[HE19] Geweldige afsluiter van een succesvol weekend

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie
Berichten: 13888
Geregistreerd: 20-04-16

[HE19] Geweldige afsluiter van een succesvol weekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-19 21:31

*Bokt.nl
Horse Event

[ img ]
De knotband die vandaag gemaakt kon worden


En dan is het alweer voorbij. Drie gezellige, drukke en vooral creatieve dagen Horse Event. Ze zijn voorbij gevlogen, en wij (het team) hebben ervan genoten. Vandaag konden jullie bij het Boktmeetingpoint nog terecht voor het maken van een knot- of armband, en ook dit liep weer als een trein.

Boktmeetingpoint
In de stand konden jullie vandaag dus vrolijke knotbanden maken, die ook best als armband gedragen konden worden. We hebben weer veel bezoekers in de stand gehad die allemaal even langskwamen. Veel mooie creaties zijn er weer gemaakt en weer een heleboel tevreden knutselaars!
Heb jij nou ook zo'n toffe band gemaakt? Vergeet dan vooral niet om een foto van je creatie in te zenden voor de wedstrijd! Dit kan nog tot en met aanstaande vrijdag (20 september): [HE] Workshopwedstrijd: Knot- of armband

Brooke Hospital for Animals
De workshops waren voor de boktleden gratis, maar er kon ook gedoneerd worden voor het Brooke Hospital for Animals. Aan het einde van de dag zijn we bij de stand geweest om het geld dat we hebben opgehaald te overhandigen. Ze waren hier ontzettend blij mee natuurlijk! Met dit geld kunnen er weer heel veel paarden en ezels geholpen worden dus donateurs; bedankt!!


[ img ]

Boktreporters
Goedenavond allemaal,
ik hoop dat iedereen heeft genoten van horse event 2019!

Ik heb iniedergeval een fantastische dag gehad!

Ik was zaterdagavond zo zenuwachtig voor vandaag, ik wou zo graag dat alles goed zou gaan en ik wist niet wat ik moest verwachten. Ik heb vandaag een hele fijne dag gehad. Ik had al een hele planning gemaakt die ik meedroeg in me zak, maar hier heb ik me ook niet altijd aan gehouden oeps.
Ik heb heel veel gezien en niet alleen shows, maar ook veel blije gezichten van de ruiters, standhouders en de bezoekers. Het was een hele gezellige boel op het terrein.

De sfeer bij de boktstand was ook heel fijn. Ik was hier natuurlijk niet zo vaak, maar als ik er was werd me gelijk gevraagd hoe het ging, het maakte niet uit hoe druk het was de mensen bij de stand namen tijd voor iedereen en hebben denk de hele dag met een lach op hun gezicht iedereen geholpen! Dit gaf mij een welkom en gewaardeerd gevoel en ik was elke keer blij als ik even mijn laptop moest ophalen. Verder hadden ze het ook heel goed geregeld voor ons als reporters! Ik ben dankbaar dat ik als reporter op horse event was en voor jullie de dag vast heb mogen leggen.

Als mensen foto’s van zichzelf zien of van mensen die ze kennen kan je me altijd een pb sturen. Ik heb namelijk nog veel meer foto’s en die kan ik dan sturen.

Groetjes Eveline

Vanuit mijn blik de zondag van Horse Event 2019

Wat een weer, wat een mensen en wat een sfeer. Wat begon met tergend vroeg opstaan vanmorgen is geëindigd in een dag overgoten met zon, blije gezichten, een vrolijke sfeer en bovenal, héél véél mooie paarden. De locatie van Horse Event 2019 bij Expo Haarlemmermeer was super. De grote, lichte hallen en het buitenterrein maakte het overzichtelijk en toch erg ruim.

In alle vroegte ben ik zondagochtend opgestaan en tegen de tijd dat ik aankwam, zat de sfeer er onder het genot van een muziekje al goed in. Alles was keurig geregeld. Het parkeren ging soepel en de entree was hartelijk. Ik had ogen te weinig, wat een hoop leuke dingetjes! Dekjes hier, hoofdstellen daar. Ik heb mijn weg vervolgd naar de Bokt-stand waar het al gezellig druk was. 'Heb je er zin in?' was de eerste vraag. 'Zeker weten!'

Wat meteen opviel waren alle vrolijke standhouders/vrijwilligers. Iedereen was in voor een babbeltje en stond je maar al te graag te woord over wie ze zijn en wat ze doen. Hartstikke gezellig! Na een ochtend fotograferen bij onder andere de prachtige sporthaflingers, Warwick, standhouders, pennypiste en het boogschieten, was het tijd voor een lunch. In volle tevredenheid kon ik onder de verzorgde lunch naar de Friezen die spetterden in de Sportpiste.

Na nog een middag vol mooie paarden en leuke plaatjes, heb ik de dag afgesloten met een imponerende show met vier trekpaarden die in volle vaart de kar door de baan sjeesden. Met 'gierende banden' deden ze het zand opspatten naar het publiek, die luid joelend de trekpaarden nóg een beetje harder aanmoedigden.

Al met al, een heerlijke dag met gezellige mensen, werkelijk prachtige paarden en een toplocatie. Wie zie ik volgend jaar? :D

Slaaplekker!
SarahIlse

[ img ]

En toen was het voorbij...
Wij hebben een ontzettend leuke editie van Horse Event gehad en wij hopen dat jullie het ook tof vonden. Het was natuurlijk even spannend met de gewijzigde opzet ten opzichte van voorgaande jaren maar wat ons betreft is het gewoon hartstikke geslaagd!

Op naar volgend jaar!

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Daihyo
Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 07:39

Knotband. Letterlijk band om je knot. Of armband dus. Ik dacht dat het een frontriem was, zoals een futurity knot :o _O-
Maar fijn dat het voor jullie zo'n succes was, ondanks het afgeslankte programma +:)+
Top actie voor Brooke! En alvast succes volgend jaar.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

NathalietjeB
Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: [HE19] Geweldige afsluiter van een succesvol weekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 13:16

Ik zag beelden voorbij komen maar omg wat is horse event omgetoverd tot een mega penny event :o :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bodan, DotBot, iphyn, Koekie73, pluklief, Sabbientje, Setteli en 26 bezoekers