Tribune CSI Geesteren omgewaaid

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie
Berichten: 13895
Geregistreerd: 20-04-16

Tribune CSI Geesteren omgewaaid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-19 14:28

rtvoost
Overig

Een hele tribune van CSI in Geesteren is in de nacht van donderdag op vrijdag door de storm omgewaaid. De tribune was in aanbouw en stond volgens omstanders niet goed verankerd. De verhuurder die de tribune bouwt, moet alles weer uit elkaar halen en opnieuw beginnen.
Er zijn geen mensen gewond geraakt.

Volgende week zondag begint het paardensportevenement dat voor de 45ste keer gehouden wordt. De sterkste Nederlandse ruiters staan dit jaar aan het startveld, waar dit jaar voor de derde keer in de historie wordt gestreden om de Nations Cup.

Gerelateerd:
[VN] Oranje met sterke ruiterteams aan start in Geesteren

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


PSvanLot
Berichten: 10116
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Tribune CSI Geesteren omgewaaid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 15:06

Goed en belangrijk nieuws dit...

Anoniem

Re: Tribune CSI Geesteren omgewaaid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 15:50

Ik vind van wel. Er wordt over het algemeen bijzonder weinig nagedacht over de verankering van tijdelijke publieke bouwsels, of dat nou een tribune of een luchtkasteel is, dus dit is een mooie wake up call.

Aangezien de standaard reactie op nieuws op Bokt 'lekker belangrijk/waarom staat dit op Bokt/is dit nieuws???' is begin ik me inmiddels wel af te vragen wanneer Bokkers iets unaniem wél nieuws vinden?

BigOne
Berichten: 38038
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 16:03

xyzutu2 schreef:
Ik vind van wel. Er wordt over het algemeen bijzonder weinig nagedacht over de verankering van tijdelijke publieke bouwsels, of dat nou een tribune of een luchtkasteel is, dus dit is een mooie wake up call.

Aangezien de standaard reactie op nieuws op Bokt 'lekker belangrijk/waarom staat dit op Bokt/is dit nieuws???' is begin ik me inmiddels wel af te vragen wanneer Bokkers iets unaniem wél nieuws vinden?

Wanneer er geen sensatie bij zit krijg je dit soort stupide opmerkingen. Bloed, dood , zwaargewond , vermist verkoopt beter, zal wel de tijdgeest zijn. Laat ze de Telegraaf gaan lezen oid.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 08-06-19 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Janine1990
Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 16:12

xyzutu2 schreef:
Ik vind van wel. Er wordt over het algemeen bijzonder weinig nagedacht over de verankering van tijdelijke publieke bouwsels, of dat nou een tribune of een luchtkasteel is, dus dit is een mooie wake up call.

Aangezien de standaard reactie op nieuws op Bokt 'lekker belangrijk/waarom staat dit op Bokt/is dit nieuws???' is begin ik me inmiddels wel af te vragen wanneer Bokkers iets unaniem wél nieuws vinden?


Ik lees het eigenlijk als 'wegens in aanbouw nog niet goed verankerd'. :o

Zal wel wat extra mankracht richting Geesteren moeten om het op tijd weer klaar te krijgen. Niet voor niets dat het ruim een week van te voren al gestart wordt.
Niet iets waar je als organisatie vrolijk van wordt lijkt me...

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Re: Tribune CSI Geesteren omgewaaid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 09:03

Heftig zeg. Geluk dat niemand gewond is geraakt.

shirleyp
Berichten: 2780
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Tribune CSI Geesteren omgewaaid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 09:11

En er is geen slechte publiciteit :) Vervelend voor de bouwers, maar zo komt het evenement wel weer even in beeld.

Conarde E (Van Gogh x Narcos II) Dr: Z1+10 Spr: B+8 SGW: B+23

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 10:55

PSvanLot schreef:
Goed en belangrijk nieuws dit...

Kwam het zelfs in het nos journaal tegen, vind niet heel raar dat het ook op bokt staat. Was een aardig zooitje geworden..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: akishino, joyce83, LiannePuthzy, Stybba en 26 bezoekers