[VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14033
Geregistreerd: 20-04-16

[VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-19 14:45

equnews / knhs
Dressuur

Afbeelding
Edward Gal met Glock's Zonik op het NK 2019. Foto door Marjoow

Op het NK dressuur eind mei was het dan zo ver. KNHS-lid Floris mocht zijn superheld TeamNL ruiter en ambassadeur van het EK Rotterdam, Edward Gal, in levende lijve ontmoeten!

Samen met Britt Dekker vroeg hij zijn superheld het hemd van het lijf. Floris mocht een kijkje nemen in de stallen, kreeg hartverwarmend advies van Edward en mocht mee helpen met de prijsuitreiking van het NK.

Floris wordt heel vaak gepest omdat hij de paardensport beoefent. Wat deed jij daar vroeger aan? vroeg de jonge fan aan Gal. “Niets van aantrekken en gewoon zorgen dat je heel goed wordt want dat deden ze vroeger bij mij ook,” antwoord Gal op de vraag van zijn jonge fan.


_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 14:59

Ontzettend leuk filmpje :D. Hemd van het lijf vragen is wellicht wat overdreven, maar wat ontzettend leuk dat Floris dit mocht doen.

Wel opvallend lege tribunes, wow.

Anoniem

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:06

Als Britt Dekker er niet bij was geweest was dit geen nieuws geweest... de hele voorpagina gaat over Britt

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:09

Elvirawortel schreef:
Als Britt Dekker er niet bij was geweest was dit geen nieuws geweest... de hele voorpagina gaat over Britt



Oh echt, ik wist niet dat Deja ook van Britt is nu en dat ze tegenwoordig ook voltigeert. Multifunctioneel mens dat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:10

Niobe schreef:
Elvirawortel schreef:
Als Britt Dekker er niet bij was geweest was dit geen nieuws geweest... de hele voorpagina gaat over Britt



Oh echt, ik wist niet dat Deja ook van Britt is nu en dat ze tegenwoordig ook voltigeert. Multifunctioneel mens dat!


_O-
Dat vroeg ik me inderdaad net ook af. Weer wat geleerd! :D

Kabayo

Berichten: 13975
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:10

Elvirawortel schreef:
Als Britt Dekker er niet bij was geweest was dit geen nieuws geweest... de hele voorpagina gaat over Britt

Jaloers? := zo nee, waarom benoem je het dan? Ik zie 2 artikelen

Super vent die edward. Ook zo lekker normaal

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:11

Wat ontzettend schattig :D

J0anieke

Berichten: 4874
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:12

Super tof!
Wat een leuke jongen. Hoop dat hij het ver gaat schoppen en boven al die pesters blijft staan. {:}

bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:40

Elvirawortel schreef:
Als Britt Dekker er niet bij was geweest was dit geen nieuws geweest... de hele voorpagina gaat over Britt


:r :r :r (wat een belachelijke gefrustreerde reactie)als Belg ken ik die Britt Dekker geeneens (ff gezocht en is dus een BNN en youtuber)

En ontopic, leuk dat ook dit eens aangehaald wordt, want idd als jongen is het vaak best lastig als je deze sport beoefent (laat staan moest ik toen al dressuur gereden hebben)

Anoniem

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:38

Oh wat een gezeik op mij, kom op zeg dit is toch geen nieuws! Zoveel mensen die die vent eens tegenkomen en een handtekening krijgen

Anoniem

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:42

Het 'gezeik' is op jouw bewering dat de hele voorpagina uit nieuwsberichten over Britt bestaat. 8-)
Die klopt niet, dus helpen mensen je door je te verbeteren. ;)

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:55

Wat een schattig filmpje <3
En wat is Britt toch een heerlijk spontane meid :D

bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:00

Elvirawortel schreef:
Oh wat een gezeik op mij, kom op zeg dit is toch geen nieuws! Zoveel mensen die die vent eens tegenkomen en een handtekening krijgen


Het gaat toch om de boodschap achter die meeting; nl pesten.

rien10
Berichten: 14667
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:10

Ik ben helemaal geen fan van Britt. Maar wat ze doet, doet ze goed. Jongeren lekker/luchtig/leuk informeren over paardensport. Dat ik geen fan van haar ben is iets persoonlijks. Dat neemt niet weg dat ze het goed doet.

Inhoudelijk is het ook een prima filmpje. Hoeveel jongens zie je nou in de dressuur? Ik denk dat pesten dan zeker een issue kan zijn.

Anoniem

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:14

Ja het gaat over pesten, maar alles gaat tegenwoordig over pesten, en hoe meer je gepest bent hoe meer succes je hebt bij Hollands got talent. En uit ervaring weet ik dat je er niks van aantrekken niet altijd een goeie oplossing is En ik bedoelde dat het artikel over britt op horse event een gigantische rel topic is geworden, en dat vond ik niet terecht, maar nu snap ik het wel. Omdat alles wat zij doet op de voorpagina komt, ik kom ook wel eens iemand tegen in de supermarkt of zo :)

rien10
Berichten: 14667
Geregistreerd: 01-06-10

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:17

Alles gaat tegenwoordig overal over Elvirawortel. Alles wordt uitgemeten op het internet. De ouders van dit jongetje hadden er inderdaad voor kunnen kiezen om deze ontmoeting niet te laten filmen. Dan was het dus nu ook geen voorpagina nieuws geweest. Persoonlijk ben ik ook niet zo van het alles op internet knallen. Zelfs hier op bokt niet :D Want ik zie soms topics voorbij komen waarvan ik denk : "echt, moet dit op Bokt?". Maar goed, dat is een andere discussie.

Anoniem

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:24

Oh ja gaat alles over mij? Heb ik niks van meegekregen. Maar als dat jongetje later bijvoorbeeld voor de klas staat en de klas komt dit filmpje tegen, wil je dat als volwassen meester zijnde?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:27

Elvirawortel schreef:
Oh ja gaat alles over mij? Heb ik niks van meegekregen. Maar als dat jongetje later bijvoorbeeld voor de klas staat en de klas komt dit filmpje tegen, wil je dat als volwassen meester zijnde?

Lees eens goed, joh.

rien10
Berichten: 14667
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:27

Nou, ik snap echt niet wat je bedoelt met "Oh ja gaat alles over mij?"
Ohhh, nee....... ik bedoel Alles gaat overal over en dan noem ik je naam, als in; ik spreek je aan. Had beter kunnen zeggen @ Elvirawortel "alles gaat overal over" Sorry, beetje krom geschreven. ha ha.

Nee, ik zou er als moeder ook niet voor kiezen dit te doen. Maar ja, daar gaan wij niet over.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:30

Ik snap niet wat er zo erg is aan dit filmpje? Het is een leuk, lief, tof filmpje over het ontmoeten van je idool, met een beetje betekenis erachter.

Ik zou niet weten waarom je je later voor zoiets zou moeten schamen :).

rien10
Berichten: 14667
Geregistreerd: 01-06-10

Re: [VIDEO]Edward Gal: "Van pesters moet je je niets aantrekken"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:31

Schamen niet, maar ik -en dat is persoonlijk- zou mijn kind niet zo snel het internet op knallen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41589
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:33

rien10 schreef:
Schamen niet, maar ik -en dat is persoonlijk- zou mijn kind niet zo snel het internet op knallen.

Dat snap ik helemaal. Mijn reactie was meer op de opmerking van Elvira, als die jongen later meester is. Of zo.

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:37

Elvirawortel schreef:
Als Britt Dekker er niet bij was geweest was dit geen nieuws geweest... de hele voorpagina gaat over Britt


Als Britt niet op de voorpagina van bokt verschijnt dan staat ze wel in de Telegraaf in het nieuws dus wat is nu het probleem? :D Britt levert goed werk en wat ze doet doet ze goed :j

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:39

Voor het hele internet gebeuren kwam je met je wens op tv.
Bij de meneer Kaktus show, Henny Huisman of bij Irene Moors etc.
Volgens mij was er zelfs een speciaal programma voor.

Zo had ik een collega (40+) die in zijn jonge jaren bij meneer kaktus de 'stomp' mocht uitdelen en raad eens waar dat u staat... :P
Ik vond het best leuk om te zien.

Tijden zijn veranderd en we leven nu eenmaal rondom het internet.


Ik vind het een leuk filmpje en die jongen had de dag van zijn leven.
Britt doet het gewoon super leuk voor de kinderen en daar moet ze ook lekker mee doorgaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 17:41

Ja nou dat dus, en dan vind ik het een beetje irritant dat het gelijk nieuwswaarde krijgt omdat Britt erbij is. En dan kom ik even terug op het topic over HE wat gisteren zo hard ging, toen snapte ik niet waarom mensen er zo’n ophef van maakten, maar nu begin ik het te begrijpen. Ik mag Britt wel, maar ze krijgt zoveel aandacht op deze manier en trekt de aandacht nu dus ook naar een jong kind toe