Charlotte Dujardin en Mount St John Freestyle winnen GP Lyon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie
Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

Charlotte Dujardin en Mount St John Freestyle winnen GP Lyon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-19 19:58

*bokt.nl / persbericht
Dressuur

[ img ]
Charlotte Dujardin met Mount St John Freestyle in Lyon. Foto: copyright PSV

Charlotte Dujardin en de tienjarige merrie Mount St John Freestyle kwamen vandaag weer voor het eerst in de ring na de Europese Kampioenschappen in Rotterdam. In Lyon won het duo vanmorgen de Grand Prix Wereldbekerwedstrijd met een score van 79,978%.

"Ik ben zo blij, dit was Mount's eerste indoor Wereldbekerwedstrijd. Ze is echt moedig en heeft echt hard gewerkt. Ik voelde me geweldig en ik denk dat het één van de beste dressuurproeven was die we samen hebben gereden. Ik kijk uit naar morgen. Ik ben dol op de kür op muziek en houd van mijn muziek - The Snow Queen! - en mijn paard houdt er ook van. Dit is de tweede keer dat ik deze kür rij. Het is geweldige muziek om op paard te rijden."

De tweede plaats was voor Isabell Werth, die met Emilion naar een score van 77,826% reed. De derde plaats was met 76,435% voor Jessica von Bredow-Werndl met Zaïre E.

Nederlandse resultaten
Emmelie Scholtens reed met Desperado N.O.P. naar een nieuw persoonlijk record met 76,283% en eindigde daarmee op een mooie vierde plaats. Een zevende plaats was er voor Hans Peter Minderhoud met Dreamboy N.O.P. met een score van 73,283%.

Morgenmiddag zal om 16:00 uur de kür op muziek verreden gaan worden.
Bekijk hier alle startlijsten en uitslagen.


Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Riel
Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Re: Charlotte Dujardin en Mount St John Freestyle winnen GP Lyon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 19:46

Fijn om te horen dat Charlotte het zo goed blijft doen! Ik wens haar alle succes toe!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _Tarzan, agesus, amaniblauw, anjali, ardanwan, Facebook, ogidni, Punz en 100 bezoekers