Tuig- en dressuurpaardenfokker Cees van Etten overleden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie
Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

Tuig- en dressuurpaardenfokker Cees van Etten overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-17 17:57

Horses
In Memoriam
Ingezonden door Ketaki


Afgelopen donderdag is Cees van Etten vrij onverwachts overleden. Van Etten was een bekend tuig- en dressuurpaarden fokker. Ook was hij actief als springjurylid en was hij samen met zijn vrouw Marjes eigenaar van de Anorva-hoeve. Hier fokte hij onder andere de bij het KWPN goedgekeurde hengst Giovanni (v. Chippendale) en de aangewezen hengst Ivorava (v. Dreamboy).

Cees van Etten is 67 jaar geworden. De uitvaart vindt dinsdag plaats.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


pien_2010
Berichten: 43112
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 13:35

Per ongeluk vond ik dit bericht. Ik wist het niet en schrik er van.
Heb jaren met zeer veel plezier hier op stal gestaan met onze merens Hercule jaren voordat ik naar Frankrijk verhuisde.
Sterkte Marjes en Miriam, het kan niet anders of iemand met zijn persoonlijkheid wordt erg gemist. Ik heb erg goede herinneringen aan jullie allemaal en onze tijd bij jullie op stal.

twisietos
Berichten: 149
Geregistreerd: 20-05-10

Re: Tuig- en dressuurpaardenfokker Cees van Etten overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:08

Heel veel sterkte voor alle nabestaande

pien_2010
Berichten: 43112
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 14:37

twisietos schreef:
Heel veel sterkte voor alle nabestaande


Het is al paar jaar geleden gebeurd , maar ik wist het niet en wilde reageren alsnog.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _rosalinda_1, Arlette1991, Articuno, BreeWelshies, Eliine, IASCrawler, kimmetje26, Room_Soesje, TurboDi en 92 bezoekers