaos bedenkt, dat ze zich nog op tijd inschrijft voor de regio, anders is deze droom weer wat verder weg.

Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

keeyzie
Berichten: 5716
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 16:30

Wat gaaf, ik gun het haar enorm.
Ondanks alle aandacht blijft ze toch normaal.
Ze heeft een enorm talentvol paard maar zonder de nodige begeleiding kom je er dan nog niet.
Britt investeert zover ik kan volgen veel in goede begeleiding.

Coosader
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-01-20
Woonplaats: Nijmegen

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 01:15

Erg leuk voor haar! :D

Scum
Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 06:58

Ze staat helaas niet op de startlijst.

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 09:13

Misschien is er wat anders?

Niobe
Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 14:57

Of ze staat er niet op omdat ze niet willen dat er 10 miljoen gillende fans aan de kant gaan staan? De eerste 2 startplekken zijn leeg. Ik doe maar een gok :Y)

purny
Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 15:47

Of ze doet mee onder een andere naam. Hebben wij ook een keer gehad op m'n oude manege

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Veronica2
Berichten: 2660
Geregistreerd: 26-08-13

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 16:01

Nee, nee, nee, we gaan niet dat soort fratsen uithalen nadat je eerst op tv hebt lopen pochen dat je het NK ging rijden. Gewoon hup met de billetjes bloot en alles voor de fame.

Gini
Berichten: 17893
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 16:02

Het zit precies diep bij je, Pipodipo?

Veronica2
Berichten: 2660
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 16:06

Gini schreef:
Het zit precies diep bij je, Pipodipo?

Nee hoor, ik vind het hilarisch. Ook dat gespeculeer over open plaatsen en een andere naam. Ze staat niet op de ijst, misschien op de volgende lijst wel en anders is er weer een kans op het zomerkampioenschap.

Niobe
Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 16:17

Pipodipo schreef:
Gini schreef:
Het zit precies diep bij je, Pipodipo?

Nee hoor, ik vind het hilarisch. Ook dat gespeculeer over open plaatsen en een andere naam. Ze staat niet op de ijst, misschien op de volgende lijst wel en anders is er weer een kans op het zomerkampioenschap.



Nou nou, ik wilde alleen suggereren dat er misschien helemaal niets spannends aan de hand is...

Ik kan me best voorstellen dat je daar helemaal niet op zit te wachten als organisatie, vooral niet van een amateur regiokampioenschap. Al helemaal niet bij de dressuur waar van die paniekzaaiers rondlopen _O-

Nibbit
Berichten: 10412
Geregistreerd: 03-06-05

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 18:03

Is de inschrijving al gesloten? Misschien komt ze er nog bij?

Veronica2
Berichten: 2660
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 00:05

Niobe schreef:
Pipodipo schreef:
[
Nee hoor, ik vind het hilarisch. Ook dat gespeculeer over open plaatsen en een andere naam. Ze staat niet op de ijst, misschien op de volgende lijst wel en anders is er weer een kans op het zomerkampioenschap.



Nou nou, ik wilde alleen suggereren dat er misschien helemaal niets spannends aan de hand is...

Ik kan me best voorstellen dat je daar helemaal niet op zit te wachten als organisatie, vooral niet van een amateur regiokampioenschap. Al helemaal niet bij de dressuur waar van die paniekzaaiers rondlopen _O-

Als al die extra bezoekers dan ook nog een glaasje cola kopen dan vindt de organisatie dat helemaal niet erg.

Op een zeker moment worden de open plaatsten opgevuld met reserveruiters en dat kost iets meer tijd qua communicatie. Over een paar dagen zal de definitieve lijst wel bekend zijn.