Merrie en veulen beschoten met glazen knikkers

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Ayasha
Blogger
Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 14:48

tamary schreef:
Had op fb de post van de eigenaar gezien. Er hebben wild-camera's gehangen, maar blijkbaar was er een slecht signaal waardoor die dingen niet goed werkten.

Wild-camera is autonome unit die werkt op batterijen en reageert op beweging. Als die niet werken, dan zijn ze of gespot en vermeden, verkeerd opgehangen of beelden zijn gewist.
Voor signaal is een ontvanger nodig en dat is een ander systeem dan een wild-camera.[/quote]
Als ze werken midden in het bos omringt door hectaren aan bos eer ze er bewoonde wereld komt, dan werken ze vast ook op die weide. Zoals tamary zegt dus andere wildcamera's kopen. In de aldi zijn er jaarlijks die zelfs bij mij op weide perfect dienst deden en mijn weide lag in het midden van het bos. Stroom en stromend water waren niet tot daar te krijgen maar de wildcamera's op batterijen deden het daar perfect.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


CoonArt
Berichten: 23275
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 18:19

Stroomdraden doorknippen hè? Even de draden vervangen door dikkere exemplaren vervangen en het voltage FLINK verhogen! }:)

Have You Hugged Your Horse Today?

Horsie84
Berichten: 543
Geregistreerd: 11-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 19:56

Walgelijk

sneeuwpop
Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 08:30

Je ziet het in Nederland ook, dat politie niets kan en mag doen, terwijl het duidelijk uit de hand gaat lopen en er ontschuldige mensen hiervan het slachtoffer zijn en nog gaan worden...
Zoveel wetgeving en juist dit soort gevaarlijke gekken kunnen niet van de straat gehaald worden. Het is toch bizar!

Wijsje
Berichten: 464
Geregistreerd: 06-06-16

Re: Merrie en veulen beschoten met glazen knikkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 08:42

Ach, mijn zoon van 12 kreeg met buitenspelen een karatetrap van een 16-jarige tegen de borst. Vloog achteruit en brak zijn pols. Zat getuigen, dader was bekend, aangifte gedaan. Maanden later kregen we bericht dat de zaak geseponeerd was. Weet nog steeds niet waarom dus daar verbaas ik me niet over.

Arme paardjes, je zou geneigd zijn eigen rechter te gaan spelen maar dat mag natuurlijk weer niet.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers