Dierenactivisten verstoren EK paardensport in Rotterdam

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Knikmops57
Berichten: 190
Geregistreerd: 12-05-19

Re: Dierenactivisten verstoren EK paardensport in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:47

Discussie is prima! Maar niet op deze manier. Wanneer paard en ruiter niet zo nuchter waren geweest, had deze actie tot een fataal ongeluk kunnen leiden waarbij zowel paard als ruiter betrokken hadden kunnen zijn.

eefje1202
Berichten: 9
Geregistreerd: 24-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:49

Heel bizar.... super knap dat hij nog zo goed gereden heeft. Respect!

Vjestagirl

Berichten: 26646
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:51


magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:53

Vroeg of laat zou dit gaan gebeuren, maak de borst maar nat. Dit soort mensen hebben podium en aandacht gekregen en dat is echt niet gestopt bij de veehouder. +:)+

MarjanB

Berichten: 16439
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:54

Vjestagirl schreef:
FriesWytske schreef:


Meh, ik vind dit zwaar overtrokken. Een ander uitschelden en zijn/haar standpunten belachelijk maken geeft je niet meer gelijk


Ik vind het wel een goed stuk, die lui steken ook stallen in de fik om maar hun gelijk te krijgen. Discussie prima maar de extremistische dierenactivisten gaan veel en veel te ver.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110668
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:57

magda_90 schreef:
Vroeg of laat zou dit gaan gebeuren, maak de borst maar nat. Dit soort mensen hebben podium en aandacht gekregen en dat is echt niet gestopt bij de veehouder. +:)+


Dit is al vaker gebeurd helaas. Jammer dat mensen zich op die manier belachelijk maken.

Elisa2

Berichten: 37129
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:57

Dat meen je niet! :( ik zou graag willen ruilen met de 1u slavery van een paard op een dag in vergelijking met die van 8u van een mens.

Sjonge ga je slag slaan bij de bioindustrie, kistkalveren etc. daar is de winst te behalen.

Tijd dat er hoge boetes komen op dit gedrag.

Jessix

Berichten: 16434
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:58

Vjestagirl schreef:
FriesWytske schreef:


Meh, ik vind dit zwaar overtrokken. Een ander uitschelden en zijn/haar standpunten belachelijk maken geeft je niet meer gelijk

Ik vind het achterlijk stuk, maar dat zou vast komen door mijn plantaardige eiwitten!

Vjestagirl

Berichten: 26646
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 17:59

MarjanB schreef:
Vjestagirl schreef:

Meh, ik vind dit zwaar overtrokken. Een ander uitschelden en zijn/haar standpunten belachelijk maken geeft je niet meer gelijk


Ik vind het wel een goed stuk, die lui steken ook stallen in de fik om maar hun gelijk te krijgen. Discussie prima maar de extremistische dierenactivisten gaan veel en veel te ver.


Extremistische alles gaan te ver. Extremistische gelovigen gaan te ver. Extremistische wapenhandelaren gaan te ver. Extremistische moeders gaan te ver. Dat is namelijk een teken van extremisme.
Maar zeggen dat er "fatale ongelukken" hadden kunnen gebeuren, terwijl het dier al rondloopt in een drukke ring en al de hele wereld over geweest is: ik betwijfel het een beetje. Zodra hij rond is wordt er gejuigd en gejoeld en gestampt, en dat is minder intimiderend voor een dier dan een half naakte vrouw?

In het stuk wordt opgeroepen dat je vegans dan eerst maar eens een runderburger moet voeren etc. Dat is gewoon belachelijk, en dat is mensen aanspreken op zaken die er niets mee te maken hebben, in de hoop dat als je HEN maar belachelijk genoeg maakt, je ook hun punt invallideerd.

Lukasje
Berichten: 11243
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Dierenactivisten verstoren EK paardensport in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:05

Marc leek te denken: “ nou kijk, extra toeschouwers”, en reed lekker relax verder +:)+

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Dierenactivisten verstoren EK paardensport in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:10


Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:12

Jammer voor dr dat ze een springwedstrijd koos voor deze actie....heerlijk droog doorgereden :')

stoffel
Berichten: 919
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:13

Kei hard aanpakken dit soort lui! En degene die dit ook maar een heel klein beetje goed probeert te praten erbij!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Dierenactivisten verstoren EK paardensport in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:14

schijnt dat mevrouw ook gewoon zelf een paard heeft.... O:)

Vjestagirl

Berichten: 26646
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:15

stoffel schreef:
Kei hard aanpakken dit soort lui! En degene die dit ook maar een heel klein beetje goed probeert te praten erbij!


INDERDAAD! Want mensen die zich kunnen verplaatsen in het standpunt van een ander, die moeten we niet hebben!

Loretta
Berichten: 8740
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:16

Magrathea schreef:
Homiafortuna schreef:
Even een statement maken. Prima moeten ze zelf weten. Geloof niet dat paard en ruiter erg onder de indruk waren, maar het commentaar op de tribune doet me echt versteld staan.

Da's wel eng ja. Mensen verliezen soms alle fatsoen als er wat gebeurt :n


Ik vind het nog meevallen eerlijk gezegd. Ga maar eens bij een voetbalwedstrijd met het shirt van de rivaliserende club in het verkeerde vak zitten.

De gene die zich het meest asociaal gedraagt is degene die het veld hier op rent. Daarvoor zou je in het voetbalstadion ook gelijk een stadionverbod voor krijgen.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:17

Laurens van Lieren ook met zijn commentaar... iets in de trant van: “rij haar helemaal kapot” ofzo. Zou een echte sportman natuurlijk nooit echt doen maar de gedachte snap ik wel. En toch was hij een beetje afgeleid, anders zou hij die tijdfout nooit hebben gehad. Fijn dat ze die kwijt gescholden hebben ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:19

Ik weet niet wat of wie ik enger vind. Diegenen die dit doen of diegenen die dit met geweld menen op te moeten lossen.
Maar ja, als de wereld bestond uit enkel nuchter en gezond nadenkende mensen was het ook zo saai hé. :')

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:22

Salinero123 schreef:
Gatver waarschijnlijk weer een kleuter die op sociale media een bericht las en het nu ook zielig vind. Absurt dat er nu ook al strengere beveiliging nodig is op paardrij wedstrijden.


Nee.. die gozer doet dit vaker.. hij is toch die Vegan Streaker die overal opduikt?

En geslagen en geschopt... ja dat denk ik ook ja :')

Sneue mensen

Loretta
Berichten: 8740
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:25

Trui schreef:
zie hier hoe trots ze op zichzelf zijn :+

https://www.facebook.com/VeganStrikeGro ... 955988421/

[ [url=m/2lsosR.png]Afbeelding[/url] ]



Aandacht, daar gaat het om. Onder elkaar en in de media.
Ze worden geprezen door hun medestanders dat geeft ze een gevoel van beloning en daarmee komen ze op een voetstuk bij hun mede extremisten.

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Dierenactivisten verstoren EK paardensport in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:28

Leuk joh die dierenterroristen. Fijn dat hij gewoon door kon rijden.

MarjanB

Berichten: 16439
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:29

Elisa2 schreef:
Dat meen je niet! :( ik zou graag willen ruilen met de 1u slavery van een paard op een dag in vergelijking met die van 8u van een mens.

Sjonge ga je slag slaan bij de bioindustrie, kistkalveren etc. daar is de winst te behalen.

Tijd dat er hoge boetes komen op dit gedrag.


Kistkalveren bestaan niet meer :) mag ook niet in NL ze mogen maximaal zoveel dagen in een eenlingbox staan en daarna gaan ze gewoon de groep in.

Oehlala
Berichten: 4304
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:30

Elisa2 schreef:
Dat meen je niet! :( ik zou graag willen ruilen met de 1u slavery van een paard op een dag in vergelijking met die van 8u van een mens.

Sjonge ga je slag slaan bij de bioindustrie, kistkalveren etc. daar is de winst te behalen.

Tijd dat er hoge boetes komen op dit gedrag.



dit is niet de manier. en kistkalveren zijn er al meer dan 10 jaar niet meer. dus als je zogenaamd de paardensport wilt verdedigen, ga dan niet met modder gooien naar andere sectoren en al helemaal niet als je er geen verstand van hebt, want dan ben je precies hetzelfde als dat vrouwtje in haar beha.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:30

er is ook een boete uitgedeeld

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Dierenactivisten verstoren EK paardensport in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 18:35

Een tegengeluid is prima, moet kunnen, maar op deze manier breng je moedwillig paard & ruiter in gevaar, dat lijkt me je doel als dierenliefhebber toch voorbij schieten..